Укрпошта та eBay запустили спільну кампанію на підтримку українського малого та середнього бізнесу
До початку великого сезону Укрпошта та eBay запустили спільну кампанію для підтримки українських експортерів. Всі підприємці, що зареєструються на платформі з 25 жовтня до кінця року, матимуть спеціальні умови.
Так, для нових бізнес-клієнтів комісія за магазин на eBay протягом перших трьох місяців складатиме 0%. Також вони отримають підвищені ліміти на виставлені для продажу товари, доступ до навчального курсу і супровід персонального менеджера, який допоможе налаштувати магазин і запустити промо товарів. Деякі клієнти також зможуть отримати додатково до 200 безкоштовних оголошень та спеціальну підтримку від команди eBay. Щоб скористатися цією спеціальною пропозицією від Укрпошти та eBay, експортерам достатньо перейти за посиланням та заповнити форму.
Деталі спільної акції можна дізнатись з відео на Youtube каналі Укрпошти.
«Зараз понад 11 тисяч українських підприємців продають на eBay – за минулий рік приріст склав 14%. Маркетплейс дає їм можливість продавати товари понад 159 мільйонам покупців з усього світу, в тому числі з США, Німеччини, Сполученого королівства, та забезпечувати безперервність бізнесу за будь-яких обставин.
Ми спостерігаємо великий потенціал українського ринку і, зі свого боку, постійно розширюємо пропозиції eBay для місцевих малого та середнього бізнесу. З травня 2021 року eBay запустив платіжний сервіс для українських продавців, що забезпечує підприємцям більш зручний спосіб ведення бізнесу на платформі. Тепер ми раді розпочати співпрацю з Укрпоштою, метою якої є надання українським підприємцям унікальних переваг та підтримки», – заявила JennyHui, генеральний менеджер eBay Гонг-Конг, Тайвань та на глобальних ринках, що розвиваються.
Кампанія на підтримку виходу українських експортерів на міжнародні ринки – один з елементів програми співпраці Укрпошти та eBay. У 2022 році Укрпошта посилить інтеграцію з маркетплейсом, щоб зробити оформлення всіх видів відправлень через сервіси Укрпошти більш зручними для клієнтів.
Довідково:
eBayInc. (Nasdaq: EBAY) є лідером світової торгівлі, що об'єднує мільйони покупців і продавців на більш ніж 190 ринках по всьому світу. Ми існуємо, щоб надавати економічні можливості приватним особам, підприємцям, підприємствам та організаціям будь-якого розміру. Заснований в 1995 році в Сан-Хосе, Каліфорнія, eBay є одним з найбільших і найактивніших маркеплейсів у світі, де можна знайти великий асортимент унікальних товарів та прекрасний сервіс. У 2020 році eBay згенерував валовий обсяг проданих товарів на суму понад 85 мільярдів доларів. Для отримання додаткової інформації відвідайте ebayinc.com
Новини за темою
Укрпошта після понад двадцятирічної перерви відновлює доставку відправлень залізницею
9 квітня 2022
Укрпошта після двадцяти одного року перерви відновлює доставку відправлень залізницею. З 9 квітня поштові вагони доставлятимуть пошту зі Львова, Одеси, Харкова, Дніпра до Києва та у зворотному напрямку. Загалом планують ввести в експлуатацію 14 залізничних поштових вагонів. Перевезення залізницею – ще один спосіб доставки відправлень, щоб оптимізувати та посилити логістичну мережу Укрпошти. Один залізничний вагон може перевезти близько 40 контейнерів, а це орієнтовно 2,4 тис посилок. За тиждень, враховуючи всі маршрути, залізничними вагонами можна буде перевезти додатково близько 140 тисяч посилок. Незважаючи на те, що відправлення здійснюється з 5 міст, адресувати посилку можна до будь-якого населеного пункту, де є працююче відділення Укрпошти. Укрпошта буде здійснювати доставку вантажів, які надійдуть залізницею, до пункту доставки магістральними автомобілями. «Попри те, що Укрпошта досить швидко налагодила логістику в умовах війни, через велику кількість блокпостів та через воєнні дії і їх наслідки у вигляді замінованих доріг та пошкоджених мостів доставка відправлень автошляхами затягується. Разом з тим, у нас збільшується кількість задач – крім посилок, ми розвозимо гуманітарну допомогу, допомагаємо з релокацією підприємств, і щоб робити це все, ми шукаємо варіанти посилити нашу логістичну мережу. Тому доставка залізницею – це наразі потрібне і вчасне рішення, щоб ми мали додаткові способи доставляти поштові відправлення, насамперед гуманітарні, в яких є велика потреба. Тому ми повертаємося до цього виду доставки і я вдячний колегам з Укрзалізниці, які змогли швидко підготувати поштові вагони і організувати доставку відправлень», - прокоментував генеральний директор Укрпошти Ігор Смілянський. «Ми всі зіткнулися з новими викликами, які принесла війна. І подолати їх ми зможемо лише спільно, в партнерстві. І те, що ми бачимо зараз, це партнерство двох інфраструктурних компаній – Укрзалізниці та Укрпошти, – які продовжують працювати в найскладніших регіонах. В мирний час Укрзалізниця і Укрпошта забезпечували розвиток економіки, а у воєнний час – ще й безпеку. Це спільне завдання, яке ставить перед нами та іншими компаніями Міністерство інфраструктури, а отже і вирішувати його ми маємо спільно», - прокоментував Олександр Камишин, голова правління Укрзалізниці Також у поштових вагонах перевозитимуть гуманітарні вантажі, які відправляють волонтери. Прийом саме гуманітарних вантажів не проводиться у всіх відділеннях Укрпошти, а тільки у тих, що розміщені поруч із центральними залізничними вокзалами. З 9 квітня гуманітарний вантаж можна оформити до відправлення у відділенні міста Львів №79023 за адресою пл. Двірцева, 1. На наступному тижні відправити гуманітарні вантажі можна буде з Києва (відділення 02505), Дніпра (відділення 49501), Одеси (відділення 65501) та Харкова (відділення 61501). Оформити відправлення можна буде також в особистому кабінеті. «Через напад росії, багато інституцій України внесли зміни у свою діяльність, щоб цивільні були забезпечені їжею, ліками, одягом та житлом, а наші воїни мали все необхідне, аби дати гідну відсіч окупанту. Львівська ОВА створила та організувала роботу гуманітарного хабу, куди прямує допомога зі всього світу. Ми її збираємо, сортуємо і передаємо тим, хто втратив домівки або вимушений залишатися в епіцентрах бойових дій. Ми також координуємо транспортування та поселення людей, яких евакуювали. Активно комунікуємо з Житомирською, Чернігівською, Київською, Херсонською та іншими ОВА. Радію, що і «Укрпошта» та «Укрзалізниця», дві великі інфраструктурні компанії, об‘єдналися для того, щоб економіка України працювала, а люди вчасно отримували відправлення, на які дуже чекають. Добре робити свою роботу – найкращий вклад у перемогу України», - зазначив начальник Львівської обласної військової адміністрації Максим Козицький. Для волонтерів діятиме спеціальний тариф. Вартість одного відправлення вагою до 30 кг та найдовшою стороною до 70 см – всього 25 грн. Сплата за рахунок отримувача неможлива. Це мінімальна вартість, яка йтиме на підготовку та обслуговування поштового вагону. Проте, якщо у волонтерів наразі немає можливості сплатити за вартість посилок, вони все одно будуть прийматися до відправлення. Про безкоштовне відправлення потрібно повідомити оператору – його вартість буде покриватися за рахунок залучення коштів благодійних фондів. Термін зберігання посилки у місті призначення – до 14 днів. Після цього, у разі якщо отримувач не забрав посилки, Укрпошта буде передавати їх волонтерським організаціям та фондам. Звертаємо увагу, Укрпошта залишає право на догляд посилки і у разі, якщо у посилках буде міститься не благодійний а комерційний вантаж, такі посилки також будуть передаватися волонтерським організаціям з якими співпрацює Укрпошта. Нагадаємо, тестовий запуск доставки пошти залізницею відбувся 1 квітня - тоді Укрпошта спільно з Укрзалізницею запустили перший поштовий вагон за маршрутом Львів-Київ.
Підприємців запрошують пройти опитування щодо пріоритетів експортної діяльності
8 грудня 2021
У листопаді цього року Державна установа «Офіс з розвитку підприємництва та експорту» розпочала масштабне опитування українських підприємців, експортерів, галузевих і бізнес-асоціацій щодо пріоритетів експортної діяльності. Метою опитування є аналіз потреб українського бізнесу, відтак планування роботи Офісу на 2022 рік, з наступних напрямків: експортна освіта, аналітика та консалтинг, готовність до експорту, пріоритетні закордонні ринки та виклики, які постають при зовнішньоекономічній діяльності. Підприємців, експортерів, галузеві й бізнес-асоціації Львівщини запрошують пройти опитування. Опитування доступне за посиланням. Пройти його можна до 15 грудня 2021 року. Результати опитування оприлюднять на Експортному вебпорталі на початку 2022 року.
Export Academy 2022: стартував набір на довгострокову навчальну програму для експортерів
30 листопада 2021
Департамент економічної політики Львівської ОДА інформує про можливості навчання для експортерів. Так, стартував набір на довгострокову навчальну програму Export Academy 2022 для українських експортерів з усіх галузей та продовжується набір на програми Service Export Ukraine та Export Evolution IT. Export Academy 2022 – освітня програма для українських малих та середніх підприємств, які тільки починають експортну діяльність або вже є діючими експортерами та планують виходити на нові ринки. За результатами навчання на програмі учасники створять для своєї компанії детальний план з виходу на міжнародні ринки. Export Academy 2022 - це можливість для трансформації та розвитку експорту: - можливість навчитися з нуля створювати експортний план з виходу на міжнародні ринки; - можливість систематизувати експортні знання; - налагодити роботу експортного відділу; - відкрити нові ринки для експорту продукції; - отримати практичні інструменти з виходу на зовнішній ринок; - щомісячна практична робота, яка забезпечить навичками на багато років вперед; - отримати навички розвитку міжнародних брендів, побудови довготривалих партнерських відносин та управління фінансами. Навчання буде проходити з січня по червень 2022 року та можливе у двох форматах: самостійний та з тренерським супроводом. Реєстрацію на навчання відкрито до 12 грудня (23:59) 2021 року за посиланням. З деталями навчання на Програмі Export Academy 2022, та умовами участі можна ознайомитись за посиланням. Менеджмент та власників ІТ компаній запрошують на першу в Україні освітню Програму для IT-сектору - Export Evolution IT. Це міжнародна бізнес-освіта для представників IT-компаній, зацікавлених у розвитку експорту своїх послуг та продуктів. Участь у Програмі допоможе покращити навички у: - пошуку нових клієнтів за кордоном, - залученні проектів з високою доданою вартістю, - створенні секторальних партнерств для реалізації великих міжнародних проєктів. У Програмі вже розробляють свої експортні бізнес плани представники 82 ІТ компаній з 18 регіонів України, які працюють з іноземними тренерами та менторами з таких субсекторів, як AI, VR, fintech, ecommerce та public sector. Детально про Програму та реєстрація за посиланням. Реєстрація до 20 грудня 2021 року. Для компаній зі сфери послуг діє спеціалізована навчальна програма - Service Export Ukraine. Програму розробили для підприємців, менеджерів та керівників компаній, які працюють у сфері послуг та вже здійснюють чи хочуть розпочати експортну діяльність. Це інжиніринг, архітектура, дизайн, мистецтво, видавничі послуги, логістика, інформаційна галузь, фінансова і банківська діяльність, реклама та PR, освіта, індустрія розваг, консалтинг, фітнес та не тільки. За допомогою Service Export Ukraine компанія зможе: - цифровізувати власні продукти та послуги, отримавши know-how від міжнародних викладачів та тренерів-практиків; - розробити покроковий бізнес-план для системного розвитку; - знайти нових клієнтів на зовнішньому ринку. Деталі та реєстрація за посиланням. Навчання на програмах безкоштовне. Перед реєстрацією потрібно детально ознайомитись з умовами участі у кожній з програм. Довідково Програма Export Academy 2022 розроблена Інститутом Маркетингу Естонії у співпраці з ДУ «Офіс з розвитку підприємництва та експорту». Програма фінансується Державним департаментом США (Development Cooperation Partnership Program, Round Eight), а також Міністерством закордонних справ Естонії (Проект з питань розвитку співробітництва та гуманітарної допомоги).
Укрпошта запустила освітній E-Export портал для малого і мікробізнесу
23 листопада 2021
Укрпошта створила освітній портал для українських експортерів. Ресурс буде корисний насамперед для представників малого і мікробізнесу, які хочуть продавати свої товари за кордоном на міжнародних торгових онлайн-платформах безпосередньо кінцевому споживачеві. Інформують у департаменті економічної політики Львівської ОДА. В такий спосіб поштовий оператор допомагає українським підприємцям знаходити нові ринки збуту в умовах, коли весь світ переживає економічні наслідки пандемії. Можливості, які відкриває E-Export портал Укрпошти, дозволяє найменшим хендмейдерам- виробникам продавати свої товари за кордон, не витрачаючись на відкриття торгових точок чи представництв у інших країнах. На одній платформі Укрпошта зібрала навчальні матеріали, які «розкажуть» підприємцю, як розпочати бізнес з нуля: як вибрати майданчик для продажів, відкрити власний магазин, правильно виставити товари на ньому, налаштувати маркетинг та промо акції, приймати оплату в Україні та організувати доставку за кордон. На порталі зібрана інформація про основні маркетплейси, такі як Amazon, eBay, Etsy, Shopify, Joom,Wish, а також створені покрокові інструкції роботи з ними. Окремо винесено блок з рекомендаціями, як налаштувати промо для своїх товарів в популярних соцмережах – Pinterest, Instagram, TikTok, YouTube. Матеріали презентовані таким чином, щоб дати змогу підприємцям самостійно відкрити власний магазин. Укрпошта залучила до його підготовки кращих експертів в Україні з E-Export. Окрім практичних рекомендацій на порталі постійно розміщуватимуть експертні колонки, актуальні новини про торгові платформи, платежі, доставку та історії успішних підприємців для мотивації розпочати бізнес.
Навчання в «Школа експортера – рівень PRO» триває: обговорюють фінансові інструменти експорту
17 листопада 2021
Сьогодні, 17 листопада, відбувся другий тренінг освітнього курсу «Школа експортера – рівень PRO» . Спікерами сьогоднішнього тренінгу виступили Оксана Очеретяна – член правління ПрАТ «Експортно-кредитне агентство» та Андрій Литвин – в.о. директора ДУ «Офіс з розвитку підприємництва та експорту». Під час другого тренінгу обговорювалися теми фінансових інструментів експорту, а також можливості міжнародних та донорських проєктів фінансування експорту. «Школа експортера – рівень PRО» – комплексний освітній курс, що складається з 6 інтенсивних онлайн тренінгів. Освітній проєкт триватиме 16 по 18 листопада 2021 року. Зазначимо, що освітній проєкт проводить Львівська обласна державна адміністрація спільно з Львівською торгово-промисловою палатою, Асоціацією Професійних Митних Посередників та НУ «Львівська Політехніка».
Експортерів Львівщини запрошують на онлайн-зустріч з Послом України в Тунісі
8 жовтня 2021
Львівська обласна державна адміністрація, Львівська міська рада, Рада експортерів та інвесторів при МЗС України, Посольство України в Туніській Республіці та Офіс з розвитку підприємництва та експорту запрошують підприємців-експортерів Львівщини взяти участь в онлайн-зустрічі з Послом України в Туніській Республіці Володимиром Хоманцем. Тема зустрічі - перспективи виходу на ринок Тунісу в умовах нинішніх економічних трансформацій в Африці. В межах заходу в учасників буде можливість: - проконсультуватися з українськими дипломатами, бізнесменами-практиками та експертами щодо особливостей виходу на туніський ринок; - отримати поради та практичні рекомендації щодо специфіки ведення бізнесу; - обговорити перспективи збільшення присутності вітчизняних товарів і послуг на ринках Тунісу та інших сусідніх африканських країн. Програмою заходу також передбачено проведення сесії питань та відповідей. Дата та час проведення: 21 жовтня 2021 року о 15:00 год. Захід проведуть на онлайн-платформі Zoom. Цільова аудиторія – діючі експортери, та ті, хто планує виходити на закордонні ринки. Зареєструватись на подію та поставити запитання до учасників зустрічі можна за посиланням (реєстрація обов’язкова). Деталі для ZOOM-зв’язку та програма будуть надіслані зареєстрованим учасникам заходу додатково. У разі виникнення запитань можна звертатись на електронну скриньку b_omb@lvivcity.gov.ua та/або за телефоном (032)297-56-79.
Укрпошта уклала угоду про будівництво автоматизованого логістично-сортувального центру у Львові
21 вересня 2021
Сортувальний центр буде збудовано до кінця 2023 року. Угоду про початок будівництва підписали 21 вересня генеральний директор Укрпошти Ігор Смілянський, директор девелоперської компанії «ГО-РА» Юрій Германович за участі голови Львівської обласної адміністрації Максима Козицького. Новий Львівський автоматизований сортувальний термінал буде знаходитись у місті Пустомити Львівського району, поблизу міжнародного аеропорту «Львів» імені Данила Галицького і поряд із залізничним вузлом. Загальна площа земельної ділянки, на якій буде збудовано автоматизований сортувальний термінал, складає 8 га. Львівський сортувальний термінал стане основним центром обробки і сортування поштових відправлень в Західному регіоні. «Побудова нового автоматизованого сортувального логістичного центру «Укрпошти» у Львові означає підвищення конкуренції у галузі логістики, що завжди добре впливає на ринок. Пожвавлення логістичного сектору і новий центр означають також збільшення числа робочих місць, податків до бюджету громади та покращення інфраструктури в районі львівського аеропорту, адже тут має з’явитися нове сучасне підприємство. Здається, ніби не пов’язані речі, але насправді від розвитку експортного напряму Укрпошти, від збільшення потужностей і підвищення якості послуг, залежить і розвиток відділень на місцях, у районах, містах і селах Львівщини. Знаємо, що також Укрпошта зараз нарощує кількість мобільних відділень, що теж є зручним рішенням для віддалених сіл області, а відтак - для кожної людини. Бажаю партнерам, які сьогодні підписали угоду про початок будівництва, швидко, у визначені терміни, якісно та успішно завершити проєкт. А «Укрпошті» - довести, що національний оператор поштового зв’язку може бути успішним, інноваційним і надійним партнером кожного бізнесу і кожного українця, який має потребу у послугах з пересилки», - зазначив голова облдержадміністрації Максим Козицький. За попередніми підрахунками, мінімальний обсяг обробки посилок та дрібних відправлень зросте до 29 тисяч на годину, а листів – до 20 тисяч на годину, що дозволить значно скоротити строки доставки та підвищити якість послуг. «Львівський сортувальний центр – це «вікно з та в Європу» для українських посилок із західних областей України. Укрпошта системно нарощує обсяги експорту, тому ми зацікавлені в тому, щоб наші клієнти – чи то підприємець, який продає свої товари за кордоном, чи то клієнт, який просто відправляє до Європи друзям чи рідним посилку – обирали Укрпошту для відправки за кордон не лише за помірну ціну, але і за швидкі строки доставки. Новий автоматизований львівський сортувальний термінал дозволить значно скоротити строки отримання чи доставки посилок у країни ЄС чи транзитом до США. Цей новий об’єкт – це новий рівень швидкості сортування та повна автоматизація процесів», - відзначив генеральний директор Укрпошти Ігор Смілянський. «Львівський Сортувальний Термінал стане цілим комплексом повного циклу обробки відправлень та обслуговування транспорту, включаючи будівлі складу класу А, станцію технічного обслуговування, АЗС, тунельні мийки, які будуть зведені за прогресивними технологіями будівництва з дотриманням стандартів BREEAM. Цей об’єкт сприятиме економічному розвитку регіону. А для Укрпошти стане підтримкою сучасного тренду в поштово-логістичних послугах», - розповів директор компанії «ГО-РА» Юрій Германович. Відбір підрядника на будівництво сортувального центру проводився через систему електронних закупівель Рrozorro. За умовами тендеру будівництво сортувального центру обійдеться в $ 46 млн з ПДВ. Завершення всіх робіт по зведенню сортувального центру заплановане до кінця 2023 року. Укрпошта та переможець торгів укладають договір оренди терміном 8 років з наступною купівлею-продажем.
Відтепер свідоцтво про народження дитини можна отримати Укрпоштою завдяки сервісу «єМалятко»
8 Червня 2021
Сервіс «єМалятко» запустили у жовтні 2020 року. Відтоді понад 125 тисячі українців скористалися послугою і зареєстрували народження дитини через додаток. Про це повідомили в Кабінеті Міністрів України. Тепер отримати свідоцтво про народження можна взагалі без відвідування жодних установ, а в поштовому відділенні або ж кур’єром додому. Вартість – 46 і 66 грн відповідно. Замовити доставку свідоцтва про народження відтепер можна Укрпоштою. Послуга доступна для всіх батьків новонароджених, які користуються послуою «єМалятко». Це зручно та допомагає уникнути зайвих соціальних контактів. Терміни доставки – до 2-х днів у межах області та до 3-х днів у межах України з моменту оформлення свідоцтва у відділі ДРАЦС. Оплатити можна готівкою після отримання замовлення. “Сьогодні разом з партнерами запускаємо першу в історії України доставку державних документів і робимо послуги для батьків ще зручнішими. Відтепер не потрібно стояти в чергах, ходити по держустановах, кур’єр доставить свідоцтво про народження одразу до дверей. Ціль Мінцифри – зробити всі держпослуги такими самими швидкими та комфортними”, – заявив Віце-прем’єр-міністр – Міністр цифрової трансформації Михайло Федоров. Крім того, Мінцифри запускає послугу «єМалятко» і для жителів тимчасово окупованих територій. Відтепер у додатку можна отримати українське свідоцтво про народження, якщо дитина народилася у Криму або в тимчасово окупованих районах Донецької та Луганської областей. “Укрпошта вже тривалий час співпрацює з Міністерством цифрової трансформації. Тепер молоді батьки можуть подати заявку на реєстрацію дитини за кілька хвилин просто вдома, а за кілька днів отримати оригінал з доставкою до дверей. Це зручно, швидко і безпечно”, – зазначила заступник генерального директора Укрпошти з розвитку бізнесу Олена Стьопіна. Довідково: «єМалятко» – комплексна послуга для батьків новонароджених. За однією заявою, поданою онлайн, можна зареєструвати народження дитини та отримати до 9-ти державних послуг від різних органів влади, потрібних при народженні дитини.
У Львові вчетверте відбудеться Львівський Експортний Форум
8 Червня 2021
У четвер, 24 червня, відбудеться IV Львівський Експортний форум. Учасниками заходу стануть як українські, так і зарубіжні експерти, науковці, та експортери, які або ж тільки-но починають, або вже тривалий час успішно здійснюють експортну діяльність. Завдання Форуму - сприяти розвитку експорту вітчизняних підприємств. Обговорюватимуть, зокрема, нові тенденції в українському експорті, нові можливі ринки, нові підходи для роботи на відомих та маловідомих ринках, нові угоди про вільну торгівлю, промисловий розвиток як стратегічну передумову експортної діяльності та аналітики. Ключові теми Форуму: - Розвиток експортної діяльності регіону та України - Експорт із жіночим обличчям - Вироблення ефективних механізмів підтримки експорту - Пошук нових ринків для продукції українських підприємств Під час IV Львівського Експортного форуму відбудуться презентації, ділові зустрічі, двосторонні переговори, нетворкінг. Цільова аудиторія заходу: експортери, підприємці, представники влади. Зареєструватись для участі у форумі можна за посиланням. З програмою заходу також можна дізнатися за наступним посиланням. Початок заходу: 24 червня 2021 р. Реєстрація учасників: 09:00-09:55 год. Початок о 10:00 год. Місце проведення: м. Львів, вул. Матейка, 6. Premier Hotel Dnister, зал "Панорама", 9 поверх Організатори та партнери: Львівська торгово-промислова палата, Львівська обласна державна адміністрація, Торгово-промислова плата України, Жіноча ділова палата України.
«Як експортувати до Ізраїлю: виклики та можливості»: експортерів Львівщини запрошують до участі в онлайн-зустрічі
22 квітня 2021
29 квітня відбудеться онлайн-зустріч для компаній-експортерів Львівщини, які зацікавлені у виході на ринок Держави Ізраїль. Про це інформують у департаменті економічної політики Львівської ОДА. Під час заходу експортери зможуть безпосередньо проконсультуватися з українськими дипломатами, поставити запитання експертам, представникам бізнес організацій, почути корисні поради та рекомендації, обговорити перспективи співпраці та розширення присутності на ринку Ізраїлю. Фокусні індустрії заходу: -Харчова промисловість; -Текстильна галузь; -Деревообробна і меблева галузь; -Машинобудування. Онлайн-зустріч передбачає такі теми: - Чи варто експортувати до Ізраїлю? Угода про ЗВТ між Україною та Державою Ізраїль: перспективи поглиблення економічних відносин. - Технічне регулювання експорту до Ізраїлю. - Ринок Ізраїлю - короткий огляд провідних та потенційних галузей для експортування. З детальною програмою можна ознайомитись за посиланням. Для участі у заході необхідно заповнити форму за посиланням. Організатори: Львівська міська рада спільно з Радою експортерів та інвесторів при МЗС України, Посольство України в Державі Ізраїль, Israeli Ukrainian Alliance та Львівська обласна державна адміністрація. Інформаційну підтримку події надає Офіс з просування експорту України.
Експортерів Львівщини запрошують до участі в опитуванні
17 лютого 2021
Служба експортера Львівської ОДА проводить опитування для врахування потреб експортерів Львівщини в подальшій роботі. «Завдання опитування – перш за все розширити експортні можливості підприємств регіону»,- розповіла керівник Служби Христина Каліш. Коротке електронне опитування стосується низки напрямків, серед яких: - здійснення промоції українських товарів та послуг за кордоном, - налагодження співробітництва і партнерства між українським та закордонним бізнесом, зокрема організація торговельних місій та залучення до міжнародних виставок; - подолання бар'єрів, які виникають під час здійснення експортних операцій. «Маємо на меті не лише скоординувати та прокомунікувати між експортерами та представниками органів державної влади, а також проаналізувати актуальні потреби експортерів щодо підтримки їх діяльності на європейському та інших ринках. Відтак, запрошуємо усіх долучитись до опитування», - додала керівник Служби експортера. Пройти опитування можна посиланням. У разі виникнення додаткових питань можна звертатись у відділ розвитку торгівлі та підприємництва департаменту економічної політики за телефоном – (032) 261-27-13, або на електронну скриньку - loda.export@gmail.com. Нагадаємо, що головним завданням Служби експортера є всіляко сприяти підприємцям, які прагнуть вийти зі своїм продуктом чи послугою на закордонні ринки. До прикладу, з цією метою, у 2019 році Служба провела три торговельні місії в Грузію, Нідерланди та Ізраїль. Це і презентація компаній, В2В зустрічі, виставки. Загалом до торговельних місій та виставки харчової продукції, яка відбулась у Німеччині, залучили понад два десятки підприємців-експортерів області. Окрім цього, торік попри складні умови зумовлені пандемією, Школа випустила 11 майбутніх експортерів. Це вже третя Школа Служби експортера.
У наступному році Укрпошта придбає майже 2000 автомобілів для пересувних відділень
28 грудня 2020
Для реформування мережі сільських поштових відділень у 2021 році Укрпошта придбає ще 1850 автомобілів для сучасних пересувних відділень у рамках спільного проекту з ЄБРР. Про це повідомив Міністр інфраструктури Владислав Криклій. Відповідний тендер на закупівлю автівок був оголошений 24 грудня: https://ecepp.ebrd.com/respond/2XY5R8K6S9 «Укрпошта продовжує виконувати масштабну інвестиційну програму для реформування мережі сільських відділень. Відтак, вже оголошено тендер на закупівлю у наступному році ще 1850 автівок для мобільних пересувних відділень Укрпошти в рамках спільного проекту з ЄБРР. У найближчому майбутньому це дозволить покрити всі 100% населених пунктів України та зручно доставляти посилки у найвіддаленіші куточки держави», - зазначив Міністр інфраструктури Владислав Криклій. У підсумку до кінця наступного року 1850 нових авто мають забезпечити 100-відсотковий спектр сучасних послуг для понад 11 млн жителів сіл з населенням до 2 тис. осіб із 17 областей України. Завдяки цьому вони зможуть отримувати поштові відправлення до дверей, замовляти ліки та дрібну побутову техніку в інтернет-магазинах, сплачувати комунальні послуги тощо. За попередніми даними, перша поставка машин для пересувних відділень Укрпошти запланована на червень 2021 року. Зазначимо, цього року для відділень Укрпошти міста Львова придбали чотири автомобілі. "Ці автомобілі не лише полегшили роботу працівників пошти, але й дозволили нашим мешканцям отримувати свої посилки у зручних умовах і без затрат часу – вдома чи на роботі", - зазначив заступник голови Львівської ОДА Юрій Бучко. Оксана Буй