Представників РДА ознайомили з алгоритмом роботи з питань охорони праці
Сьогодні, 5 серпня, у Львівській обласній державній адміністрації відбувся семінар з питань охорони праці для представників районних державних адміністрацій Львівської області.
Привітав учасників семінару заступник директора - начальник управління промисловості, підприємництва та інвестиційної політики департаменту економічної політики Львівської ОДА Орест Гринів.
В межах заходу порушили низку питань, серед яких організація роботи з охорони праці, профілактика порушень норм безпеки, проведення розслідувань нещасних випадків на виробництві тощо.
З алгоритмом роботи спеціалістів районних державних адміністрацій з питань охорони праці, основними завданнями та нормативно правовою базою присутніх ознайомили експерт з охорони праці Сергій Кравченко та начальник відділу нагляду в АПК і СКС Головного управління Держпраці у Львівській області Віктор Курило.
Про безпеку праці та профілактику виробничого травматизму, проведення розслідувань нещасних випадків на виробництві розповів начальник відділу профілактики страхових випадків Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Львівській області Михайло Біловус.
Богдан Винницький, головний інспектор праці Об’єднання профспілок Львівщини концентрував увагу слухачів на ролі профспілкових організацій у трудових правовідносинах з роботодавцями у сучасних умовах та завданнях, які стоять перед представниками трудових колективів з питань охорони праці.
Новини за темою
«До кінця тижня нас чекає або масова вакцинація персоналу закладів освіти, або дистанційне навчання», - Андрій Годик
7 вересня 2021
Керівникам громад та керівникам відділів освіти органів місцевого самоврядування Львівщини вкотре наголосили на необхідності пришвидшення темпів вакцинації освітян. Як зазначив перший заступник голови Львівської ОДА Андрій Годик, згідно із змінами від 28 липня до постанови Кабміну № 1236 від 09.12.2020 р. у разі запровадження «жовтої», «помаранчевої» або «червоної» зон, офлайн-навчання у навчальному закладі можливе лише за умови вакцинації від 80% його персоналу. «Нагадуємо, що Міністр охорони здоров’я заявив, що з понеділка в Україні можуть ввести адаптивний карантин – «жовту» зону. У такому випадку навчальні заклади, де менше 80 % персоналу вакциновані, працюватимуть онлайн. Тож до кінця тижня нас чекає або масова вакцинація персоналу закладів освіти, або з понеділка переходимо на дистанційне навчання»,– зазначив Андрій Годик. Він також наголосив, що згідно з постановою Головного санітарного лікаря України № 10 від 06.09.2021 р., відповідальність за організацію та виконання протиепідемічних заходів у закладах освіти покладається на засновника/власника та керівника закладу освіти. Як розповів директор департаменту освіти і науки ЛОДА Олег Паска, вже сьогодні райдержадміністрації повинні надати департаменту інформацію про вжиті заходи щодо вакцинації освітян. «Всі заходи, які будуть відбуватися в системі освіти, можуть проходити лише за участі вакцинованих людей. Наприклад, проходження практики студентами педагогічних закладів. При тому, що Львівщина була однією з перших областей, де запровадили дистанційне навчання, якість такого навчання є нижчою, ніж у очному форматі. Для того, щоб зберегти рівень якості освітніх послуг, який демонструє Львівщина, зокрема за рівнем ЗНО, закликаємо пройти вакцинацію. Це також наша відповідальність перед дітьми, які мають право на якісну освіту»», - зазначив Олег Паска. «Динаміка останніх двох тижнів йде до стійкого збільшення виявлених хворих на ковід. Як наслідок, збільшується кількість зайнятих «ковідних» ліжок. За останню добу госпіталізували 90 осіб. Якщо порівнювати з початком року, можливо ці цифри не такі страшні, але ми розуміємо, що ситуація погіршується. За словами Головного санітарного лікаря України Ігоря Кузіна, на листопад, можемо очікувати локдаун. Ми неодноразово наголошували, що попередити запровадження локдауну – у можливостях кожного з нас: у дотриманні елементарних карантинних обмеженнях і вакцинації», - резюмував Андрій Годик. Додамо, що як повідомив Олег Когут, регіональний координатор з питань вакцинаціії від коронавірусної інфекції у Львівській області, з 96 900 освітян Львівщини 31 579 – пройшли повний курс вакцинації, 39 452 – отримали першу дозу вакцини.
Питання передачі реєстраційних справ у сферах державної реєстрації до РДА розглянули в межах наради
25 травня 2021
Сьогодні, 25 травня, відбулась робоча нарада під головуванням першого заступника голови Львівської ОДА Андрія Годика з керівниками райдержадміністрацій. Серед розглянутих питань – стан передачі реєстраційних справ у сферах державної реєстрації нерухомого майна та бізнесу до новостворених РДА. Як розповіла в.о. начальника відділу взаємодії з суб’єктами державної реєстрації та підвищення кваліфікації державних реєстраторів Управління державної реєстрації Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Львів) Ганна Гнатів, у зв’язку з прийняттям постанови ВРУ від 17 липня 2020 року № 3650 «Про утворення та ліквідацію районів», з урахуванням особливостей законодавства у сфері державної реєстрації нерухомого майна та бізнесу, завершення адміністративно-територіальної реформи, сьогодні є нагальна необхідність в передачі реєстраційних справ у цій сфері до новостворених РДА. «Там, де немає державного реєстратора, повинна бути особа, яка відповідальна за зберігання реєстраційних справ», – зазначила Ганна Гнатів та окреслила алгоритм такої передачі. Своєю чергою Андрій Годик наголосив керівникам РДА: «Від якості нашої роботи залежатиме наскільки ефективно громадяни зможуть скористатись правом на здійснення державної реєстрації нерухомого майна, юридичних осіб і т.д. А це забезпечить реалізацію конституційних прав громадянами та здійснення своєї господарської діяльності підприємствами». Також розглянули питання дефіциту по заробітній платі в бюджетній сфері. «У січні-квітні маємо непогану ситуацію з надходження податків і зборів. Робота по мобілізації податків і зборів – це можливість покращити стан фінансування бюджету і перекрити дефіцит по заробітній платі», – зазначив керівник департаменту фінансів Львівської ОДА Олег Демків. Відтак, доручено посилити роботу у напрямку заходів зі зменшення дефіциту по заробітній платі в бюджетній сфері.
28 квітня в Україні відзначатимуть День охорони праці
13 квітня 2021
Міжнародна організація праці оголосила 28 квітня Всесвітнім днем охорони праці. Його започаткували, аби привернути увагу світової громадськості до проблеми безпеки людини на робочому місці. Через пандемію COVID-19 Всесвітній день охорони праці у 2021 році присвячений питанню зміцнення національних систем безпеки та здоров’я на роботі (БЗР). Головною метою державної політики України у сфері охорони праці є збереження життя, здоров'я і працездатності людини у процесі трудової діяльності. Девіз Дня охорони праці у 2021 році - «Передбачати, готуватися та реагувати на кризу – інвестуймо зараз у стійкі системи безпеки і здоров’я на роботі». Кожна людина, яка працює на виробництві, підпадає під певні ризики, починаючи від найбільш небезпечних секторів економіки, якими є промислове виробництво (вугільна промисловість, лісове господарство, будівництво та інші) і закінчуючи відносно безпечною сферою послуг. Упродовж 2020 року управлінням ВД Фонду у Львівській області взято на облік 239 нещасних випадків, в яких потерпіло 245 осіб, з них 26 – зі смертельним наслідком. Зокрема, у добувній промисловості (на підприємствах вугільної галузі) сталося 94 нещасних випадки, в т. ч. 3 – зі смертельним наслідком, на підприємствах лісової галузі – 8 випадків, в т. ч. 6 – зі смертельним наслідком, у будівництві – 15 випадків, в т. ч. 6 – зі смертельним наслідком. Причинами настання нещасних випадків у 84% були організаційні, а саме: порушення трудової і виробничої дисципліни, порушення вимог безпеки під час експлуатації транспорту та інші. Статистичні дані вказують на те, що випадки травматизму на виробництві відбуваються саме тоді, коли роботодавець не приділяє уваги питанню безпеки на робочих місцях, працівники нехтують елементарними правилами виконання робіт, не знають своїх обов’язків, що закріплені у інструкціях з охорони праці. У зв’язку з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-COV-2, у 2020 році захворіло понад 3,8 тисяч медичних працівників. Управління ВД Фонду соціального страхування звертається до роботодавців Львівщини щодо створення на підприємствах безпечних та нешкідливих умов праці, дотримання санітарних норм та правил у виробничому процесі, забезпечення працівників спецодягом, іншими засобами індивідуального захисту, мийними та знешкоджувальними засобами. Закликаємо всіх долучитися до відзначення Дня охорони праці в Україні, забезпечити широку інформаційну кампанію задля захисту та збереження життя і здоров’я працівників.
Контроль за перевезеннями: головам ОТГ доручили надати інформацію у частині виконання рейсів на конкретних адмінтериторіях
8 квітня 2021
З метою додаткового контролю перевезень, головам ОТГ доручили упродовж тижня надати інформацію у частині виконання рейсів на конкретних адміністративних територіях. Про це сьогодні йшлося під час наради голови Львівської ОДА Максима Козицького та голови Львівської обласної ради Ірини Гримак з головами райдержадміністрацій. “Для забезпечення якості перевезень на сьогодні важливо, щоб на кожному автобусному маршруті не лише був, а належним чином пацював GPS-трекер. Окрім того, органи місцевої влади спільно з управлінням транспорту та зв’язку мають належним чином контролювати перевізників. Якщо перевізник не виконує умов договору і не дотримується маршруту, то з ним припиняємо працювати”, - зазначив Максим Козицький. Також очільник області наголосив, що перевізники, які працюють без ліцензій, нестимуть відповідальність відповідно до закону. “З боку облдержадміністрації постійно працює робоча група, яка здійснює заходи державного контролю для припинення нелегальних перевезень на території”, - додав Максим Козицький. Окрім того, за підсумками наради, вирішили, що облдержадміністрація спільно з обласною радою напрацює Меморандум для співпраці з перевізниками у частині забезпечення пільгових перевезень та належної їм за це компенсації.
«Важлива ефективна комунікація з ОТГ для реалізації якісних проєктів ДФРР», - Андрій Годик
5 квітня 2021
На Львівщині, як і загалом по Україні, завершуються реорганізаційні процеси, в межах реформи децентралізації, у нових адміністративних одиницях. Проблемні питання цього процесу в області розглянули сьогодні в межах наради першого заступника голови Львівської ОДА Андрія Годика з головами районних державних адміністрацій. Зокрема порушили питання реорганізації штатної чисельності працівників РДА, інвентаризації активів і майна районів та передачу їх на баланс в ОТГ. Як наголосив перший заступник, у цьому процесі дуже важливою є комунікація між представниками РДА та об’єднаних територіальних громад. Як зазначили під час наради, вже найближчим часом мають ухвалити нові редакції двох законів, які потрібні для реалізації реформи децентралізації – «Про місцеві державні адміністрації» та «Про місцеве самоврядування». Вони покликані забезпечити остаточне врегулювання всіх питань, зокрема щодо повноважень на місцях. Також розглянули питання реалізації у 2021 році проєктів за кошти ДФРР. Зокрема, сьогодні Уряд за ініціативою Мінрегіону вніс зміни до постанови КМУ №196 «Деякі питання державного фонду регіонального розвитку». Нововведення стосуються порядку підготовки, оцінки та відбору інвестиційних програм і проєктів, що можуть реалізовуватися за рахунок коштів ДФРР. «Завдання керівників РДА ефективно прокомунікувати з громадами в частині реалізації проєктів ДФРР. Йдеться і про ті об’єкти, які вже реалізовують сьогодні, а також ті, які будуть у пропозиціях для реалізації у 2021 році. Важливо підготувати справді якісні проєкти, не добудовувати об’єкти вартістю декілька мільйонів, а робити для територій те, що з власним бюджетом ОТГ зробити не в силах. Також ці об’єкти мають відповідати загальній концепції розвитку області. Потрібно змістити акцент з соціальних об’єтів на розвиткові, сприяти реалізації проєктів, які несуть додану вартість на території, сприяють залученню інвестицій»,- наголосив Андрій Годик. Зазначимо, що серед нововведень з підготовки проєктів ДФРР: - Змінились часові рамки для відбору програм та проєктів, що будуть фінансувати за рахунок ДФРР. Кінцевий термін – 1 серпня. Це означає що саме до цієї дати Мінрегіон спільно з регіонами сформує списки проєктів, що фінансуватимуться у наступному, 2022 році. - Збільшена нижня межа для нових проєктів, що можуть фінансуватись за рахунок ДФРР. Вона становитиме не нижче 10 млн грн. Таким чином ми відходимо від практики, коли з держбюджету розпорошуються кошти на невеликі проєкти і зосередимось на значимих об’єктах. - Збільшений до 5 років термін реалізації великих проєктів вартістю понад 100 млн грн. Раніше цей термін складав 3 – 4 роки. Так, відтепер Мінрегіон спільно з регіональною владою буде узгоджувати технічні завдання, за якими оголошується конкурсний відбір для проєктів ДФРР. Це забезпечить концентрацію ресурсів на чітких пріоритетах, які відповідатимуть регіональним стратегіям розвитку.
Боротьба з незаконними АЗС та створення служб у справах дітей: заступники голови Львівської ОДА провели селекторну нараду з головами ОТГ
24 березня 2021
Сьогодні, 24 березня, відбулася селекторна нарада чотирьох заступників голови Львівської ОДА з головами територіальних громад щодо реорганізації їх діяльності. Зокрема, обговорили питання вжиття заходів по легалізації незаконних АЗС, питань у сферах цивільного захисту, спорту, культури та розвитку агропромислового комплексу. Ще з початку 2020 р. систематично здійснюється діяльність щодо протидії незаконному обігу пального. Спільними заходами всіх контролюючих органів та органів виконавчої влади вже упродовж 2020 р. фактично всі виявлені незаконні АЗС легалізувалися. Як повідомив перший заступник голови ЛОДА Андрій Годик, відповідно до даних аналітики щодо ринку нафтопродуктів, виникає певний дисбаланс між об’ємом палива, який купують АЗС, і між об’ємом, який вони реалізовують. Різниця – 2 млн. т. по Україні. Як наслідок, це несплачені податки, в тому числі до місцевих бюджетів. «Наше завдання – точно не закрити нелегальні АЗС. А привести їх діяльність у чітку відповідність до законодавства. Тож потрібно разом працювати, щоб були додаткові надходження, в тому числі, до місцевих бюджетів. Діяльність АЗС повинна бути прозорою і приносити користь громадам», - зазначив Андрій Годик. На разі, на рівні області функціонує спільна комісія ДФС, Держпраці, Нацполіції, ДПС та органів прокуратури з метою боротьби з нелегальними обігом та роздрібною торгівлею пальним. Також на нараді обговорили формування виконавчих органів в органах місцевого самоврядування в частині створення служб у справах дітей та визначення відповідальних працівників за цивільних захист. Заступник голови ЛОДА Віталій Загайний повідомив, що у найближчі два тижні буде проводитися посилена робота над створенням служб у справах дітей у громадах, оскільки на даний час рівень забезпечення відповідними структурними підрозділами у виконавчих органах органів місцевого самоврядування становить менше 50 %. Окрім того, Віталій Загайний зазначив, що в умовах пандемії у кожній громаді повинна бути відповідальна особа по лінії питань цивільного захисту. Представникам 12-ти громад, де така особа не призначена, наголошено на необхідності вирішити це питання найближчим часом. Андрій Годик, в свою чергу, закликав усіх голів ОТГ максимально ефективно забезпечити дотримання карантинних обмежень.
Із керівниками ОТГ та РДА обговорили низку актуальних питань життя області
29 грудня 2020
Завершення фінансового року та роботу в умовах нового адміністративного устрою обговорили сьогодні під час скайп-наради з головами ОТГ, райдержадміністрацій та районних рад під головуванням заступника голови ОДА Івана Собка. «Ми усі з розумінням маємо поставитись до завершення року. При недовиконанні загального фонду обласного бюджету, вдалось все-таки віддати на території понад 95% коштів. У новий рік область увійде з новим територіальним устроєм, тому є багато моментів, які мусимо допрацювати, аби із січня не виникло ніяких заборгованостей чи недооформлення юридичних нюансів», - наголосив під час наради заступник голови Львівської ОДА Іван Собко. Під час наради директор департаменту фінансів Олег Демків акцентував увагу керівників громад та районів на необхідності ліквідувати заборгованості із заробітної плати у бюджетній сфері. «Території мусять мобілізувати увесь свій фінансовий ресурс, аби мінімізувати дефіцит із виплати заробітної плати. Новостворені громади мають перебрати із початком року всі фінансові та матеріальні зобов’язання, аби в першій декаді січня виплатити зарплату за грудень», - наголосив Олег Демків. Керівники районів та громад прозвітували під час наради про ситуацію на своїх територіях у розрізі галузей: зокрема, освіти, охорони здоров’я, соціального захисту, спортивних закладів. Заступник голови акцентував увагу керівників територій на тому, що після передачі всіх повноважень та прав на місцевий рівень об’єкти соціальної інфраструктури повинні бути сучасними, цікавими та розвитковими. «Закон регламентує передачу районними радами об’єктів територіальним громадам. По кожному об’єкту керівники громад мають ухвалити виважене рішення, аби не допустити знищення важливих установ. Обласна влада обов’язково в цьому допоможе. Усі кошти підуть на території, важливо ефективно їх використати », - зазначив Іван Собко. На нараді порушили питання створення відділів освіти, передачу лікарень на баланс громад, об’єднання спортивних шкіл, забезпечення соціальних послуг вразливим категоріям, функціонування закладів культури тощо.
Стартував процес реорганізації районних державних адміністрацій
29 грудня 2020
Відповідно до нового адміністративно-територіального устрою на Львівщині утворили сім нових районів. Відповідні рішення Верховна Рада України прийняла ще влітку 2020 року. Разом зі скороченням кількості районів, має відбутись і скорочення кількості районних державних адміністрацій. Відтак, Кабінет Міністрів України затвердив Порядок здійснення заходів щодо утворення та реорганізації районних державних адміністрацій, а також правонаступництва майна, прав та обов’язків райдержадміністрації, що припиняються. Цю постанову Кабінет Міністрів схвалив 16 грудня. Також опубліковано текст Розпорядження №1635-р «Про реорганізацію та утворення районних державних адміністрацій». Ці документи дозволяють привести систему районних державних адміністрацій у відповідність до нового адміністративно-територіального устрою країни. Досі порядок утворення та ліквідації районних державних адміністрацій не було визначено законодавством, а отже не було правових підстав для проведення їх реорганізації. Передбачається, що на Львівщині 7 районних державних адміністрацій буде реорганізовано через приєднання до двох РДА в адміністративних центрах нових районів – Львівської та Червоноградської. Загалом буде утворено такі райдержадміністрації: Львівська, Червоноградська, Яворівська, Самбірська, Дрогобицька, Золочівська, Стрийська. Процес реорганізації РДА координуватиме обласна державна адміністрація. Вона утворює комісії з реорганізації та затверджує їх персональний склад. Як наголосили у департаменті економічної політики Львівської ОДА облдержадміністрація лише координує процес, а вже комісії, зокрема, відповідатимуть за державну реєстрацію нових РДА та реорганізацію старих, інвентаризацію та передачу майна, складання та подання фінансової та бухгалтерської звітності, переведення працівників. Облдержадміністрація визначає головою комісії з реорганізації голову новоутвореної райдержадміністрації або райдержадміністрації, що припиняється, або його заступника. До складу комісії з реорганізації можуть входити працівники юридичної, кадрової, бухгалтерської служб райдержадміністрацій, що припиняються. За потреби до складу відповідної комісії можуть бути включені представники фінансово-економічних підрозділів облдержадміністрації, територіальних органів (підрозділів) зацікавлених центральних органів виконавчої влади за згодою відповідного керівника, а також у разі потреби інші посадові особи райдержадміністрації новоутвореного району, до якої переходять права та обов’язки райдержадміністрацій, що припиняються (її апарату та/або структурних підрозділів). Комісія з реорганізації забезпечує: 1) здійснення державної реєстрації утворення райдержадміністрації новоутвореного району як юридичної особи публічного права; 2) здійснення державної реєстрації рішення про припинення юридичної особи публічного права в результаті реорганізації шляхом приєднання; 3) здійснення державної реєстрації змін до відомостей про юридичні особи публічного права — райдержадміністрації, до яких приєднуються райдержадміністрації, що припиняються, та їх структурні підрозділи із статусом юридичних осіб публічного права; 4) складення переліку підприємств, установ, організацій та майна, які належать до сфери управління райдержадміністрації, що припиняється; 5) складення переліку підприємств, установ та організацій, засновником яких є райдержадміністрація, що припиняється; 6) інвентаризацію активів та зобов’язань райдержадміністрації, що припиняється, або її структурних підрозділів із статусом юридичних осіб публічного права у порядку, передбаченому законодавством; 7) здійснення заходів, пов’язаних з: виявленням кредиторів та задоволенням відповідно до законодавства їх вимог, одержанням дебіторської заборгованості; списанням дебіторської заборгованості, строк позовної давності якої минув і яка є безнадійною до стягнення відповідно до законодавства; повним відображенням у передавальному акті майна, прав та обов’язків райдержадміністрацій, що припиняються, які переходять до правонаступників — утворених райдержадміністрацій на території новоутворених районів та райдержадміністрацій, які існують в адміністративних центрах новоутворених районів; 8) підготовку та подання на подальше затвердження передавальних актів райдержадміністрацій, що припиняються; 9) передачу активів та зобов’язань райдержадміністрацій, що припиняються, їх правонаступникам відповідно до затверджених передавальних актів; 10) складення та подання фінансової та бюджетної звітності райдержадміністраціями, що припиняються; 11) здійснення державної реєстрації припинення відповідних райдержадміністрацій; 12) знищення печаток та штампів припинених райдержадміністрацій; 13) організацію заходів, пов’язаних зі звільненням та переведенням працівників райдержадміністрацій, що припиняються; 14) вирішення інших питань відповідно до законодавства. Комісія з реорганізації організовує свою діяльність у формі засідань. Рішення комісії з реорганізації оформляється протоколами. Комісія з реорганізації є правоможною у разі, коли на її засіданні присутні більш ніж половина її членів. Рішення комісії з реорганізації приймаються простою більшістю голосів від її складу. У своїй діяльності новосформовані районні державні адміністрації керуватимуться чинним законом України «Про місцеві державні адміністрації». Голів новостворених райдержадміністрацій призначає Президент України за поданням Кабінету Міністрів України. Також вчора Уряд оновив структуру місцевих державних адміністрацій. Відтепер обласні та районні державні адміністрації можуть формувати свої підрозділи за новою структурою. Відповідне рішення ухвалено під час засідання Кабінету Міністрів України за ініціативи Міністерства розвитку громад та територій України. Прийнята постанова необхідна для реформи місцевого самоврядування та територіальної організації влади. «Оновлення структури місцевих державних адміністрацій – один з кроків, необхідних для втілення нових компетенцій органів місцевого самоврядування в межах децентралізації. Тож наразі завершуємо нормативне забезпечення формування новоутворених районів», – зазначив Міністр розвитку громад та територій України Олексій Чернишов. Затверджена Постанова Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 18.04.2012 № 606». А саме, змінені Рекомендаційні переліки структурних підрозділів місцевих державних адміністрацій. Склад місцевої державної адміністрації формують її апарат та структурні підрозділи, які згруповано за двома напрямками: здійснення виконавчої влади і забезпечення взаємодії та здійснення окремих повноважень органів місцевого самоврядування. Також в МДА мають працювати Служба у справах дітей та архівний підрозділ. Важлива зміна – до переліку включений підрозділ з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації, як продовження руху в напрямку цифрового суспільства. Юлія Савостейко
Голів РДА закликали до 30 жовтня подати запити на фінансування природоохоронних заходів
20 жовтня 2020
Сьогодні, 20 жовтня, відбулась нарада з головами райдержадміністрацій та міськими головами міст обласного значення у режимі відеоконференції під керівництвом першого заступника голови Львівської ОДА Андрія Годика. У межах заходу директор департаменту екології та природних ресурсів Руслан Гречаник зазначив, що триває прийом запитів на фінансування природоохоронних заходів з обласного фонду охорони навколишнього природного середовища у 2021 році. За його словами, головними напрямками фінансування у наступному році визначили: -Будівництво, реконструкція очисних споруд; -Будівництво, реконструкція та облаштування полігонів твердих побутових відходів; -Рекультивація полігонів ТПВ, відпрацьованих сміттєзвалищ; -Розширення, розвиток територій та об`єктів природно-заповідного фонду, запобігання їх знищенню чи пошкодженню; -Берегоукріплюючі та руслорегулюючі заходи для захисту від підтоплення; -Залучення коштів міжнародної технічної допомоги та іноземних інвестицій. “Прийом запитів на фінансування природоохоронних заходів триває до 30 жовтня. На сьогодні райони подали лише 10 запитів. Тому прохання активізувати роботу у цьому напрямі. Також забезпечте подачу заявок на отримання міжнародної технічної допомоги, грантових коштів на реалізацію заходів", - зазначив Руслан Гречаник. Також Андрій Годик акцентував, що до 3 листопада продовжили конкурсний відбір проектів регіонального розвитку, що фінансуватимуться за кошти ЄС. Оксана Буй
Роботу в системі ProZorro розглянули на нараді із головами РДА
18 серпня 2020
Моніторинг роботи розпорядників бюджетних коштів у системі «Прозоро» сьогодні розглянули під час Zoom-наради з головами райдержадміністрацій та міськими головами міст обласного значення. Нарада відбулась під головуванням очільника області Максима Козицького. Нещодавно вийшла нова редакція закону, що змінила тип закупівлі на більш спрощений, відтак доручення голови ОДА переглянули та адаптували під нове законодавство. «Відповідальні на місцях люди знають, що департамент економіки Львівської ОДА ще у 2018 році створив систему моніторингу. Зараз ми її модернізуємо, аби вона була більш автоматизованою, а аналітика стала якіснішою і оперативною», - розповів в.о. директора департаменту економічної політики Степан Куйбіда. За його словами, це дозволить мінімізувати недоліки у роботі із системою закупівель. Окрім того, фахівці департаменту готові організувати виїзні навчання для представників районів, аби детально розповісти про можливі помилки у роботі з системою. Увагу представників районів також акцентували на неприпустимості завищення стартової вартості послуг, що подекуди на 300% вища від ринкової. «Подібні зловживання є предметом звернення до аудиторської служби, а при потребі – і до правоохоронних органів. Аналіз закупівель за півроку показав значний брак прозорості процесу закупівель. Економія бюджетних коштів – основне завдання цього процесу, тому якщо економії нема, значить щось не так», - наголосив перший заступник голови Львівської ОДА Андрій Годик. За словами голови Львівської ОДА Максима Козицького економію державних коштів можна досягти шляхом залучення більшої кількості учасників на тендери та при забезпеченні прозорих умов закупівель для усіх учасників процесу. Під час наради також зосередили увагу на необхідності ширшого інформування суб’єктів господарювання про тендери та можливість участі в них.
Виконання місцевих бюджетів та залучення інвестицій в область обговорили під час скайп наради з головами РДА
28 липня 2020
Сьогодні, 28 липня, відбулась скайп нарада під керівництвом очільника Львівської ОДА Максима Козицького з головами райдержадміністрацій та міськими головами міст обласного значення. Серед питань, які розглядали, – виконання місцевих бюджетів, реалізація об’єктів капітального будівництва, залучення та супровід інвестиційних проєктів. Про підсумки виконання місцевих бюджетів за перше півріччя цього року розповів директор департаменту фінансів Львівської ОДА Олег Демків. Як він зазначив, у загальний фонд місцевих бюджетів надійшло понад 7,8 млн грн, динаміка надходжень +3 % до аналогічного періоду минулого року, або ж 257 млн грн. Динаміка надходжень податків і зборів в області склала 103 %, відтак Львівщина посіла 12 місце за цим показником серед областей України. Попри непростий час, 10 зведених територій бюджетів забезпечили виконання планових призначень півріччя. Це місто Борислав, Дрогобицький, Жидачівський, Жовківський, Кам’янка-Бузький, Перемишлянський, Пустомитівський, Старосамбірський, Турківський та Яворівський райони. Також є 11 територій де є проблеми із виконанням дохідної частини та очікується невиконання річного плану за доходами – міста Моршин, Трускавець, Самбір, Новий Розділ, Стрий, Дрогобич, а також Сколівський, Радехівський, Бродівський, Мостиський та Стрийський райони. Про залучення та супровід інвестиційних проєктів присутніх поінформував начальник управління інвестиційної політики Львівської ОДА Роман Матис. За його інформацією, на супроводі в РДА та МВК перебуває 450 інвестиційних проєктів та 130 в ЛОДА. «Першочерговим завданням управління є охопити всі можливі інвестиційні об’єкти, щоб створити максимально сприятливий інвестиційний клімат», - зазначив він. Також в межах наради голова Старосамбірської РДА Петро Назар прозвітував про проведену роботу. Інформація стосувалася різноманітних галузей життя району: інфраструктури, медицини, освіти, економіки, агропромислового розвитку тощо. За підсумками наради головам РДА доручено підсилити роботу із супроводу інвестиційних проєктів. «Робота має бути системною та максимально сприяти залученню інвестицій в область», - наголосив Максим Козицький. Також керівнику Старосамбірського району доручено спільно з податковим органом забезпечити збільшення надходжень до бюджету району, насамперед, акцизного податку з пального та податку на майно, зменшити податковий борг з податку на доходи фізичних осіб у розрізі платників та заслухати керівників підприємств на засіданнях відповідної районної робочої групи. Окрім цього, забезпечити погашення дефіциту коштів на оплату праці працівникам бюджетної сфери та розглянути питання щодо зменшення або надання пільгових ставок по платі за землю, місцевих податках та зборах для юридичних осіб та фізичних осіб – суб’єктів підприємницької діяльності, які зазнали фінансових збитків у період дії карантину.
28 квітня відзначають Всесвітній день охорони праці
28 квітня 2020
У 2020 році День охорони праці відзначають під девізом «Зупинимо пандемію: безпека і здоров’я на роботі можуть врятувати життя». Відповідно до Указу Президента України від 18.08.2006 №685/2006, щороку 28 квітня, у Всесвітній день охорони праці, в Україні відзначають День охорони праці. Цього року він присвячений боротьбі з пандемією смертельно небезпечної недуги коронавірусної хвороби COVID-19, яка сьогодні вже панує у всьому світі. З метою належного відзначення організаційний комітет з підготовки та проведення у 2020 році Дня охорони праці в Україні за участі представників Держпраці, міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, Міжнародної організації праці в Україні, Фонду соціального страхування України та організацій профспілок і роботодавців опрацював Звернення до органів державної влади, місцевого самоврядування, роботодавців, профспілок, засобів масової інформації, керівників і працівників підприємств, установ та організацій з нагоди Дня охорони праці в Україні. Рекомендуємо під час організації відзначення Дня охорони праці використовувати підготовлений Міжнародною організацією праці Контрольний перелік заходів, що є важливим елементом профілактики і пом’якшення наслідків поширення коронавірусної інфекції на робочому місці, та постер до Дня охорони праці.