Упродовж квітня служба "112" опрацювала понад 12 тисяч звернень мешканців

3 травня 2019р, Новини. Прес-служба ОДА

Упродовж квітня служба "112" опрацювала  12 625 звернень мешканців Львівської області.

З цієї кількості звернень 44 було скеровано на екстрену службу "101", 1525 звернень - на "102", 1005 звернень - на "103", 111 звернень - на "104", 9940 звернень - на "Гарячу лінію області".

На "Гарячу лінію області" громадяни найчастіше звертались з питань транспорту, дорожнього покриття, комунального господарства.

Із прийнятих дзвінків за місяць - 8302 заявникам надано відповіді, ще 1638 звернень перебувають на розгляді.

Ключові слова:

звіт

Global Options

COVID-19 на Львівщинні
Оновлено: 02.05.2022 09:33
Підтверджені випадки COVID-19:
307269
+0
Одужало:
300163
+10
Померло:
6690
+0

Відео

Ми у Facebook