Розвиток лідерського потенціалу особистості розглянули на семінарі
На базі Яворівської районної асоціації всеукраїнської організації «Союз осіб з інвалідністю України» (м. Новояворівськ) відбувся 2-денний семінар «Розвиток лідерського потенціалу особистості керівника громадської організації».
У межах семінару учасники обговорили основні проблеми соціального захисту і реабілітації осіб з інвалідністю, створення умов для максимальної інтеграції осіб з інвалідністю в суспільство, їх розвитку та самореалізації, перейняття європейської практики соціальної роботи з людьми з особливими потребами, формування комфортного середовища для розвитку та навчання.
Також під час заходу провели майстер-класи щодо соціально-побутової адаптації, фізичної та психологічної реабілітації для молоді з інвалідністю.
Зазначимо, захід відбувся з метою розкриття лідерського потенціалу і креативного мислення осіб з інвалідністю, спрямування нових знань на зміцнення організацій та надання можливості їх активнішої участі у громадському житті суспільства.
Новини за темою
Мінкульт організовує семінар щодо онлайн-продажів виробів народних художніх промислів
25 квітня 2022
27 квітня 2022 року відбудеться вебінар «Розширюємо горизонти» для майстрів народних художніх промислів і крафту. Його мета — розказати майстрам про можливості організації продажів виробів на міжнародних платформах, як-то Amazon, Etsy, Shopify. Вебінар організувала Рада з розвитку креативної економіки при КМУ, ДУ "Офіс з розвитку підприємництва та експорту" у співпраці з Маркетинг Інститут (Естонія), за підтримки Міністерства культури та інформаційної політики та програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України». Серед тем онлайн-семінару: як розширити географію продажів за межі України, як почати експорт на міжнародних майданчиках, які онлайн-платформи найбільше пасують до продажу виробів, як розширити фінансові можливості у сфері народних художніх промислів і крафту. Заступниця Міністра культури та інформаційної політики України Лариса Петасюк зазначає: «Сміливе протистояння України російським загарбникам спричинило попит на все українське за кордоном. Навіть ще до півника васильківської майоліки з Бородянки крафтові вироби користувалися шаленим попитом, зараз — і поготів. Тому ми хочемо допомогти нашим майстрам вийти на нові ринки. На засіданні робочої групи з народних художніх промислів Ради з розвитку креативної економіки почули запит від майстрів організувати тренінг. Їх цікавить, як зареєструвати свій кабінет на маркетплейсах, як продавати вироби, як організувати логістику. У такий спосіб майстри сподіваються підтримати економіку та розповісти світові більше про Україну. Вже є багато реєстрацій на вебінар, маємо намір проводити такі заходи й надалі». Заплановано, що у тренінгу візьмуть участь понад 50 незалежних майстрів, власників художніх студій та лідерів осередків, рукодільників. Запрошуємо ознайомитись з деталями та зареєструватись до участі у вебінарі за посиланням: https://preview.mailerlite.io/preview/10871/emails/52091004780545090
Правда замість фейків: запрошуємо долучитися до онлайн-семінарів з історії українського державотворення
16 квітня 2022
Освітян, старшокласників та усіх, хто цікавиться історією України запрошують взяти участь в циклі онлайн-семінарів «Історія українського державотворення: правда замість фейків». Семінари мають на меті допомогти дорослим і учням-старшокласникам сформувати для себе сучасне бачення історії України, отримати відповіді на дражливі питання. Організовують цикл занять департамент освіти і науки Львівської ОВА спільно з історичним факультетом Львівського національного університету імені Івана Франка. «В умовах війни з РФ, у ході якої ворогом активно використовується неправдива інформація історичного змісту, доля України, як і доля кожного з нас, значною мірою залежить від нашої історичної пам’яті та нашої здатності виявляти і аргументовано спростовувати ворожі фейки», - зазначили в департаменті. Перше заняття відбудеться у четвер, 21 квітня. Загалом заплановано 9 семінарів. Тривалість – до 1 год включно з можливістю спілкування з лекторами, а це провідні історики України, професори і доценти ЛНУ. Розклад онлайн-занять: 21.04 «Рускій мір»: ідеологія та практика насильства Лектор: Доцент кафедри історії Центральної та Східної Європи Львівського національного університету імені Івана Франка, канд. історич. наук Тамара Полещук. 26.04 Києво-Руська держава: міфи та історична реальність Лектор: Завідувачка кафедри давньої історії України та архівознавства Львівського національного університету імені Івана Франка, канд. історич. наук Ольга Щодра. 28.04 Союз Війська Запорозького з Московією середини XVII ст.: очікування і результати Лектор: Професор кафедри давньої історії України та архівознавства Львівського національного університету імені Івана Франка, д-р історич. наук Андрій Заяць. 03.05 Як народжувалася нація (українське національне відродження ХІХ – початку ХХ ст.) Лектор: Доцент кафедри історичного краєзнавства Львівського національного університету імені Івана Франка, канд. історич. наук Алла Середяк. 05.05 Українська державність 1917–1918 рр.: уроки для сьогодення Лектор: Завідувач кафедри історичного краєзнавства Львівського національного університету імені Івана Франка, д-р історич. наук Віктор Голубко. 10.05 Чому комуністичний режим приховував правду про Голодомор українців 1932–1933 рр.? Доцент кафедри нової та новітньої історії зарубіжних країн Львівського національного університету імені Івана Франка, канд. історич. наук Андрій Козицький. 12.05 За що і проти кого боролась Українська Повстанська Армія? Доцент кафедри історичного краєзнавства Львівського національного університету імені Івана Франка, канд. історич. наук Іван Федик. 17.05 Опір комуністичному режиму в повоєнній Україні або хто розхитав радянську імперію Лектор: Доцент кафедри історичного краєзнавства Львівського національного університету імені Івана Франка, канд. історич. наук Алла Середяк. 19.05 За крок до свободи: український національно-визвольний рух у 1985–1991 рр. Лектор: Доцент кафедри новітньої історії України імені Михайла Грушевського Львівського національного університету імені Івана Франка, канд. історич. наук Ігор Підкова. Для участі реєструйтесь за покликанням: https://bit.ly/3jHuPsH
Цифрові рішення застосунку Дія для компаній нерухомості
26 листопада 2021
У п’ятницю, 26 листопада, у межах Forum West # Нерухомість відбувся практичний семінар з нерухомості, у якому взяв участь заступник голови Львівської ОДА Олександр Кулепін. Зростання ринкової економіки призводить до збільшення конкуренції у всіх бізнес-нішах. Тому для того, щоб збільшувати свою привабливість та бути компанією, до якої покупці повертатимуться наступного разу, бізнесу необхідно постійно шукати інноваційні підходи, а особливо, імплементовувати цифрові інструменти у свою діяльність. У межах заходу головний спеціаліст сектору з питань цифрової трансформації Львівської ОДА Соломія Волошин презентувала механізм впровадження інтеграцій застосунку «Дія» у робочій діяльності компаній нерухомості. Отримання е-копій документів тепер стало можливим за допомогою сканування QR-коду. Ручне внесення даних з документів та їх паперові версії посунуться на другу сходинку при процесах, де є необхідність пред’явити документ або зробити копію документа, що посвідчує особу. Процес складний, оскільки існують і певні тимчасові бар’єри у діяльності компаній нерухомості.Так до прикладу, при укладанні договору купівлі/продажу існує необхідність нотаріального засвідчення документів. На сьогодні, Мінцифри активно веде обговорення з Нотаріальною палатою України та Мінюстом щодо впровадження у нотаріаті можливостей використання цифрових копій і їх нотаріального засвідчення на центральному рівні. Тому це питання потребує вирішення, яке, як сподіваємось, у найближчий час досягнуть. Не дивлячись на це, компанії можуть застосовувати інтеграцію у інших процесах, де потрібно отримати копію документа, що посвідчує особу, так до прикладу при укладанні угод з купівля майнових прав. При завіренні договору/заяви, відповідальний фахівець може підписати документи, використавши КЕП особи, який можна дуже просто отримати за допомогою сценарію Дія.Підпис. Як наголосили в межах заходу, застосування цифрових документів дає можливість автоматизувати процес їх отримання, а також, що, найбільш важливо, підвищить клієнтоорієнтованість компанії. Можливість швидко отримати е-копії документів допоможе працівникам пришвидшити їх рутинні процеси, а безпечність такого шерингу та зручність для покупця, формуватиме лояльність клієнтів до бренду. Нагадаємо, що Україна стала першою державою, де цифрові паспорти мають таку ж юридичну силу, як їхні паперові чи пластикові аналоги. Сьогодні, Львівська обласна державна адміністрація активно працює у напрямку популяризації інтеграції з Дією усіх сфер суспільного життя та бізнесу, де присутній процес ідентифікації особи. Ознайомитись з коробочним рішенням, як впровадити інтеграції застосунку Дія компаніям у сфері нерухомості (девелоперам, ріелторам, маклерам та агентствам нерухомості) можна за посиланням.
Для працівників служб управління персоналом РДА та структурних підрозділів ОДА провели навчання
26 листопада 2021
Відділ персоналу та нагород апарату облдержадміністрації за участі керівника апарату облдержадміністрації Ірини Шурпяк провів навчання для працівників служб управління персоналом РДА та структурних підрозділів ОДА. В ході навчання обговорили питання: Визначення завдань і ключових показників державних службовців, які займають посади державної служби категорій «Б» і «В». Формулювання завдань та KPI’s. Організація та ведення військового обліку військовозобов'язаних і призовників. Порядок проведення спеціальної перевірки стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, та посад з підвищеним корупційним ризиком. Робота служб управління персоналом. Керівниця апарату облдержадміністрації Ірина Шурпяк наголосила на ретельності та зваженості у плануванні й організації процесу визначення завдань і ключових показників результативності, ефективності та якості службової діяльності державних службовців, а також на належній організації моніторингу їх виконання. Дякуємо всім учасникам навчання!
На Львівщині провели навчання щодо правильності заповнення відомостей про виборців
26 листопада 2021
25 листопада відбулася zoom-нарада з керівниками Центрів надання адміністративних послуг, органів реєстрації місця проживання мешканців територіальних громад та відділів ведення Державного реєстру виборців Львівщини щодо подання відомостей про виборців (осіб): форми, вимоги, правильність заповнення, розгляд ситуацій. Участь у нараді взяла керівник апарату Львівської обласної державної адміністрації Ірина Шурпяк, яка зазначила, що саме від якості наданих послуг, від спілкування з нашими виборцями залежить авторитет органів влади та органів місцевого самоврядування. "Ви є першими з ким спілкуються наші громадяни під час звернень щодо надання адміністративних послуг чи під час реалізації своїх виборчих прав. Знаю, що у Центрах надання адмінпослуг, органах реєстрації місця проживання та Державному реєстрі виборців працюють справжні фахівці, які вболівають за результати своєї праці. Це навчання - це практичні кейси для подальшої якісної роботи", - наголосила Ірина Шурпяк. Начальник відділу адміністрування Державного реєстру виборців апарату обласної державної адміністрації Зоряна Павлів з допомогою презентації розповіла про форми подань з відомостями про виборців (осіб), на підставі яких здійснюється періодичне поновлення персональних даних Державного реєстру виборців, і детально зупинилась на основних вимогах інструкції щодо правил заповнення форм, а також проаналізувала типові ситуації. За словами завідувача сектору координації роботи з питань надання адміністративних послуг управління регіонального розвитку департаменту економічної політики обласної державної адміністрації Галини Тупісь, цього року всі громади мали можливість перейти на новий "Реєстр територіальних громад", так званий РТГ, у який органи реєстрації повинні заносити інформацію про своїх мешканців і в якому здійснюють прописку/виписку та різноманітні зміни. “Органам реєстрації територіальних громад відповідно до чинного законодавства необхідно подавати відомості у Державну міграційну службу, а також у відділи ведення Державного реєстру виборців свого району чи міста з метою внесення змін у відповідні реєстри. Тому і виникло спільне рішення провести практичний семінар щодо правильного заповнення та надання відповідних відомостей відділам ведення Державного реєстру виборців Львівщини”, - підсумувала Галина Тупісь.
Розпочався прийом конкурсних заявок на участь у навчально-тренінговій програмі «Академія культурного лідера» у 2021 – 2022 роках
23 жовтня 2021
Міністерство культури та інформаційної політики України спільно із Goethe-Institut в Україні оголошує відкритий конкурс для відбору учасників навчальних програм з підготовки культурних менеджерів та практиків для територіальних громад України. Академія культурного лідера фінансується спільно Програмою «House of Europe» і Міністерством культури та інформаційної політики України. Передумови програми Українці поступово переходять від визначення своєї позиції в становленні демократичного суспільства в Україні виключно під час виборів до більш ширшого розуміння своєї ролі як активних і креативних учасників бажаних змін в суспільстві. Розширення суб’єктності громадянина у сталий для індивіда, громади та держави способи потребує закріплення нових практик культури співтворення на рівні територіальних громад та окремих спільнот. Така активна культура також покликана сприяти підприємливому лідерству, формуючи екосистему мобільності талантів. Мобільність талантів є важелем зростання для бізнесу в креативній економіці і ядром для економіки знань до якої переходить Україна і світ. Метою програми «Академія культурного лідера» є підготовка лідерів культури, націлених на демократизацію та активізацію залученості різних груп громадян у публічне та культурне життя локальної спільноти через нові культурні можливості та учасницькі урбаністичні інтервенції. Демократизація участі громадян в розвитку та зростання мобільності талантів постає як складна задача по посиленню життєзарадності України, яку потенційно здатна вирішити мережа сталих локальних культурних центрів в громадах. Створення фінансово автономних локальних культурних центрів з ключовими компетентностями аналізу та креативу дозволить територіальним громадам та спільнотам давати раду актуальним викликам, продуктивніше використовувати можливості на місцевому та національному рівнях. Очікуваними результатами по завершенню участі в Академії культурного лідера є оновлений спосіб мислення учасників, набуті та задіяні нові навички та спроможність організувати роботу локальних культурних центрів та спільнот як провайдерів сталості та посилення згуртованості для громад. Програма Академії націлена на підготовку учасників до дослідження та реалізації проєктів. Вона складається з теоретичної та практичної частин, що передбачає активне залучення учасників. Кінцева мета програми - створити мережу лідерів, які сукупно володіють комплексними наборами навичок та знань для втілення трансформаційних проєктів в локальних громадах. Теми навчальних модулів: Модуль 1: «Команда і лідерство» (орієнтовно кінець листопада-початок грудня 2021 року); Модуль 2: «Аналіз та підходи до роботи зі спільнотами» (орієнтовно лютий 2022 року); Модуль 3: «Пропозиція проєкту» (орієнтовно квітень 2022 року); Модуль 4: «Розширення ресурсної бази» (орієнтовно червень 2022 року); Модуль 5: «Реалізація пілотного проєкту та менторство» (орієнтовно серпень - вересень 2022 року); Учасники Академії оберуть один з 4х напрямів спеціалізації для обов’язкової-факультативної міжмодульної роботи: - лідерство і залучення (формування стійких команд); - проектування публічного простору громади (організаційна модель центрів культурних послуг); - спільнокошт та фінанасове моделювання (ресурсність та самозарадність); - екосистема розвитку громади (крос-секторальне мережування). Формат реалізації програми Тривалість програми: листопад 2021 року – жовтень 2022 року. Кожен учасник має взяти участь у всіх п’яти онлайн-модулях, трьох конференціях (стартовій, проміжній та заключній), частині міжмодульних активностей та зустрічей. Кожен учасник матиме змогу на конкурсній основі взяти участь у факультативних міжмодульних активностях. Проведення навчальних модулів заплановано у онлайн-форматі. Рішення щодо проведення інших заходів в онлайн або офлайн-форматі буде прийматися організаторами відповідно до карантинних обмежень. Учасники Академії повинні будуть підписати відповідний договір, яким визначатимуться зобов’язання сторін. Присутністю на онлайн-модулях та онлайн-заходах вважається присутність із включеною веб-камерою протягом щонайменше 90% часу. У разі неможливості забезпечити власну присутність протягом 90% часу, учасники автоматично відраховуються із Академії культурного лідера. Результатами навчання стануть: - навички лідерства, командотворення (рольового розподілу), роботи з цільовою аудиторією, аналізу та мінімізації ризиків, бюджетування проектів (у т.ч. особливості роботи з бюджетними коштами), кооперації в громаді зі спільнотами, фандрейзингу, комунікації, цифрової взаємодії, оцінки впливу та менторства для реалізації стратегічної ідеї з метою культурної трансформації своєї громади; - знання формування/творення екосистем (місцевих спільнот), застосування інструментів партисипативного залучення громади (Community Canvas), Спільнокошту та менторства; - запущений/реалізований проєкт в сфері культури, охорони культурної спадщини, мистецтва чи мистецької освіти. У разі проходження усіх етапів навчання кожен учасник отримає сертифікат про завершення навчання за програмою «Академія культурного лідерства» від Міністерства культури та інформаційної політики України і House of Europe. Профіль учасника Академії: - Мрієте змінити власне місто/територіальну громаду та маєте стратегічну ідею як це зробити; - Маєте досвід в сфері від 3 років та підтверджену участь у реалізації (як лідер чи партнер) щонайменше 5 культурних, екологічних, освітніх, соціальних заходів. - Подаєтеся як команда у складі 3х осіб або індивідуально. З огляду на санітарно-епідеміологічну ситуацію, перевага надаватиметься особам із «зеленим» сертифікатом про наявність щеплення проти COVID-19. При відборі учасників перевага надаватиметься кандидатам / командам, які представляють сільські, селищні громади або міські громади з чисельністю жителів до 50 тис. осіб. Подача заявок на участь у Академії Відбірковий етап здійснюється виключно в електронній формі. Кандидати на участь в Академії мають надіслати електронною поштою на адресу: CultureAcademy3.0@gmail.com не пізніше 17:00 за київським часом 8 листопада 2021 року конкурсну заявку, що включає: 1. резюме українською мовою (в довільній формі, до 2х сторінок); 2. мотиваційний лист українською мовою (в довільній формі, до 2х сторінок), що міститиме: стратегічне бачення розвитку культури в своїй громаді; гіперпосилання на інформацію про організовані Вами або Вашою командою культурні, екологічні, освітні, соціальні заходи; стислі коментарі щодо Вашої ролі у цих заходах (не менше 3 заходів); контакти 1-2 осіб (ПІБ, посада та місце роботи, е-мейл та мобільний номер телефону), котрі можуть підтвердити Ваш досвід проектної роботи протягом останніх 3х років; на виконання якої проблеми розвитку культури / реалізацію якого проекту будуть спрямовані отримані вами знання і навички під час участі в Академії; 3. інформація про наявність / відсутність сертифіката вакцинації від COVID-19 та, у разі наявності сертифіката, інформація про нього (номер сертифіката, ким і коли виданий, термін придатності (дійсності) сертифіката); 4. рекомендаційний лист від партнера чи роботодавця із підтвердженням його зацікавленості у Вашому навчанні. 5. інформаційна довідка про територіальну громаду, яку Ви представляєте: назва громади, назва області, кількість населених пунктів в громаді, загальна чисельність жителів громади, чи є адміністративний центр вашої територіальної громади ще й центром області та / або району, на розвиток якого / яких населених пунктів громади буде спрямована реалізації вашого проекту, який ви підготуєте в ході навчання в Академії. 6. згода на обробку та збереження персональних даних адміністраторами конкурсу. Якщо заявка подається від команди, вона повинна містити вищезгадану інформацію для кожного члена команди. Для командних заявок просимо зазначати перелік членів команди у тексті е-мейлу. Адміністративні аспекти 10.1 Конфлікти інтересів У супровідному листі заявники повинні підтвердити, що не існує перешкод для відвідання модулів Академії та виконання міжмодульних завдань. Заявники також повинні попередити про будь-які потенційні конфлікти інтересів, які можуть виникнути під час виконання завдання. У разі виникнення будь-якого конфлікту або інтересів, про яке було відомо, але не було заявлено під час подання заявки, договір про участь в Академії може бути припинений. Фінансові умови Участь у Академії є безкоштовною (витрати за навчання, проживання та харчування несуть організатори проекту). Увага! Оплата транспортних витрат – за рахунок учасників або відряджуючої організації. Для отримання додаткової інформації можна звертись на електрону адресу: CultureAcademy3.0@gmail.com
Представників громадськості, бізнесу та науковців запрошують на семінар щодо захисту природи
6 жовтня 2021
Вже завтра, 7 жовтня, відбудеться онлайн-семінар, на якому розглянуть одну з ключових політик у сфері захисту довкілля – захист природи. Окрім цього - вимоги законодавства у сфері природно-заповідного фонду та збереження біорізноманіття. Навчання проведуть на платформі ZOOM.Початок о 15:00 год. Орієнтовна тривалість – 1,5 години Обов’язкова попередня реєстрація, зареєструватись можна за посиланням. До участі в онлайн-семінарі запрошують представників громадськості, бізнесу та науковців. Організатори: Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України, Державна екологічна інспекція України, громадська рада при Міндовкіллі, Державна екологічна академія післядипломної освіти та управління, Всеукраїнська громадська організація «Жива планета».
Як облаштувати пункти консультацій для населення у надзвичайних ситуаціях: відбувся практичний семінар
2 вересня 2021
У Запоріжжі відбувся практичний семінар щодо організації діяльності консультаційних пунктів з інформування населення про надзвичайні ситуації, способи й методи захисту від них. Окремо на семінарі обговорили як необхідно облаштувати ці пункти, відповідно до потреб осіб з інвалідністю. Учасниками заходу стали представники департаменту з питань цивільного захисту Львівської облдержадміністрації, начальники відділів (секторів) з питань цивільного захисту районних держадміністрацій області. Семінар проводився під загальним керівництвом директора Департаменту організації заходів цивільного захисту ДСНС України Сергія Парталяна. Мета семінару - довести до учасників основні зміни у законодавстві України щодо організації діяльності консультаційних пунктів, підняти на вищий рівень стан створення та забезпечення функціонування таких пунктів. У ході семінару провели обмін досвідом щодо вирішення проблемних питань, обговорили нові можливості й механізми з інформування населення про надзвичайні ситуації та ознайомили учасників семінару з досвідом організації діяльності наявних пунктів при органах місцевого самоврядування. “Створення та забезпечення функціонування консультаційних пунктів при органах місцевого самоврядування є одним з основних напрямків в діяльності місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування у сфері цивільного захисту. Люди з обмеженими можливостями мають право отримувати необхідну інформацію на рівні зі всіма громадянами !ˮ - сказав Сергій Парталян. Дуже гостро обговорювалось питання щодо повноважень місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування у сфері цивільного захисту, організації роботи консультаційних пунктів та створення додаткових елементів оповіщення населення в територіальній автоматизованій системі централізованого оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій шляхом залучення можливостей операторів мобільного зв’язку, які функціонують на території регіону, та Інтернет-ресурсів. Учасники семінару ознайомились з системою інформування населення про надзвичайні ситуації та відвідали консультаційний пункт при Запорізькій міській територіальній громаді Запорізького району”.
Як працювати та комунікувати з молоддю: для вчителів Львівщини провели виїзний семінар
31 серпня 2021
Упродовж дводенного семінару «Носії Компетентностей» вчителів Львівщини навчали якісної комунікації з молоддю, вмінь опановувати емоції, ставити цілі та ділитись досвідом. Це один з проєктів, що відбувається у межах конкурсу проєктів обласної програми «Молодь Львівщини», яку реалізовує управління молоді та спорту Львівської ОДА. Організатором проєкту є громадська організація «Ай Ем». «Носії Компетентностей» - продовження торішнього проєкту «SOFT», що стосувався популяризації соціально-емоційного навчання серед молоді. «Упродовж двох років ми на Львівщині проводимо тренінги з соціально-емоційного навчання за програмою Lions Quest. Після тренінгів настає етап впровадження, що передбачає довгу та кропітку роботу з учнями. Виїзний семінар-практикум мав на меті допомогти вчителям та молодіжним працівникам організувати постійну та послідовну роботу з молоддю в напрямку набуття потрібних компетентностей»,- зазначила керівниця ГО “Ай Ем”, Олена Бортнічук. Зазначимо, що програма семінару включала модулі про емоції, комунікацію, розуміння себе, арттерапію та тілесну психотерапію. «Після проєкту буде організований супровід учасників та моніторинг для визначення ефективності подібних заходів та потреби у їх масштабуванні. Очікується, що завдяки практикуму молодіжні працівники, педагоги-організатори, класні керівники зможуть використовувати набуті знання для налагодження ефективної комунікації з молоддю», - додають організатори.
Представників громадськості запрошують на семінар-тренінг щодо нових правил електронної системи проведення конкурсних процедур
28 липня 2021
Координатор проектів ОБСЄ в Україні спільно з Міністерством молоді та спорту України, Фондом Східна Європа та Українським незалежним центром політичних досліджень організовує регіональний дводенний навчальний семінар щодо запровадження електронної системи проведення конкурсних процедур. Захід проведуть з метою ознайомлення та навчання державних службовців і представників організацій громадянського суспільства вмінням користування електронною системою проведення конкурсів з фінансової підтримки громадських організацій. На семінарі розглянуть нові законодавчі норми для проведення конкурсу, правила роботи та практичну частину роботи з електронною системою проведення конкурсу, а також як підготувати кошторис витрат, яким чином організації можуть знайти кошти на власний внесок, розказати про проєкт та знайти цільову аудиторію. Упродовж тренінгу учасники дізнаються про практики проведення конкурсів, основи проєктного менеджменту для громадських організацій і тендерні процедури закупівлі для інститутів громадянського суспільства. Захід відбудеться 26-27 серпня у Львові. До участі запрошують представників органів місцевої влади та організацій громадянського суспільства Львівської області. Зареєструватись потрібно до 10 серпня за посиланням. «Звертаємо увагу на те, що тільки відібраних кандидатів повідомлять про результати розгляду заявок. Підтвердження реєстрації учасника та інформацію про місце проведення заходу надішлють на вказану в анкеті адресу електронної пошти», - зазначають організатори. У разі виникнення запитань звертатись можна до асистентки проектів відділу розвитку громадянського суспільства в Україні Координатора проектів ОБСЄ в Україні Анастасії Шовкопляс на електронну пошту anastasiia.shovkoplias@osce.org. Детальніше за посиланням.
Для фінансових управлінь громад Львівського району провели навчальний семінар
22 липня 2021
У межах обміну досвідом між фінансовими органами територіальних громад Львівського району, у Львівській облдержадміністрації провели семінар-нараду за участі заступника голови Львівської райдержадміністрації Андрія Ковальського та директора департаменту фінансів облдержадміністрації Олега Демківа. На нараді розглянули питання щодо наповнення дохідної частини місцевих бюджетів, перегляду місцевих податків і зборів, співпраці з державною фіскальною службою та іншими державними органами. Окремо зупинилися на засадах середньострокового бюджетного планування. «Це заключна нарада у форматі обміну досвідом. Загалом впродовж червня-липня за ініціативи департаменту фінансів облдержадміністрації, районні фінансові управління організували та провели дев’ять круглих столів, в яких взяли участь усі фінансові органи області. Основною метою таких зустрічей є підвищення фахового рівня фінансистів, надання консультативної допомоги при вирішенні питань, що виникають у процесі виконання місцевих бюджетів», - зазначив директор департаменту фінансів Львівської ОДА Олег Демків.
Для семи громад Стрийського району провели семінар із ведення бюджетного процесу
19 Червня 2021
Спеціалісти департаменту фінансів Львівської ОДА продовжують проводити виїзні семінари у громадах області. Чергова навчальна зустріч відбулася у Миколаївській територіальній громаді за участі фінансистів Миколаївської, Гніздичівської, Ходорівської, Розвадівської, Жидачівської, Журавненської, Новороздільської територіальних громад Стрийського району. Як доповіла начальник фінансового управління Стрийської РДА Наталія Меленик, у всіх згаданих громадах спостерігаються темпи росту доходів у порівнянні з першим півріччям минулого року. Щодо середнього доходу на одного мешканця, то найвищі показники у Жидачівській громаді - 2275 грн доходів на мешканця, найменші - у Журавненській - 744 грн на одного мешканця. Начальник фінансового управління Миколаївської міської ради Зоряна Москалюк поділилася практичним досвідом із ведення бюджетного процесу у Миколаївській громаді. «Важливою є робота у старостинських округах щодо інвентаризації платників податків та виявлення додаткових резервів наповнення бюджету (плати за землю та податок на нерухоме майно). Окрім того, нагадую, що обов’язковим є перегляд ставок місцевих податків і зборів», - наголосила Зоряна Москалюк. «Ми й надалі працюватимемо та продовжуватимемо живе спілкування з метою підвищення злагодженої роботи між територіальними громадами. Зустріч із фінансистами інших територіальних громад Стрийського району планується провести на початку липня», - зазначив директор департаменту фінансів облдержадміністрації Олег Демків. Зустріч відбулася за участі голови Стрийської районної державної адміністрації Богдана Янка, голови Миколаївської територіальної громади Андрія Щебеля, директора департаменту фінансів Львівської облдержадміністрації Олега Демківа.