Контроль за перевезеннями: головам ОТГ доручили надати інформацію у частині виконання рейсів на конкретних адмінтериторіях
З метою додаткового контролю перевезень, головам ОТГ доручили упродовж тижня надати інформацію у частині виконання рейсів на конкретних адміністративних територіях.
Про це сьогодні йшлося під час наради голови Львівської ОДА Максима Козицького та голови Львівської обласної ради Ірини Гримак з головами райдержадміністрацій.
“Для забезпечення якості перевезень на сьогодні важливо, щоб на кожному автобусному маршруті не лише був, а належним чином пацював GPS-трекер. Окрім того, органи місцевої влади спільно з управлінням транспорту та зв’язку мають належним чином контролювати перевізників. Якщо перевізник не виконує умов договору і не дотримується маршруту, то з ним припиняємо працювати”, - зазначив Максим Козицький.
Також очільник області наголосив, що перевізники, які працюють без ліцензій, нестимуть відповідальність відповідно до закону.
“З боку облдержадміністрації постійно працює робоча група, яка здійснює заходи державного контролю для припинення нелегальних перевезень на території”, - додав Максим Козицький.
Окрім того, за підсумками наради, вирішили, що облдержадміністрація спільно з обласною радою напрацює Меморандум для співпраці з перевізниками у частині забезпечення пільгових перевезень та належної їм за це компенсації.
Новини за темою
Міністерство інфраструктури спрощує правила видачі дозволів на міжнародні автомобільні перевезення
5 квітня 2022
З огляду на закриття транзиту територією білорусі та росії, а також збільшення кількості вантажних перевезень вантажів автомобільним транспортом, з 4 квітня 2022 року знято або підкориговано низку обмежень, зокрема: збільшено термін дій електронної заявки на отримання дозволів з 7 до 10 днів; збільшено до 5 дозволів усіх видів Республіки Польща на один транспортний засіб з квітня по травень; збільшено до 2-х дозволів усіх видів Чеської республіки на один місяць на транспортний засіб з повною масою до 10 т; до моменту прийняття рішення Румунію щодо транзитного проїзду її територією без дозволів було прийнято рішення оформлювати дозволи ОЧЕС тим автомобільним перевізникам, які виконують перевезення до Грузії, Азербайджану, Казахстану, Узбекистану на транспортні засоби екологічного стандарту Євро-3 та вище; знято обмеження для поїздок територією Сербії (до перевезень допущено ТЗ, вага яких менш ніж 10 т). Окрім того, з самого початку війни Міністерство інфраструктури веде системні переговори з країнами партнерами щодо скасування дозвільної системи на період воєнного стану. Станом на 4 квітня нам вдалось домовитись про скасування двосторонніх та транзитних дозволів на перевезення територією семи країн Європейського Союзу, зокрема з Болгарії, Угорщини, Італії, Данії, Латвії, Естонії, Литви а також територією Грузії та Туреччини. Згоду на транзитні перевезення без дозволів надала і Словаччина. Також налагоджений механізм бездозвільного проїзду усім гуманітарним вантажам з Молдовою, Румунією, Словенією, Австрією, Чехією, Польщею, Німеччиною, Нідерландами та Литвою.
Правила поїздок між регіонами: які документи потрібні пасажирам
6 грудня 2021
З 21 жовтня діють нові правила міжрегіональних перевезень на жовтому та червоному рівнях епіднебезпеки. Стосуються вони регулярних та нерегулярних перевезень. Йдеться про автомобільний транспорт на автобусних маршрутах, авіаційний та залізничний транспорт міжобласного сполучення. Норми не застосовуються до міських та внутрішньообласних перевезень. Для користування міжрегіональним транспортом у регіонах із жовтим та червоним рівнем епіднебезпеки пасажирам потрібно буде мати один із вказаних документів: оформлений на порталі “Дія” або в однойменному додатку “жовтий” чи “зелений” COVID-сертифікат на підставі отримання однієї дози вакцини або повного курсу вакцинації; іноземний COVID-сертифікат про щеплення вакцинами, які включені ВООЗ до переліку дозволених для використання в надзвичайних ситуаціях; документ про отримання однієї дози вакцини – форма 063-О, яку можна отримати одразу після процедури у лікаря, який проводив щеплення; Міжнародне свідоцтво про вакцинацію, яке буде чинним рік від дати останнього щеплення. Його можна оформити у лікаря, що проводив щеплення в пункті щеплення закладу охорони здоров'я, або в сімейного лікаря; негативний результат ПЛР-тесту або експрес-тесту на COVID-19, чинні 72 години від часу здавання матеріалу на аналіз; оформлений на порталі “Дія” COVID-сертифікат на підставі одужання (чинний 105 днів з моменту встановлення діагнозу). Відповідальність за наявність відповідного документу на автобусних маршрутах несе пасажир, у залізничному та авіатранспорті – перевізник. Перевізник зобов’язаний проінформувати пасажирів про те, що у них має бути один із необхідних документів. Норма про наявність документу про щеплення або негативного тесту не стосується неповнолітніх. Не поширюються нові правила на перевезення легковими автомобілями, якщо кількість пасажирів в них не більше п’яти (без врахування дітей до 14 років). Водночас, дозволяється більша кількість пасажирів за умови, що вони є членами однієї сім’ї. Таким чином, з 21 жовтня для міжрегіональних поїздок у громадському транспорті можна використовувати або документ про щеплення проти COVID-19, негативний результат тестування на COVID-19 або сертифікат про одужання.
З 22 листопада в області невакциновані особи не зможуть користуватись приміським транспортом: рішення ТЕБ і НС
11 листопада 2021
Львівщина, як і багато інших областей України, продовжує перебувати в червоній епідеміологічній зоні. Це пов’язано з поширенням коронавірусної інфекції на території регіону. Про запровадження нових карантинних обмежень говорили сьогодні, 11 листопада, на засіданні обласної комісії ТЕБ і НС. За рішенням членів комісії, з 22 листопада на території Львівської області заборонять здійснювати перевезення пасажирів (окрім осіб, які не досягли 18 років) автомобільним та залізничним транспортом у внутрішньообласному сполученні, якщо у них немає при собі таких документів: Негативний результат тесту на COVID-19 (методом полімеразної ланцюгової реакції або експрес-тесту на визначення антигену коронавірусу SARS-CoV-2), зроблений не пізніше, ніж за 72 години до дня поїздки; Документ, що підтверджує отримання повного курсу вакцинації вакциною, яка дозволена Всесвітньою організацією охорони здоров’я; Міжнародний, внутрішній чи іноземний сертифікат, що підтверджує вакцинацію першою дозою вакцини (жовтий сертифікат) чи другою дозою (зелений сертифікат); Свідоцтво, яке підтверджує, що людина одужала від зазначеної хвороби. Отримати документи можна за допомогою мобільного додатка Портал «Дія». Обмеження не поширюються на: 1. перевезення легковими автомобілями. Кількість пасажирів не має перевищувати 5 осіб (разом з водієм), без урахування дітей віком до 14 років; 2. службові та/або орендовані транспортні засоби (ТЗ) підприємств, закладів та установ в межах кількості місць для сидіння і лише за маршрутом руху, про які проінформували органи Національної поліції не менш ніж за 2 дні; 3. пасажирів автомобільним транспортом у міжнародному сполученні за наявності у них вказаних вище документів. Перевізник при перевезенні автомобільним транспортом має поінформувати пасажирів про запровадження нових карантинних обмежень, а при перевезенні залізничним транспортом – перевіряти наявність у пасажирів наявність визначених документів. «В області продовжуємо спостерігати складну епідеміологічну ситуацію, яка найближчим часом не матиме покращення. Збільшується показник госпіталізації хворих на ковід. Зайнятість ліжок такими пацієнтами складає більше 60%. Львівщина потребує запровадження нових карантинних обмежень з огляду на ці негативні показники», - доповіла Наталія Тімко-Іванченко, керівниця Львівського обласного центру контролю та профілактики хвороб МОЗ. За іншим важливим рішенням комісії ТЕБ і НС, регіональні постачальники електроенергії зобов’язані не допустити відключення закладів охорони здоров’я області від електропостачання. Особливо це стосується медзакладів, які мають відділення (палати) інтенсивної або реанімаційної допомоги, а також допомагають пацієнтам з COVID-19. Отже, контроль за виконанням рішення (в частині перевезень) належить ГУ Нацполіції в області, Управлінню патрульної поліції у Львівській області департаменту патрульної поліції України, Західному управлінню Укртрансбезпеки, управління транспорту та зв’язку Львівської ОДА. Також голови райдержадміністрацій, міських, селищних та сільських територіальних громад мають забезпечити неухильне дотримання цих карантинних обмежень. Ілона Орнат
Ухвалено зміни щодо міжрегіональних перевезень автомобільним транспортом
25 жовтня 2021
Відповідальність за наявність документу про щеплення або негативного тесту на COVID-19 під час поїздок автомобільним транспортом між регіонами, за виключенням легкових автівок, покладається на пасажирів. Про це інформує Міністерство охорони здоров'я. Відповідні зміни до Постанови №1236 внесли під час засідання Кабінету Міністрів 20 жовтня. Зміни передбачають, що під час поїздок автомобільним транспортом між регіонами відповідальність за наявність таких документів покладається на пасажирів. Стосуються правили як і регулярних та нерегулярних перевезень у міжобласному та міжнародному сполученнях. Не поширюється ця норма на перевезення легковими автомобілями, якщо кількість пасажирів там не більше п’яти (без врахування дітей до 14 років). Водночас, дозволяється більша кількість пасажирів за умови, що вони є членами однієї сім’ї. Водночас, перевізник зобов’язаний проінформувати пасажирів про те, що у них має бути один із необхідних документів. Під час перевезень у залізничному та авіатранспорті відповідальність за наявність відповідних документів у пасажирів несе перевізник. Як і раніше, норма щодо наявності документу про щеплення або негативного результату тестування не поширюються на неповнолітніх. Відсутність документу про щеплення або негативного тесту у пасажира тягне за собою відповідальність відповідно до статті 44-3 Кодексу України про адміністративні правопорушення. Йдеться про штраф від однієї до двох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, тобто від 17 000 до 34 000 гривень. Нагадаємо, що з 21 жовтня набули чинності нові правила міжрегіональних перевезень на жовтому та червоному рівнях епіднебезпеки. Для користування міжрегіональним транспортом у регіонах із жовтим та червоним рівнем епіднебезпеки потрібно буде мати один із вказаних документів: оформлений на порталі “Дія” або в однойменному додатку “жовтий” чи “зелений” міжнародний чи внутрішній COVID-сертифікат на підставі отримання однієї дози вакцини або повного курсу вакцинації; іноземний COVID-сертифікат про щеплення вакцинами, які включені ВООЗ до переліку дозволених для використання в надзвичайних ситуаціях; документ про отримання однієї дози вакцини – форма 063-О, яку можна отримати одразу після процедури у лікаря, який проводив щеплення; Міжнародне свідоцтво про вакцинацію, яке буде чинним рік від дати останнього щеплення. Його можна оформити у лікаря, що проводив щеплення в пункті щеплення закладу охорони здоров'я, або в сімейного лікаря; негативний результат ПЛР-тесту або експрес-тесту на COVID-19, чинні 72 години від часу здавання матеріалу на аналіз.
«До кінця тижня нас чекає або масова вакцинація персоналу закладів освіти, або дистанційне навчання», - Андрій Годик
7 вересня 2021
Керівникам громад та керівникам відділів освіти органів місцевого самоврядування Львівщини вкотре наголосили на необхідності пришвидшення темпів вакцинації освітян. Як зазначив перший заступник голови Львівської ОДА Андрій Годик, згідно із змінами від 28 липня до постанови Кабміну № 1236 від 09.12.2020 р. у разі запровадження «жовтої», «помаранчевої» або «червоної» зон, офлайн-навчання у навчальному закладі можливе лише за умови вакцинації від 80% його персоналу. «Нагадуємо, що Міністр охорони здоров’я заявив, що з понеділка в Україні можуть ввести адаптивний карантин – «жовту» зону. У такому випадку навчальні заклади, де менше 80 % персоналу вакциновані, працюватимуть онлайн. Тож до кінця тижня нас чекає або масова вакцинація персоналу закладів освіти, або з понеділка переходимо на дистанційне навчання»,– зазначив Андрій Годик. Він також наголосив, що згідно з постановою Головного санітарного лікаря України № 10 від 06.09.2021 р., відповідальність за організацію та виконання протиепідемічних заходів у закладах освіти покладається на засновника/власника та керівника закладу освіти. Як розповів директор департаменту освіти і науки ЛОДА Олег Паска, вже сьогодні райдержадміністрації повинні надати департаменту інформацію про вжиті заходи щодо вакцинації освітян. «Всі заходи, які будуть відбуватися в системі освіти, можуть проходити лише за участі вакцинованих людей. Наприклад, проходження практики студентами педагогічних закладів. При тому, що Львівщина була однією з перших областей, де запровадили дистанційне навчання, якість такого навчання є нижчою, ніж у очному форматі. Для того, щоб зберегти рівень якості освітніх послуг, який демонструє Львівщина, зокрема за рівнем ЗНО, закликаємо пройти вакцинацію. Це також наша відповідальність перед дітьми, які мають право на якісну освіту»», - зазначив Олег Паска. «Динаміка останніх двох тижнів йде до стійкого збільшення виявлених хворих на ковід. Як наслідок, збільшується кількість зайнятих «ковідних» ліжок. За останню добу госпіталізували 90 осіб. Якщо порівнювати з початком року, можливо ці цифри не такі страшні, але ми розуміємо, що ситуація погіршується. За словами Головного санітарного лікаря України Ігоря Кузіна, на листопад, можемо очікувати локдаун. Ми неодноразово наголошували, що попередити запровадження локдауну – у можливостях кожного з нас: у дотриманні елементарних карантинних обмеженнях і вакцинації», - резюмував Андрій Годик. Додамо, що як повідомив Олег Когут, регіональний координатор з питань вакцинаціії від коронавірусної інфекції у Львівській області, з 96 900 освітян Львівщини 31 579 – пройшли повний курс вакцинації, 39 452 – отримали першу дозу вакцини.
Представників РДА ознайомили з алгоритмом роботи з питань охорони праці
5 серпня 2021
Сьогодні, 5 серпня, у Львівській обласній державній адміністрації відбувся семінар з питань охорони праці для представників районних державних адміністрацій Львівської області. Привітав учасників семінару заступник директора - начальник управління промисловості, підприємництва та інвестиційної політики департаменту економічної політики Львівської ОДА Орест Гринів. В межах заходу порушили низку питань, серед яких організація роботи з охорони праці, профілактика порушень норм безпеки, проведення розслідувань нещасних випадків на виробництві тощо. З алгоритмом роботи спеціалістів районних державних адміністрацій з питань охорони праці, основними завданнями та нормативно правовою базою присутніх ознайомили експерт з охорони праці Сергій Кравченко та начальник відділу нагляду в АПК і СКС Головного управління Держпраці у Львівській області Віктор Курило. Про безпеку праці та профілактику виробничого травматизму, проведення розслідувань нещасних випадків на виробництві розповів начальник відділу профілактики страхових випадків Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Львівській області Михайло Біловус. Богдан Винницький, головний інспектор праці Об’єднання профспілок Львівщини концентрував увагу слухачів на ролі профспілкових організацій у трудових правовідносинах з роботодавцями у сучасних умовах та завданнях, які стоять перед представниками трудових колективів з питань охорони праці.
Питання передачі реєстраційних справ у сферах державної реєстрації до РДА розглянули в межах наради
25 травня 2021
Сьогодні, 25 травня, відбулась робоча нарада під головуванням першого заступника голови Львівської ОДА Андрія Годика з керівниками райдержадміністрацій. Серед розглянутих питань – стан передачі реєстраційних справ у сферах державної реєстрації нерухомого майна та бізнесу до новостворених РДА. Як розповіла в.о. начальника відділу взаємодії з суб’єктами державної реєстрації та підвищення кваліфікації державних реєстраторів Управління державної реєстрації Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Львів) Ганна Гнатів, у зв’язку з прийняттям постанови ВРУ від 17 липня 2020 року № 3650 «Про утворення та ліквідацію районів», з урахуванням особливостей законодавства у сфері державної реєстрації нерухомого майна та бізнесу, завершення адміністративно-територіальної реформи, сьогодні є нагальна необхідність в передачі реєстраційних справ у цій сфері до новостворених РДА. «Там, де немає державного реєстратора, повинна бути особа, яка відповідальна за зберігання реєстраційних справ», – зазначила Ганна Гнатів та окреслила алгоритм такої передачі. Своєю чергою Андрій Годик наголосив керівникам РДА: «Від якості нашої роботи залежатиме наскільки ефективно громадяни зможуть скористатись правом на здійснення державної реєстрації нерухомого майна, юридичних осіб і т.д. А це забезпечить реалізацію конституційних прав громадянами та здійснення своєї господарської діяльності підприємствами». Також розглянули питання дефіциту по заробітній платі в бюджетній сфері. «У січні-квітні маємо непогану ситуацію з надходження податків і зборів. Робота по мобілізації податків і зборів – це можливість покращити стан фінансування бюджету і перекрити дефіцит по заробітній платі», – зазначив керівник департаменту фінансів Львівської ОДА Олег Демків. Відтак, доручено посилити роботу у напрямку заходів зі зменшення дефіциту по заробітній платі в бюджетній сфері.
“Якщо перевізник не забезпечить належну роботу систем GPS, з ним розірвуть угоду”, – Юрій Бучко
7 квітня 2021
Для підвищення якості послуг в сфері автомобільних пасажирських перевезень управління транспорту та зв’язку облдержадміністрації повинне спільно з Центральною диспетчерською службою пасажирських перевезень забезпечити належну роботу систем GPS. Відповідне доручення надав заступник голови Львівської ОДА Юрій Бучко. “У випадку повторного виявлення порушення автотранспортним підприємством взятих на себе обов’язків в частині відсутності передачі GPS сигналу, прийматимемо відповідні управлінські рішення щодо дострокового припинення дії договорів з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування”, – зазначив Юрій Бучко. За його словами робота GPS трекерів надає можливість покращити якість пасажирських перевезень та контролю за виконанням договірних зобов’язань в частині дотримання схеми та розкладу руху на внутрішньообласних маршрутах, що в свою чергу сприяє оптимізації затрат часу пасажирів котрі завдяки онлайн ресурсам мають змогу відслідковувати рух транспортних засобів на лінії. Нагадаємо, що на території Львівської області функціонує автоматизована інформаційна система диспетчерського управління пасажирським транспортом, яка відображає рух внутрішньообласних маршрутів в режимі реального часу.
«Важлива ефективна комунікація з ОТГ для реалізації якісних проєктів ДФРР», - Андрій Годик
5 квітня 2021
На Львівщині, як і загалом по Україні, завершуються реорганізаційні процеси, в межах реформи децентралізації, у нових адміністративних одиницях. Проблемні питання цього процесу в області розглянули сьогодні в межах наради першого заступника голови Львівської ОДА Андрія Годика з головами районних державних адміністрацій. Зокрема порушили питання реорганізації штатної чисельності працівників РДА, інвентаризації активів і майна районів та передачу їх на баланс в ОТГ. Як наголосив перший заступник, у цьому процесі дуже важливою є комунікація між представниками РДА та об’єднаних територіальних громад. Як зазначили під час наради, вже найближчим часом мають ухвалити нові редакції двох законів, які потрібні для реалізації реформи децентралізації – «Про місцеві державні адміністрації» та «Про місцеве самоврядування». Вони покликані забезпечити остаточне врегулювання всіх питань, зокрема щодо повноважень на місцях. Також розглянули питання реалізації у 2021 році проєктів за кошти ДФРР. Зокрема, сьогодні Уряд за ініціативою Мінрегіону вніс зміни до постанови КМУ №196 «Деякі питання державного фонду регіонального розвитку». Нововведення стосуються порядку підготовки, оцінки та відбору інвестиційних програм і проєктів, що можуть реалізовуватися за рахунок коштів ДФРР. «Завдання керівників РДА ефективно прокомунікувати з громадами в частині реалізації проєктів ДФРР. Йдеться і про ті об’єкти, які вже реалізовують сьогодні, а також ті, які будуть у пропозиціях для реалізації у 2021 році. Важливо підготувати справді якісні проєкти, не добудовувати об’єкти вартістю декілька мільйонів, а робити для територій те, що з власним бюджетом ОТГ зробити не в силах. Також ці об’єкти мають відповідати загальній концепції розвитку області. Потрібно змістити акцент з соціальних об’єтів на розвиткові, сприяти реалізації проєктів, які несуть додану вартість на території, сприяють залученню інвестицій»,- наголосив Андрій Годик. Зазначимо, що серед нововведень з підготовки проєктів ДФРР: - Змінились часові рамки для відбору програм та проєктів, що будуть фінансувати за рахунок ДФРР. Кінцевий термін – 1 серпня. Це означає що саме до цієї дати Мінрегіон спільно з регіонами сформує списки проєктів, що фінансуватимуться у наступному, 2022 році. - Збільшена нижня межа для нових проєктів, що можуть фінансуватись за рахунок ДФРР. Вона становитиме не нижче 10 млн грн. Таким чином ми відходимо від практики, коли з держбюджету розпорошуються кошти на невеликі проєкти і зосередимось на значимих об’єктах. - Збільшений до 5 років термін реалізації великих проєктів вартістю понад 100 млн грн. Раніше цей термін складав 3 – 4 роки. Так, відтепер Мінрегіон спільно з регіональною владою буде узгоджувати технічні завдання, за якими оголошується конкурсний відбір для проєктів ДФРР. Це забезпечить концентрацію ресурсів на чітких пріоритетах, які відповідатимуть регіональним стратегіям розвитку.
Боротьба з незаконними АЗС та створення служб у справах дітей: заступники голови Львівської ОДА провели селекторну нараду з головами ОТГ
24 березня 2021
Сьогодні, 24 березня, відбулася селекторна нарада чотирьох заступників голови Львівської ОДА з головами територіальних громад щодо реорганізації їх діяльності. Зокрема, обговорили питання вжиття заходів по легалізації незаконних АЗС, питань у сферах цивільного захисту, спорту, культури та розвитку агропромислового комплексу. Ще з початку 2020 р. систематично здійснюється діяльність щодо протидії незаконному обігу пального. Спільними заходами всіх контролюючих органів та органів виконавчої влади вже упродовж 2020 р. фактично всі виявлені незаконні АЗС легалізувалися. Як повідомив перший заступник голови ЛОДА Андрій Годик, відповідно до даних аналітики щодо ринку нафтопродуктів, виникає певний дисбаланс між об’ємом палива, який купують АЗС, і між об’ємом, який вони реалізовують. Різниця – 2 млн. т. по Україні. Як наслідок, це несплачені податки, в тому числі до місцевих бюджетів. «Наше завдання – точно не закрити нелегальні АЗС. А привести їх діяльність у чітку відповідність до законодавства. Тож потрібно разом працювати, щоб були додаткові надходження, в тому числі, до місцевих бюджетів. Діяльність АЗС повинна бути прозорою і приносити користь громадам», - зазначив Андрій Годик. На разі, на рівні області функціонує спільна комісія ДФС, Держпраці, Нацполіції, ДПС та органів прокуратури з метою боротьби з нелегальними обігом та роздрібною торгівлею пальним. Також на нараді обговорили формування виконавчих органів в органах місцевого самоврядування в частині створення служб у справах дітей та визначення відповідальних працівників за цивільних захист. Заступник голови ЛОДА Віталій Загайний повідомив, що у найближчі два тижні буде проводитися посилена робота над створенням служб у справах дітей у громадах, оскільки на даний час рівень забезпечення відповідними структурними підрозділами у виконавчих органах органів місцевого самоврядування становить менше 50 %. Окрім того, Віталій Загайний зазначив, що в умовах пандемії у кожній громаді повинна бути відповідальна особа по лінії питань цивільного захисту. Представникам 12-ти громад, де така особа не призначена, наголошено на необхідності вирішити це питання найближчим часом. Андрій Годик, в свою чергу, закликав усіх голів ОТГ максимально ефективно забезпечити дотримання карантинних обмежень.
“Перевізники, які працюють нелегально, нестимуть відповідальність відповідно до чинного законодавства”, - Юрій Бучко
11 березня 2021
З наступного тижня Львівська облдержадміністрація спільно із територіальним управлінням Укртрансбезпеки та патрульною поліцією перевірить перевізників, які працюють за межами правового поля. На цьому наголосив під робочої групи з питань функціонування ринку пасажирських автомобільних перевезень у Львівській області заступник голови ЛОДА Юрій Бучко. “Нелегальні пасажирські перевезення – це не тільки недоотримання коштів бюджетом та пенсійним фондом за рахунок несплачених податків та соціальних внесків, але передусім – це порушення прав мешканців комфортно і безпечно пересуватись громадським транспортом. Така ситуація є недопустимою і водії, які працюють без ліцензій або ж отримують її на нетривалі перевезення, а займаються протилежним, нестимуть відповідальність відповідно до закону”, - наголосив заступник голови Львівської ОДА Юрій Бучко. В управлінні транспорту наголошують, до основних ознак, які вказують на нелегальних перевізників, відносяться: - відсутність в салоні візуальної інформації для пасажирів із висвітленням повної юридичної назви перевізника і страхової компанії; - здійснення посадки та висадки пасажирів у не визначених і не обладнаних для цього місцях; - відсутність заїздів на автостанції; - проїзди без видачі квитків; - перевезення пасажирів на переобладнаних вантажних транспортних засобах; - недотримання водієм заздалегідь встановленого графіку руху, оскільки відправлення здійснюється у відповідності до наповнення пасажирами транспортного засобу. Зазначимо, за нелегальні перевезення водії нестимуть відповідальність за ст. 164 КУпАП, а саме експлуатація маршрутного таксі без наявності ліцензії. Вказана стаття адміністративного кодексу передбачає накладання штрафу від 17 тисяч гривень до 34 тисячі гривень. Окрім того, відповідно до ст. 39 закону “Про автомобільний транспорт” передбачений штраф 1700 гривень. Оксана Буй
Змінюється законодавча база транспортних перевезень на території ОТГ
29 грудня 2020
У зв'язку з реформою децентралізації та зміною адміністративно-територіального устрою базового та районного рівнів, змінюється законодавча база і механізм транспортних перевезень на території об’єднаних територіальних громад. Кабмін вніс до Верховної Ради України проєкт Закону «Про внесення зміни до статті 7 Закону України «Про автомобільний транспорт» № 4376. Метою його прийняття є передача повноважень щодо організації пасажирських автомобільних перевезень від районних державних адміністрацій до обласних держадміністрацій або виконавчих комітетів місцевих рад територіальних громад. Проєктом Закону пропонується повноваження щодо організації пасажирських перевезень по внутрішньообласних маршрутах, які будуть виходити за межі території територіальної громади, покласти на обласні державні адміністрації, а на автобусних маршрутах загального користування, які проходять між населеними пунктами в межах однієї територіальної громади (міські та/або приміські маршрути) – на виконавчий орган місцевої ради територіальної громади. «Зважаючи на те, що питання організації пасажирських перевезень на автобусних маршрутах загального користування в межах ОТГ наразі законодавчо не врегульовано, організація перевезень пасажирів на приміських і міжміських маршрутах на сьогоднішній день є виключною компетенцією місцевих державних адміністрацій. На міських маршрутах – виконавчих органів сільської, селищної, міської ради відповідного населеного пункту», - зазначають в управлінні транспорту Львівської ОДА.