Завершилось громадське обговорення щодо земельної ділянки за межами населеного пункту міста Львова на території Львівської міської ради
З 30 жовтня до 30 листопада тривало громадське обговорення щодо врахування громадських інтересів під час розроблення детального плану території на земельну орієнтовною площею 4,0 га, що розташована за межами населеного пункту міста Львова.
Зокрема, на території Львівської міської ради за адресою: м. Львів-Брюховичі, вул. Львівська, 10.
Замовником даної містобудівної документації є: департамент архітектури та містобудування Львівської обласної державної адміністрації.
У межах цього громадського обговорення пропозиції та зауваження відсутні.
Із детальним протоколом громадського слухання можна ознайомитися за посиланням.
Новини за темою
Громадськість запрошують до обговорення Регіональної програми інформатизації «Цифрова Львівщина» на 2022-2024 роки
10 листопада 2021
На Львівщині відбудуться електронні консультації з громадськістю щодо проєкту Регіональної програми інформатизації «Цифрова Львівщина» Львівської обласної державної адміністрації на 2022-2024 роки. До участі запрошують представників експертного середовища, органів місцевого самоврядування області, інститутів громадянського суспільства, громадських активістів, журналістів, представників ЗМІ. Деталі проведення консультацій та проєкт Регіональної програми інформатизації «Цифрова Львівщина» Львівської ОДА на 2022-2024 роки розміщений на офіційному сайті облдержадміністрації у рубриці «Консультації з громадськістю» за посиланням. Пропозиції можна подати до 25 листопада 2021 року на електронну адресу: Thedigital@loda.gov.ua Результати обговорення опублікують після 29 листопада на офіційному сайті Львівської ОДА в рубриці «Консультації з громадськістю». Зазначимо, що регіональна програма інформатизації «Цифрова Львівщина» на 2022 – 2024 роки визначає основні засади реалізації регіональної політики у сфері інформатизації, цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації. Відповідно до чинного законодавства, Програма розроблена як складова Національної програми інформатизації України та визначає комплекс пріоритетних завдань щодо інформаційного, організаційно-технічного, нормативно-правового забезпечення діяльності органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування регіону та щодо соціально-економічного розвитку шляхом впровадження сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у всі сфери життєдіяльності Львівщини.
Мешканців Яворівщини запрошують до громадських обговорень проєкту автоматизованої системи обліку оплати проїзду в транспорті
24 лютого 2021
Мешканців та підприємців Яворівського району запрошують на громадські слухання для обговорення проекту рішення регуляторного акту, розробленого управлінням транспорту та зв’язку ЛОДА "Про запровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду в пасажирському транспорті загального користування Львівської області". Це допоможе: - зробити перевезення зручнішими для пасажирів; - прозоро визначити інвестора; - автоматично обліковувати транспортні послуги; - в повній мірі відшкодовувати перевізникам надані пільгові послуги; - економити бюджетні кошти. З проектом рішення та супровідніми документами можна ознайомитися тут: повідомлення про оприлюднення Проєкту регуляторного акта: https://cutt.ly/clnnml4 проєкт розпорядження: https://cutt.ly/Elnn0WB аналіз регуляторного впливу до проєкту регуляторного акта: https://cutt.ly/Nlnmq5i У програмі заходу: - Презентація проекту рішення; - Обговорення його з громадою; - Відповіді на запитання. Доповідач - Роман Жук, т.в.о. начальника управління транспорту та зв’язку Львівської ОДА. Модератор - Тарас Хавунка, керівник Львівського регуляторного хабу. Формат - онлайн-зустріч в zoom Посилання: https://us02web.zoom.us/j/84480748985?pwd=UlYrTkU1cklETjlyN0lyMThFeGxwUT09 Дата - 26.02.2021 Час - 13:00.
На Львівщині стартувала навчально-ґрантова програма «Громада для сім’ї: створення соціальних послуг в ОТГ»
15 лютого 2021
Департамент соціального захисту населення облдержадміністрації, служба у справах дітей облдержадміністрації у партнерстві з благодійною організацією «Львівська освітня фундація» та благодійним фондом «МХП - Громаді» розпочали навчально-ґрантову програму «Громада для сім’ї: створення соціальних послуг в ОТГ» для громад Львівської області. Мета програми: забезпечення громади інструментами, що необхідні при створенні конкретної соціальної послуги для мешканців громади (сімей, дітей, літніх людей). Відтак, вже відбулись перші заходи у трьох громадах, відібраних до участі в даній програмі. «Круглі столи» провели в Оброшинській, Сокільницькій та Новояворівській ТГ. Зустрічі об'єднали представників громадського сектору, освітян, культурних діячів, представників релігійних громад та працівників профільних структур, відповідальних за надання соціальних послуг. Говорили про виклики та потреби у соціальній сфері, які є на часі у цих громадах. Співпраця з громадами розпочалась з підписання меморандумів. Довідково: Проєкт «Громада для сім'ї: створення соціальних послуг в ТГ» - це навчально-грантова програма. Організаторами проєкту є БО «Львівська освітня фундація», департамент соціального захисту населення Львівської ОДА, служба у справах дітей Львівської ОДА та БФ «МХП - Громаді». Програма передбачає сім навчальних модулів для ініціативної групи представників державного і недержавного сектору ОТГ протягом 6-ти місяців, у рамках якого учасники пройдуть тренінги у сфері соціального захисту та розвитку соціальних послуг; отримають консультаційну підтримку у розвитку конкретної соціальної послуги, якої громаді не вистачає; розроблять проєкти створення конкретної соціальної послуги та візьмуть участь у конкурсі проєктних заявок на отримання гранту до 100 тисяч гривень на втілення ідеї.
Стартував конкурс соціальних ідей для громад Львівщини
15 лютого 2021
Британська Рада спільно з Європейською Комісією, в межах проєкту «Зміцнення міжсекторальної співпраці для соціальної згуртованості» (SC3), Львівським обласним молодіжним центром та громадською організацією «Молодіжна платформа» запускають другу хвилю обласних пітчингів проєктів соціальної дії. Пітчинг проєктів – конкурс проєктів соціальної дії за фінансової підтримки Європейської Комісії та Британської Ради. Проєкт соціальної дії (ПСД) спрямований на позитивні соціальні зміни у громаді. Взяти участь у пітчингу можуть активні громадяни від 18 років, а також команди громадян, які планують проєкт соціальної дії для розвитку своєї громади та бажають отримати фінансову підтримку на його реалізацію. На один проєкт соціальної дії Британською Радою надається до 35 тис грн. Заявкою обов’язково має бути передбачене співфінансування як мінімум 20% загальної вартості проєкту (як у грошовій, так і у негрошовій формі) від проєктної команди або органів влади. «Пітчинг ідей – це успішна світова практика з впровадження соціальних проєктів. Адже завдяки проходженню процедури голосування, презентацій та порад експертів, проєкт краще викристалізовується. До того ж, таким чином сам автор ідеї починає усвідомлювати механізм втілення проєкту в життя. Тому ми заохочуємо активну молодь Львівської області брати участь у пітчингу, адже це може стати хорошим кроком у впровадженні класної ініціативи у своїй громаді», - наголосив співорганізатор, директор Львівського обласного молодіжного центру Василь Шатрук. Детальніше про умови, етапи та пріоритетні напрямки конкурсу можна дізнатися на сайті Британської Ради. Подати власну ідею можна за посиланням. Заявки приймають до 1 березня 2021 року.
Максим Козицький обговорив пропозиції до обласних цільових програм із представниками ОТГ
12 січня 2021
З ініціативи Львівської ОДА в області тривають обговорення пропозицій до обласних цільових програм та змін законодавства про старост. Сьогодні обговорення відбулись із громадами колишніх Пустомитівського , Городоцького, Перемишлянського, Жовківського та Кам’янка-Бузького районів. «Ми окреслимо найважливіші питання, обговоримо, чим облдержадміністрація може бути корисною в роботі ОТГ, як ми бачимо нашу подальшу співпрацю. Закликаю вас бути ініціативними, адже перед вами зараз багато викликів. Ви повинні зберегти і забезпечити безперебійну роботу шкіл, лікарень, мережі спортивних і культурних закладів тощо. Це велика праця і відповідальність. Вкотре наголошую, що Львівська ОДА завжди готова підставити плече і поділитися досвідом. Особисто проконтролюю, щоб дорога, яка веде до діючого чи потенційного виробництва, була зроблена. Щоб реставрували замок, який не просто буде окрасою села чи міста, а стане новим простором для культурно-мистецького життя. Біля якого громада облаштує гарну площу, подбає про добре освітлення. Туристи, яких притягуватиме замок, відвідають місцеві крамниці, переночують в зелених садибах. Звичайно, що й дорогу туди відремонтуємо», - звернувся до присутніх голова Львівської ОДА Максим Козицький. «Розуміємо, що не всі мають досвід ефективного формування бюджету, структури управління тощо, тому такі обговорення відбудуться із керівниками усіх районів. Громада має чітко розуміти, як витрачати фінансовий ресурс, а також орієнтуватися, на яку допомогу може розраховувати з обласного чи державного бюджету»,- зазначив директор департаменту економічної політики Степан Куйбіда. Він, зокрема, детально зупинися на обговоренні перспектив реалізації обласних цільових програм у 2021 році для об’єднаних територіальних громад Львівського району. «Обласні цільові програми скеровані на освіту, охорону здоров’я, спорт, придбання квартир дітям-сиротам та воїнам АТО, підтримку малого та середнього бізнесу, енергоефективність. Ми напрацювали пропозиції та передали їх на розгляд обласній раді. Сьогодні ми хочемо почути вашу думку та пропозиції, можливо ми чогось не врахували. Коли ми розробляли обласні програми, ми адаптували програмний ресурс під Стратегію розвитку Львівщини, яка, наголошую, визнана однією із 3-х кращих в Україні. Відтак, ці програми орієнтовані на основні стратегічні цілі – це, зокрема, збалансований просторовий розвиток, якісне життя, чисте довкілля, конкурентоспроможна економіка на засадах смарт-спеціалізації та туристична привабливість», - додав Степан Куйбіда. Учасників обговорення цікавили пріоритети розвитку області на 2021 рік, зокрема в частині будівництва об'єктів соціальної інфраструктури за кошти державних та обласних програм. Присутні висловили думку щодо необхідності спільного відстоювання інтересів територіальних громад в рамках дієвого асоціативного об'єднання на Львівщині. Така співпраця на всіх рівнях влади дозволить досягти кращих результатів для розвитку кожної територіальної громади. Також дискутували щодо пропозицій до законодавства щодо старост. Відтак, висловили думку про те, що староста насамперед повинен бути професійним посадовцем на службі місцевого самоврядування і надавати якісні адміністративні послуги мешканцям старостинського округу. Голови громад погодились, що питання входження старости за посадою у виконком не є для цього обов'язковим. Зазначимо, такі обговорення пропозицій до обласних цільових програм та змін законодавства про старост відбудуться із усіма громадами області.
Львівська ОДА спільно з Агенцією регіонального розвитку проводить обговорення з громадами щодо законодавчих змін та ефективного бюджетування
30 грудня 2020
В області тривають виїзні обговорення пропозицій до обласних цільових програм та змін законодавства про старост. Це ініціатива Львівської ОДА як відгук на потреби громад. «У зв’язку із завершенням формування нового адміністративно-територіального устрою сьогодні об’єднані територіальні громади вже вступають у свої повноваження. Проте, не всі мають досвід ефективного формування бюджету, структури управління тощо. З цією метою ми запровадили такі обговорення у кожному районі області. Спільно з Агенцією регіонального розвитку, профільними департаментами адміністрації ми створюємо майданчик для комунікацій, де можемо надати необхідні громадам консультації, обмінятися досвідом. На нашу думку, громада має чітко розуміти, як витрачати фінансовий ресурс, а також орієнтуватися на яку допомогу може розраховувати з обласного чи державного бюджету»,- зазначив перший заступник голови Львівської ОДА Андрій Годик. Сьогодні така зустріч відбулась у Червоноградському районі. Зокрема, детально обговорили Комплексну програму підтримки ініціатив територіальних громад Львівської області на 2021-2023 роки. Так, Червоноградський міський голова Андрій Залівський зауважив, що в його громаді вже не перший рік впроваджується громадський бюджет, тому від обласного рівня його громада очікує підтримки в реалізації більш масштабних проєктів. Водночас під час зустрічі висловили думки щодо необхідності збереження максимально доступних умов для реалізації невеликих проєктів в рамках відповідної Програми. У зв'язку з цим головам територіальних громад запропонували взяти участь в опитуванні щодо формування механізмів та пріоритетів Комплексної програми підтримки ініціатив територіальних громад. Його найближчим часом підготують та надішлють усім керівникам органів місцевого самоврядування області. Дискутували і у Дрогобицькому районі. «Основний наголос пропозицій від Дрогобицького району був поставлений на тому, що зміни до програми підтримки ініціатив територіальних громад мають передбачати можливість реалізації як проєктів, ініціатором яких є ініціативні групи громадян, так і проєктів, які пропонуються органами місцевого самоврядування територіальних громад. Окремо зауважили на необхідності покращення умов участі сільських територій в Програмі»,- розповіли у департаменті економічної політики Львівської ОДА. Обговорили Програму і на Стрийщині. «Присутні підтримали тезу про необхідність зняття верхньої межі вартості проєктів, зменшення обсягу небюджетного внеску з 10% до 5% та виключення його з оцінки. Крім того, озвучили окремі думки щодо розширення галузевих пріоритетів Програми за рахунок проєктів екології та ЖКГ. Вуличне освітлення як один з пріоритетів Програми було запропоновано залишити з огляду на важливість покращення відповідної інфраструктури в новоприєднаних до територіальних громад сільських територіях»,- зазначив керівник департаменту Степан Куйбіда. Активною дискусією супроводжувалося обговорення пропозицій до законодавства щодо старост. «Думки щодо того чи варто старостам за посадою входити до виконавчого комітету ОМС розділилися. Водночас керівники громад висловили тезу про те, що відповідне питання не обов'язково зарегульовувати законодавством, а залишити його в рамках адміністративного розсуду для органів місцевого самоврядування»,- додав Степан Куйбіда. Також учасників обговорення цікавили пріоритети розвитку області на 2021 рік, зокрема в частині будівництва об'єктів соціальної інфраструктури за кошти державних та обласних програм. Присутні висловили думку щодо необхідності спільного відстоювання інтересів територіальних громад в рамках дієвого асоціативного об'єднання на Львівщині. Така співпраця на всіх рівнях влади дозволить досягти кращих результатів для розвитку кожної територіальної громади. Зазначимо, що до складу Стрийського району входять громади: Гніздичівська, Журавненська, Славська селищні ради, Грабовецько-Дулібівська, Розвадівська, Тростянецька, Козівська сільські ради, Жидачівська, Миколаївська, Моршинська, Новороздільська, Сколівська, Стрийська, Ходорівська міські ради. Дрогобицький район об’єднує Дрогобицьку міську раду, Бориславську міську раду, Трускавецьку міську раду, Меденицьку селищну об'єднану територіальну громаду та Східницьку ОТГ. Червоноградський район об'єднав наступні територіальні громади: Белзьку міську, Великомостівську міську, Добротвірську селищну, Лопатинську селищну, Радехівську міську, Сокальську міську та Червоноградську міську. Юлія Савостейко
Цивільний захист в ОТГ: на що звернути увагу новоствореним громадам
23 грудня 2020
У ході реформи місцевого самоврядування, важливі для безпеки населення повноваження передаються на найближчий до населення рівень влади – в територіальні громади. Саме на рівні міських, селищних та сільських громад організовуються та реалізуються основні заходи захисту населення і територій. Тому кожна громада повинна планувати та організовувати свою безпеку, захист мешканців від ймовірних надзвичайних ситуацій. Адміністративні та соціальні послуги, розміщення різних служб, пожежних частин та рятувальних підрозділів здійснюватимуться у кожній громаді шляхом створення відповідних органів управління та сил цивільного захисту (місцевих пожежних частин, комунальних та добровільних рятувальних формувань) та їх належного забезпечення. Повноваження органів місцевого самоврядування щодо захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій визначено Кодексом цивільного захисту України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» та низкою підзаконних нормативно-правових актів. Зокрема у складі власних повноважень, які виконуються радою громади чи її виконавчим органом у обов’язковому порядку, визначено окремим блоком повноваження у сфері цивільного захисту (частина 13 статті 35 законопроекту). З текстом цього законопроекту, який розміщено для обговорення на порталі «Децентралізація», можна ознайомитись ТУТ. Першочерговим завданням для планування та реалізації завдань цивільного захисту, організації пожежної охорони громади є створення у виконавчих органах відповідних рад підрозділів з питань цивільного захисту або призначення окремих фахівців з цих питань, які забезпечуватимуть виконання цих завдань та організують необхідну взаємодію з ДСНС та місцевими органами виконавчої влади. "Ефективна система цивільного захисту повинна бути побудована на рівні ОТГ. Це і організація реагування на різні небезпечні події та надзвичайні ситуації, створення захисних споруд на територіях громад, забезпечення оповіщення населення. Для того, щоб виконувати цей комплекс завдань, потрібні організаційні структури – тобто працівники, структурні підрозділи або особи, на яких покладуть ці обов’язки", - зазначив Ігор Туз, директор департаменту з питань цивільного захисту Львівської ОДА. Із методичними матеріалами, які містять рекомендації щодо утворення підрозділів з питань цивільного захисту, рішень та алгоритмів дій органів управління територіальних громад щодо реалізації повноважень у сфері цивільного захисту, можна ознайомитись на офіційному сайті ДСНС та на порталі «Децентралізація». Ігор Туз також наголошує на необхідності створення нових пожежних підрозділів у новостворених ОТГ. Крім того, кожна громада повинна здійснити аналіз стану існуючих систем оповіщення, в тому числі централізованих, локальних та об’єктових, їх спроможності щодо своєчасного оповіщення населення; визначити необхідність відновлення або впровадження нових систем оповіщення. Основні завдання перед новоствореними об’єднаними територіальними громадами щодо побудови системи цивільного захисту на місцях: Створення органів управління у сфері цивільного захисту Забезпечення гасіння пожеж та реагування на НС Створення й керівництво місцевим пожежно-рятувальним підрозділом Організація набору добровільних пожежників, забезпечення їхньої діяльності, сприяння розвиткові добровільного пожежного руху Оповіщення та інформування населення про загрозу і виникнення НС Укриття населення в захисних спорудах цивільного захисту Евакуація і розміщення населення у безпечних районах Забезпечення життєдіяльності постраждалих від НС Радіаційний, хімічний, біологічний та медичний захист населення Інструктаж населення на випадок НС Доцільно також звернути увагу керівників рад територіальних громад на наступне: Передбачити під час формування структури виконавчих органів міських, селищних та сільських рад, створення підрозділу з питань цивільного захисту (або окремої посадової особи з питань цивільного захисту). ДСНС забезпечить на базі Навчально-методичних центрів цивільного захисту та безпеки життєдіяльності областей необхідну підготовку зазначених фахівців з наданням методичних матеріалів з питань організації та реалізації заходів цивільного захисту. Створити відповідно до вимог законодавства в ОТГ організаційної інфраструктури територіальних підсистем єдиної державної системи цивільного захисту, необхідної для забезпечення ефективної реалізації комплексу заходів щодо захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій.
Громадськість запрошують долучитись до обговорення законопроекту про дитяче харчування
15 грудня 2020
Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України винесло на громадське обговорення проєкт Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо приведення законодавства України у сфері дитячого харчування у відповідність до вимог законодавства ЄС». Документ розробили з метою нормативно-правового врегулювання питань у сфері дитячого харчування із урахуванням вимог європейського законодавства. Наразі така важлива сфера як дитяче харчування належним чином не врегульована. Враховуючи необхідність нормативно-правового врегулювання питань у сфері дитячого харчування із урахуванням вимог європейського законодавства, Мінекономіки, відходячи від практики вертикального регулювання у сфері безпечності харчових продуктів та впроваджуючи європейські практики горизонтального регулювання, пропонує врегулювати це питання шляхом внесення змін до ряду законодавчих актів, зокрема у сфері безпечності харчових продуктів, інформування споживачів щодо харчових продуктів та здійсненні контролю за дотриманням встановлених вимог у зазначеній сфері. «Продовження практики імплементації харчового законодавства до вимог європейського рівня дасть можливість виробникам підвищити якість продукції та розширити ринки збуту. Оскільки в регіоні відсутні підприємства з виробництва дитячого харчування, сподіваємося, що внесення законодавчих змін сприятиме залученню інвестицій у створення такого підприємства або спонукатиме місцевих виробників до виробництва дитячого харчування», - зазначила т.в.о. директора департаменту Людмила Гончаренко. Прийняття проєкту Закону сприятиме створенню умов для забезпечення дітей грудного та раннього віку якісним та безпечним дитячим харчуванням у відповідності до європейських вимог, збільшення обсягів виробництва та розширення асортименту продуктів для дитячого харчування, дозволить вдосконалити нормативно-правове врегулювання питань, пов’язаних з харчовою безпекою у сфері дитячого харчування, та гармонізувати національне законодавство у цій сфері із законодавством Європейського Союзу. Ознайомитись з проєктом Закону, долучитись до обговорення та підтримати запропоновані зміни можна за посиланням.
Стартує прийом заявок для участі в освітньо-грантовій програмі «Громада для сім’ї: створення соціальних послуг в громадах»
26 листопада 2020
Благодійна організація «Львівська освітня фундація», департамент соціального захисту населення, служба у справах дітей облдержадміністрації, благодійна організація «Благодійний фонд «МХП – Громаді» оголошують про старт прийому заявок на участь в освітньо-грантовій програмі «Громада для сім’ї: створення соціальних послуг в громадах». Мета проєкту «Громада для сім’ї: створення соціальних послуг в громадах» – допомогти громаді створити 1 соціальну послугу у громаді, спрямовану на підтримку її мешканців. Що ваша громада робитиме у рамках проєкту з підтримкою організаторів? збере місцевих активістів, щоб поговорити про виклики громади у соціальній сфері дослідить глибше проблеми мешканців та яких послуг вони потребують краще зрозуміє механізм надання соціальних послуг напрацює дизайн проекту однієї найактуальнішої послуги почерпне досвід у тих, хто уже створював щось подібне напише цільову програму на втілення цієї соціальної послуги отримає базові інструменти для комунікації можливостей соціальної послуги мешканцям та пошуку ресурсів на її підтримку та моніторингу якості І також матиме шанс отримати грантову підтримку до 100 000 гривень на втілення проєкту. У результаті відбору до участі буде запрошено 7 громад Львівської області. А серед них у процесі навчання і конкурсу проєктних заявок будуть обрані переможці, які отримають грантову підтримку. Зголошення за посиланням. Дедлайн подачі заявок – 25 грудня 2020. Учасники проекту будуть оголошені на початку січня.
МОН пропонує для громадського обговорення проект Положення про дуальну форму здобуття освіти
29 жовтня 2020
Міністерство освіти і науки України пропонує для громадського обговорення проект Положення про дуальну форму здобуття вищої та фахової передвищої освіти. Метою розроблення Положення є створення правового підґрунтя підготовки фахівців вищої та фахової передвищої освіти за дуальною формою здобуття освіти та умов для повноцінного впровадження дуальної форми здобуття вищої та фахової передвищої освіти. Запровадження дуальної форми здобуття освіти сприятиме вдосконаленню системи підготовки висококваліфікованих фахівців і забезпеченню успішної адаптації студентів-випускників до професійної діяльності. Серед переваг для студента, який буде здобувати освіту за такою формою навчання, є: - його професійна спрямованість; - уміння працювати в команді; - відповідальність; - фінансова незалежність. Для закладу освіти з’являються нові можливості для: - підвищення якості освіти за рахунок оперативної корекції освітніх програм; - прикладних наукових досліджень; - зміцнення конкурентоспроможності на ринку надання освітніх послуг тощо. Бізнес зі свого боку впливає на розвиток і становлення затребуваних професій, отримує професійно підготовленого фахівця. Також розширює довготривалі зв’язки з метою більш ефективного зростання спільних можливостей для організації освітнього, навчально-виробничого та виробничого процесів, педагогічного та науково-педагогічного потенціалу. Нагадуємо, наразі підписано меморандум щодо реалізації запровадження пілотного проекту в закладах фахової передвищої та вищої освіти з підготовки фахівців за дуальною формою здобуття освіти. Довідково Дуальна форма здобуття освіти у закладах вищої та фахової передвищої освіти передбачає здобуття освіти, шляхом поєднання навчання осіб у закладах освіти з навчанням на робочих місцях на підприємствах, в установах та організаціях (далі – суб’єкти господарювання) для набуття певної кваліфікації на основі договору.
Під час онлайн-обговорення напрацювали пропозиції до нової Національної стратегії сприяння розвитку громадянського суспільства
20 жовтня 2020
Департамент інформації та взаємодії з громадськістю Секретаріату Кабінету Міністрів спільно з ОБСЄ провів регіональне онлайн-обговорення проєкту нової Національної стратегії сприяння розвитку громадянського суспільства в Україні на 2021-2026 роки. За інформацією департаменту, участь у заході взяли понад 70 представників інститутів громадянського суспільства, науковців, експертів з Львівської, Кіровоградської, Харківської та Херсонської областей. Учасники мали можливість більш детально ознайомитися з положеннями проєкту документа, який презентували члени робочої групи та обговорити питання: - розширення механізмів фінансової підтримки інститутів громадянського суспільства; - впровадження в їх діяльність стандартів належного врядування; - можливості запровадження категорії «суспільно корисні організації»; - діяльності громадських рад при органах виконавчої влади; - механізмів реалізації нової Стратегії та ін. Пропозиції та зауваження до положень документа, що ґрунтуються на досвіді діяльності інститутів громадянського суспільства на місцевому рівні, були представлені під час обговорення у форматі «Світове кафе». Також учасники обмінялись результатами роботи та підбили підсумки онлайн-обговорення. Пропозиції до окремих розділів проєкту Стратегії або проєкту в цілому, а також щодо ключових пріоритетів у сфері сприяння розвитку громадянського суспільства, які можуть бути реалізовані упродовж 2021 року, приймають до 30 жовтня 2020 року на e-mail: leonteva@kmu.gov.ua. Детальніше за посиланням.
Відбудеться онлайн обговорення нової Національної стратегії розвитку громадянського суспільства в Україні
2 жовтня 2020
Офіс Координатора проектів ОБСЄ в Україні спільно з Секретаріатом Кабінету Міністрів України проводять серію регіональних онлайн обговорень «Розробляємо нову національну стратегію сприяння розвитку громадянського суспільства в Україні». Як повідомляє Секретаріат Кабінету Міністрів України, захід проводиться у зв’язку із завершенням строку реалізації Національної стратегії сприяння розвитку громадянського суспільства в Україні на 2016-2020 роки, затвердженої Указом Президента України від 26 лютого 2016 року №68. Метою онлайн обговорення є проведення всеукраїнського обговорення напрацьованого робочою групою з питань підготовки проєкту документу Національної стратегії сприяння розвитку громадянського суспільства в Україні, а також визначення ключових пріоритетів у сфері сприяння розвитку громадянського суспільства, реалізація яких має відбутися у короткостроковій перспективі. Заходи проводяться у межах проєкту «Вдосконалення законодавчої бази та спроможності Уряду України та організацій громадянського суспільства ефективно співпрацювати», який реалізовується Офісом Координатора проектів ОБСЄ в Україні спільно з Офісом Президента України та Міністерством молоді та спорту України. Обговорення відбудеться онлайн на платформі Zoom 19 жовтня за участю представників інститутів громадянського суспільства, науковців, експертів із Херсонської, Львівської, Кіровоградської, Харківської областей (реєстрація учасників здійснюється до 14 жовтня 2020 року (включно) за посиланням. Підтвердження реєстрації учасника та посилання на онлайн обговорення буде надіслано на вказану в анкеті електронну пошту. Деталі про подію за посиланням. У разі виникнення запитань можна звертатися до Анни Леонтьєвої за тел.: (044) 256-62-28, (067) 593-51-31, на електронну пошту leonteva@kmu.gov.ua, або до Анастасії Шовкопляс на електронну пошту: anastasiia.shovkoplias@osce.org.