Маріанна Вільшинська представила громадам ще трьох голів РДА
Сьогодні, 23 грудня, керівник апарату Львівської ОДА Маріанна Вільшинська представила громадам Пустомитівського, Яворівського та Городоцького районів нових голів районних державних адміністрацій.
Головою Пустомитівського району став Андрій Тарасович Марко, 1982 р.н., за освітою юрист.
Городоцьку райдержадміністрацію очолив Іван Іванович Саган, 1977 р.н., за спеціальністю історик та магістр державного правління.
Яворівську райдержадміністрацію очолив Андрій Миколайович Шумський, 1978 р.н., за спеціальністю інженер-механік.
Під час зустрічі з громадами, новопризначені очільники райдержадміністрацій окреслили свої першочергові завдання.
Маріанна Вільшинська побажала керівникам районів працювати на благо районів та громади і приймати виважені рішення.
Зазначимо, Андрія Тарасовича Марка призначили очільником Пустомитівського району відповідно до Розпорядження Президента України Володимира Зеленського №420/2019-рп .
Іван Іванович Саган став головою Городоцької райдержадміністрації згідно з Розпорядженням Президента України від 11 грудня №494/2019-рп.
Андрія Миколайовича Шумського призначено головою Яворівської РДА 13 грудня (Розпорядження №506/2019-рп).
Новини за темою
«До кінця тижня нас чекає або масова вакцинація персоналу закладів освіти, або дистанційне навчання», - Андрій Годик
7 вересня 2021
Керівникам громад та керівникам відділів освіти органів місцевого самоврядування Львівщини вкотре наголосили на необхідності пришвидшення темпів вакцинації освітян. Як зазначив перший заступник голови Львівської ОДА Андрій Годик, згідно із змінами від 28 липня до постанови Кабміну № 1236 від 09.12.2020 р. у разі запровадження «жовтої», «помаранчевої» або «червоної» зон, офлайн-навчання у навчальному закладі можливе лише за умови вакцинації від 80% його персоналу. «Нагадуємо, що Міністр охорони здоров’я заявив, що з понеділка в Україні можуть ввести адаптивний карантин – «жовту» зону. У такому випадку навчальні заклади, де менше 80 % персоналу вакциновані, працюватимуть онлайн. Тож до кінця тижня нас чекає або масова вакцинація персоналу закладів освіти, або з понеділка переходимо на дистанційне навчання»,– зазначив Андрій Годик. Він також наголосив, що згідно з постановою Головного санітарного лікаря України № 10 від 06.09.2021 р., відповідальність за організацію та виконання протиепідемічних заходів у закладах освіти покладається на засновника/власника та керівника закладу освіти. Як розповів директор департаменту освіти і науки ЛОДА Олег Паска, вже сьогодні райдержадміністрації повинні надати департаменту інформацію про вжиті заходи щодо вакцинації освітян. «Всі заходи, які будуть відбуватися в системі освіти, можуть проходити лише за участі вакцинованих людей. Наприклад, проходження практики студентами педагогічних закладів. При тому, що Львівщина була однією з перших областей, де запровадили дистанційне навчання, якість такого навчання є нижчою, ніж у очному форматі. Для того, щоб зберегти рівень якості освітніх послуг, який демонструє Львівщина, зокрема за рівнем ЗНО, закликаємо пройти вакцинацію. Це також наша відповідальність перед дітьми, які мають право на якісну освіту»», - зазначив Олег Паска. «Динаміка останніх двох тижнів йде до стійкого збільшення виявлених хворих на ковід. Як наслідок, збільшується кількість зайнятих «ковідних» ліжок. За останню добу госпіталізували 90 осіб. Якщо порівнювати з початком року, можливо ці цифри не такі страшні, але ми розуміємо, що ситуація погіршується. За словами Головного санітарного лікаря України Ігоря Кузіна, на листопад, можемо очікувати локдаун. Ми неодноразово наголошували, що попередити запровадження локдауну – у можливостях кожного з нас: у дотриманні елементарних карантинних обмеженнях і вакцинації», - резюмував Андрій Годик. Додамо, що як повідомив Олег Когут, регіональний координатор з питань вакцинаціії від коронавірусної інфекції у Львівській області, з 96 900 освітян Львівщини 31 579 – пройшли повний курс вакцинації, 39 452 – отримали першу дозу вакцини.
Представників РДА ознайомили з алгоритмом роботи з питань охорони праці
5 серпня 2021
Сьогодні, 5 серпня, у Львівській обласній державній адміністрації відбувся семінар з питань охорони праці для представників районних державних адміністрацій Львівської області. Привітав учасників семінару заступник директора - начальник управління промисловості, підприємництва та інвестиційної політики департаменту економічної політики Львівської ОДА Орест Гринів. В межах заходу порушили низку питань, серед яких організація роботи з охорони праці, профілактика порушень норм безпеки, проведення розслідувань нещасних випадків на виробництві тощо. З алгоритмом роботи спеціалістів районних державних адміністрацій з питань охорони праці, основними завданнями та нормативно правовою базою присутніх ознайомили експерт з охорони праці Сергій Кравченко та начальник відділу нагляду в АПК і СКС Головного управління Держпраці у Львівській області Віктор Курило. Про безпеку праці та профілактику виробничого травматизму, проведення розслідувань нещасних випадків на виробництві розповів начальник відділу профілактики страхових випадків Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Львівській області Михайло Біловус. Богдан Винницький, головний інспектор праці Об’єднання профспілок Львівщини концентрував увагу слухачів на ролі профспілкових організацій у трудових правовідносинах з роботодавцями у сучасних умовах та завданнях, які стоять перед представниками трудових колективів з питань охорони праці.
Питання передачі реєстраційних справ у сферах державної реєстрації до РДА розглянули в межах наради
25 травня 2021
Сьогодні, 25 травня, відбулась робоча нарада під головуванням першого заступника голови Львівської ОДА Андрія Годика з керівниками райдержадміністрацій. Серед розглянутих питань – стан передачі реєстраційних справ у сферах державної реєстрації нерухомого майна та бізнесу до новостворених РДА. Як розповіла в.о. начальника відділу взаємодії з суб’єктами державної реєстрації та підвищення кваліфікації державних реєстраторів Управління державної реєстрації Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Львів) Ганна Гнатів, у зв’язку з прийняттям постанови ВРУ від 17 липня 2020 року № 3650 «Про утворення та ліквідацію районів», з урахуванням особливостей законодавства у сфері державної реєстрації нерухомого майна та бізнесу, завершення адміністративно-територіальної реформи, сьогодні є нагальна необхідність в передачі реєстраційних справ у цій сфері до новостворених РДА. «Там, де немає державного реєстратора, повинна бути особа, яка відповідальна за зберігання реєстраційних справ», – зазначила Ганна Гнатів та окреслила алгоритм такої передачі. Своєю чергою Андрій Годик наголосив керівникам РДА: «Від якості нашої роботи залежатиме наскільки ефективно громадяни зможуть скористатись правом на здійснення державної реєстрації нерухомого майна, юридичних осіб і т.д. А це забезпечить реалізацію конституційних прав громадянами та здійснення своєї господарської діяльності підприємствами». Також розглянули питання дефіциту по заробітній платі в бюджетній сфері. «У січні-квітні маємо непогану ситуацію з надходження податків і зборів. Робота по мобілізації податків і зборів – це можливість покращити стан фінансування бюджету і перекрити дефіцит по заробітній платі», – зазначив керівник департаменту фінансів Львівської ОДА Олег Демків. Відтак, доручено посилити роботу у напрямку заходів зі зменшення дефіциту по заробітній платі в бюджетній сфері.
Контроль за перевезеннями: головам ОТГ доручили надати інформацію у частині виконання рейсів на конкретних адмінтериторіях
8 квітня 2021
З метою додаткового контролю перевезень, головам ОТГ доручили упродовж тижня надати інформацію у частині виконання рейсів на конкретних адміністративних територіях. Про це сьогодні йшлося під час наради голови Львівської ОДА Максима Козицького та голови Львівської обласної ради Ірини Гримак з головами райдержадміністрацій. “Для забезпечення якості перевезень на сьогодні важливо, щоб на кожному автобусному маршруті не лише був, а належним чином пацював GPS-трекер. Окрім того, органи місцевої влади спільно з управлінням транспорту та зв’язку мають належним чином контролювати перевізників. Якщо перевізник не виконує умов договору і не дотримується маршруту, то з ним припиняємо працювати”, - зазначив Максим Козицький. Також очільник області наголосив, що перевізники, які працюють без ліцензій, нестимуть відповідальність відповідно до закону. “З боку облдержадміністрації постійно працює робоча група, яка здійснює заходи державного контролю для припинення нелегальних перевезень на території”, - додав Максим Козицький. Окрім того, за підсумками наради, вирішили, що облдержадміністрація спільно з обласною радою напрацює Меморандум для співпраці з перевізниками у частині забезпечення пільгових перевезень та належної їм за це компенсації.
«Важлива ефективна комунікація з ОТГ для реалізації якісних проєктів ДФРР», - Андрій Годик
5 квітня 2021
На Львівщині, як і загалом по Україні, завершуються реорганізаційні процеси, в межах реформи децентралізації, у нових адміністративних одиницях. Проблемні питання цього процесу в області розглянули сьогодні в межах наради першого заступника голови Львівської ОДА Андрія Годика з головами районних державних адміністрацій. Зокрема порушили питання реорганізації штатної чисельності працівників РДА, інвентаризації активів і майна районів та передачу їх на баланс в ОТГ. Як наголосив перший заступник, у цьому процесі дуже важливою є комунікація між представниками РДА та об’єднаних територіальних громад. Як зазначили під час наради, вже найближчим часом мають ухвалити нові редакції двох законів, які потрібні для реалізації реформи децентралізації – «Про місцеві державні адміністрації» та «Про місцеве самоврядування». Вони покликані забезпечити остаточне врегулювання всіх питань, зокрема щодо повноважень на місцях. Також розглянули питання реалізації у 2021 році проєктів за кошти ДФРР. Зокрема, сьогодні Уряд за ініціативою Мінрегіону вніс зміни до постанови КМУ №196 «Деякі питання державного фонду регіонального розвитку». Нововведення стосуються порядку підготовки, оцінки та відбору інвестиційних програм і проєктів, що можуть реалізовуватися за рахунок коштів ДФРР. «Завдання керівників РДА ефективно прокомунікувати з громадами в частині реалізації проєктів ДФРР. Йдеться і про ті об’єкти, які вже реалізовують сьогодні, а також ті, які будуть у пропозиціях для реалізації у 2021 році. Важливо підготувати справді якісні проєкти, не добудовувати об’єкти вартістю декілька мільйонів, а робити для територій те, що з власним бюджетом ОТГ зробити не в силах. Також ці об’єкти мають відповідати загальній концепції розвитку області. Потрібно змістити акцент з соціальних об’єтів на розвиткові, сприяти реалізації проєктів, які несуть додану вартість на території, сприяють залученню інвестицій»,- наголосив Андрій Годик. Зазначимо, що серед нововведень з підготовки проєктів ДФРР: - Змінились часові рамки для відбору програм та проєктів, що будуть фінансувати за рахунок ДФРР. Кінцевий термін – 1 серпня. Це означає що саме до цієї дати Мінрегіон спільно з регіонами сформує списки проєктів, що фінансуватимуться у наступному, 2022 році. - Збільшена нижня межа для нових проєктів, що можуть фінансуватись за рахунок ДФРР. Вона становитиме не нижче 10 млн грн. Таким чином ми відходимо від практики, коли з держбюджету розпорошуються кошти на невеликі проєкти і зосередимось на значимих об’єктах. - Збільшений до 5 років термін реалізації великих проєктів вартістю понад 100 млн грн. Раніше цей термін складав 3 – 4 роки. Так, відтепер Мінрегіон спільно з регіональною владою буде узгоджувати технічні завдання, за якими оголошується конкурсний відбір для проєктів ДФРР. Це забезпечить концентрацію ресурсів на чітких пріоритетах, які відповідатимуть регіональним стратегіям розвитку.
Боротьба з незаконними АЗС та створення служб у справах дітей: заступники голови Львівської ОДА провели селекторну нараду з головами ОТГ
24 березня 2021
Сьогодні, 24 березня, відбулася селекторна нарада чотирьох заступників голови Львівської ОДА з головами територіальних громад щодо реорганізації їх діяльності. Зокрема, обговорили питання вжиття заходів по легалізації незаконних АЗС, питань у сферах цивільного захисту, спорту, культури та розвитку агропромислового комплексу. Ще з початку 2020 р. систематично здійснюється діяльність щодо протидії незаконному обігу пального. Спільними заходами всіх контролюючих органів та органів виконавчої влади вже упродовж 2020 р. фактично всі виявлені незаконні АЗС легалізувалися. Як повідомив перший заступник голови ЛОДА Андрій Годик, відповідно до даних аналітики щодо ринку нафтопродуктів, виникає певний дисбаланс між об’ємом палива, який купують АЗС, і між об’ємом, який вони реалізовують. Різниця – 2 млн. т. по Україні. Як наслідок, це несплачені податки, в тому числі до місцевих бюджетів. «Наше завдання – точно не закрити нелегальні АЗС. А привести їх діяльність у чітку відповідність до законодавства. Тож потрібно разом працювати, щоб були додаткові надходження, в тому числі, до місцевих бюджетів. Діяльність АЗС повинна бути прозорою і приносити користь громадам», - зазначив Андрій Годик. На разі, на рівні області функціонує спільна комісія ДФС, Держпраці, Нацполіції, ДПС та органів прокуратури з метою боротьби з нелегальними обігом та роздрібною торгівлею пальним. Також на нараді обговорили формування виконавчих органів в органах місцевого самоврядування в частині створення служб у справах дітей та визначення відповідальних працівників за цивільних захист. Заступник голови ЛОДА Віталій Загайний повідомив, що у найближчі два тижні буде проводитися посилена робота над створенням служб у справах дітей у громадах, оскільки на даний час рівень забезпечення відповідними структурними підрозділами у виконавчих органах органів місцевого самоврядування становить менше 50 %. Окрім того, Віталій Загайний зазначив, що в умовах пандемії у кожній громаді повинна бути відповідальна особа по лінії питань цивільного захисту. Представникам 12-ти громад, де така особа не призначена, наголошено на необхідності вирішити це питання найближчим часом. Андрій Годик, в свою чергу, закликав усіх голів ОТГ максимально ефективно забезпечити дотримання карантинних обмежень.
Із керівниками ОТГ та РДА обговорили низку актуальних питань життя області
29 грудня 2020
Завершення фінансового року та роботу в умовах нового адміністративного устрою обговорили сьогодні під час скайп-наради з головами ОТГ, райдержадміністрацій та районних рад під головуванням заступника голови ОДА Івана Собка. «Ми усі з розумінням маємо поставитись до завершення року. При недовиконанні загального фонду обласного бюджету, вдалось все-таки віддати на території понад 95% коштів. У новий рік область увійде з новим територіальним устроєм, тому є багато моментів, які мусимо допрацювати, аби із січня не виникло ніяких заборгованостей чи недооформлення юридичних нюансів», - наголосив під час наради заступник голови Львівської ОДА Іван Собко. Під час наради директор департаменту фінансів Олег Демків акцентував увагу керівників громад та районів на необхідності ліквідувати заборгованості із заробітної плати у бюджетній сфері. «Території мусять мобілізувати увесь свій фінансовий ресурс, аби мінімізувати дефіцит із виплати заробітної плати. Новостворені громади мають перебрати із початком року всі фінансові та матеріальні зобов’язання, аби в першій декаді січня виплатити зарплату за грудень», - наголосив Олег Демків. Керівники районів та громад прозвітували під час наради про ситуацію на своїх територіях у розрізі галузей: зокрема, освіти, охорони здоров’я, соціального захисту, спортивних закладів. Заступник голови акцентував увагу керівників територій на тому, що після передачі всіх повноважень та прав на місцевий рівень об’єкти соціальної інфраструктури повинні бути сучасними, цікавими та розвитковими. «Закон регламентує передачу районними радами об’єктів територіальним громадам. По кожному об’єкту керівники громад мають ухвалити виважене рішення, аби не допустити знищення важливих установ. Обласна влада обов’язково в цьому допоможе. Усі кошти підуть на території, важливо ефективно їх використати », - зазначив Іван Собко. На нараді порушили питання створення відділів освіти, передачу лікарень на баланс громад, об’єднання спортивних шкіл, забезпечення соціальних послуг вразливим категоріям, функціонування закладів культури тощо.
Стартував процес реорганізації районних державних адміністрацій
29 грудня 2020
Відповідно до нового адміністративно-територіального устрою на Львівщині утворили сім нових районів. Відповідні рішення Верховна Рада України прийняла ще влітку 2020 року. Разом зі скороченням кількості районів, має відбутись і скорочення кількості районних державних адміністрацій. Відтак, Кабінет Міністрів України затвердив Порядок здійснення заходів щодо утворення та реорганізації районних державних адміністрацій, а також правонаступництва майна, прав та обов’язків райдержадміністрації, що припиняються. Цю постанову Кабінет Міністрів схвалив 16 грудня. Також опубліковано текст Розпорядження №1635-р «Про реорганізацію та утворення районних державних адміністрацій». Ці документи дозволяють привести систему районних державних адміністрацій у відповідність до нового адміністративно-територіального устрою країни. Досі порядок утворення та ліквідації районних державних адміністрацій не було визначено законодавством, а отже не було правових підстав для проведення їх реорганізації. Передбачається, що на Львівщині 7 районних державних адміністрацій буде реорганізовано через приєднання до двох РДА в адміністративних центрах нових районів – Львівської та Червоноградської. Загалом буде утворено такі райдержадміністрації: Львівська, Червоноградська, Яворівська, Самбірська, Дрогобицька, Золочівська, Стрийська. Процес реорганізації РДА координуватиме обласна державна адміністрація. Вона утворює комісії з реорганізації та затверджує їх персональний склад. Як наголосили у департаменті економічної політики Львівської ОДА облдержадміністрація лише координує процес, а вже комісії, зокрема, відповідатимуть за державну реєстрацію нових РДА та реорганізацію старих, інвентаризацію та передачу майна, складання та подання фінансової та бухгалтерської звітності, переведення працівників. Облдержадміністрація визначає головою комісії з реорганізації голову новоутвореної райдержадміністрації або райдержадміністрації, що припиняється, або його заступника. До складу комісії з реорганізації можуть входити працівники юридичної, кадрової, бухгалтерської служб райдержадміністрацій, що припиняються. За потреби до складу відповідної комісії можуть бути включені представники фінансово-економічних підрозділів облдержадміністрації, територіальних органів (підрозділів) зацікавлених центральних органів виконавчої влади за згодою відповідного керівника, а також у разі потреби інші посадові особи райдержадміністрації новоутвореного району, до якої переходять права та обов’язки райдержадміністрацій, що припиняються (її апарату та/або структурних підрозділів). Комісія з реорганізації забезпечує: 1) здійснення державної реєстрації утворення райдержадміністрації новоутвореного району як юридичної особи публічного права; 2) здійснення державної реєстрації рішення про припинення юридичної особи публічного права в результаті реорганізації шляхом приєднання; 3) здійснення державної реєстрації змін до відомостей про юридичні особи публічного права — райдержадміністрації, до яких приєднуються райдержадміністрації, що припиняються, та їх структурні підрозділи із статусом юридичних осіб публічного права; 4) складення переліку підприємств, установ, організацій та майна, які належать до сфери управління райдержадміністрації, що припиняється; 5) складення переліку підприємств, установ та організацій, засновником яких є райдержадміністрація, що припиняється; 6) інвентаризацію активів та зобов’язань райдержадміністрації, що припиняється, або її структурних підрозділів із статусом юридичних осіб публічного права у порядку, передбаченому законодавством; 7) здійснення заходів, пов’язаних з: виявленням кредиторів та задоволенням відповідно до законодавства їх вимог, одержанням дебіторської заборгованості; списанням дебіторської заборгованості, строк позовної давності якої минув і яка є безнадійною до стягнення відповідно до законодавства; повним відображенням у передавальному акті майна, прав та обов’язків райдержадміністрацій, що припиняються, які переходять до правонаступників — утворених райдержадміністрацій на території новоутворених районів та райдержадміністрацій, які існують в адміністративних центрах новоутворених районів; 8) підготовку та подання на подальше затвердження передавальних актів райдержадміністрацій, що припиняються; 9) передачу активів та зобов’язань райдержадміністрацій, що припиняються, їх правонаступникам відповідно до затверджених передавальних актів; 10) складення та подання фінансової та бюджетної звітності райдержадміністраціями, що припиняються; 11) здійснення державної реєстрації припинення відповідних райдержадміністрацій; 12) знищення печаток та штампів припинених райдержадміністрацій; 13) організацію заходів, пов’язаних зі звільненням та переведенням працівників райдержадміністрацій, що припиняються; 14) вирішення інших питань відповідно до законодавства. Комісія з реорганізації організовує свою діяльність у формі засідань. Рішення комісії з реорганізації оформляється протоколами. Комісія з реорганізації є правоможною у разі, коли на її засіданні присутні більш ніж половина її членів. Рішення комісії з реорганізації приймаються простою більшістю голосів від її складу. У своїй діяльності новосформовані районні державні адміністрації керуватимуться чинним законом України «Про місцеві державні адміністрації». Голів новостворених райдержадміністрацій призначає Президент України за поданням Кабінету Міністрів України. Також вчора Уряд оновив структуру місцевих державних адміністрацій. Відтепер обласні та районні державні адміністрації можуть формувати свої підрозділи за новою структурою. Відповідне рішення ухвалено під час засідання Кабінету Міністрів України за ініціативи Міністерства розвитку громад та територій України. Прийнята постанова необхідна для реформи місцевого самоврядування та територіальної організації влади. «Оновлення структури місцевих державних адміністрацій – один з кроків, необхідних для втілення нових компетенцій органів місцевого самоврядування в межах децентралізації. Тож наразі завершуємо нормативне забезпечення формування новоутворених районів», – зазначив Міністр розвитку громад та територій України Олексій Чернишов. Затверджена Постанова Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 18.04.2012 № 606». А саме, змінені Рекомендаційні переліки структурних підрозділів місцевих державних адміністрацій. Склад місцевої державної адміністрації формують її апарат та структурні підрозділи, які згруповано за двома напрямками: здійснення виконавчої влади і забезпечення взаємодії та здійснення окремих повноважень органів місцевого самоврядування. Також в МДА мають працювати Служба у справах дітей та архівний підрозділ. Важлива зміна – до переліку включений підрозділ з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації, як продовження руху в напрямку цифрового суспільства. Юлія Савостейко
Культурну співпрацю із Францією обговорили під час зустрічі
24 листопада 2020
Голова Львівської ОДА Максим Козицький зустрівся сьогодні із президентом та директором Альянс Франсез Львів та Почесним консулом Французької Республіки у Львові, аби обговорити реалізацію спільних проектів за умов пандемії. Очільник області ознайомив гостей із епідситуацією на Львівщині та наголосив на важливості розширення ліжкової мережі у лікарнях області. «Наше головне завдання – тримати руку на пульсі та бути готовими до погіршення епідситуації. На Львівщині постійно триває робота над збільшенням кількості місць у медичних закладах області для лікування хворих із коронавірусом. Також мусимо збільшувати кількість кисневих точок. Загалом, із запровадженням карантину вихідного дня ми очікуємо на зменшення числа випадків інфікування», - акцентував Максим Козицький. Голова ОДА наголосив, що у випадку погіршення епідситуації вводитимуть суворіші обмеження, аби вберегти життя та здоров’я людей. Почесний консул Франції у Львові Данило Ярема висловив сподівання, що спільні культурні проекти вдасться реалізовувати і надалі. «Ситуація як в Україні, так і у Франції викликає занепокоєння, тому ми повсякчас закликаємо громадян Франції, які перебувають поза межами держави, дотримуватись заходів безпеки. Попри пандемію нам вдалось, трохи змістивши у часі, організувати нашу традиційну "Французьку весну". Сподіваюсь, наша культурна та мистецька співпраця триватиме, адже на Львівщині легко та комфортно реалізовувати різноманітні проекти», - наголосив Почесний консул Франції. Під час зустрічі сторони також обмінялись думками щодо необхідності посилення загальної уваги та підвищення рівня безпеки перед можливими зовнішніми загрозами. Прес-служба ОДА
Усі "ковідні" лікарні Львівщини отримали фінансування на покращення кисневої мережі
12 листопада 2020
22 лікарні нашої області, що внесені до переліку закладів охорони здоров’я, які надають стаціонарну медичну допомогу пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, двома траншами отримали кошти на забезпечення подачею кисню ліжкового фонду. На цю мету із державного бюджету скерували цільову субвенцію у розмірі 50 млн 938 тис. грн. «На сьогодні більше ніж 2 тисячі ліжкомісць забезпечені киснем за рахунок держбюджету. З перших днів пандемії додатково забезпечили 1039 ліжок. За рахунок субвенції кисень підведуть ще до 1100 ліжкомісць», - зазначив голова Львівської ОДА Максим Козицький. Очільник області також наголосив, що на Львівщині триває робота із реконструкції та ремонту приймальних відділень. На цю мету із державної скарбниці скерували понад 70 млн грн, з них 13 млн грн. отримала 8-ма міська клінічна лікарня та лікарня швидкої медичної допомоги. Зауважимо, державна медична субвенція на нашу область становить 971 мільйон гривень, а субвенція на підтримку окремих закладів охорони здоров’я – 225 мільйонів. Угоди медичних закладів області з Національною службою здоров’я профінансовано на суму 2,8 млрд грн.
Голів РДА закликали до 30 жовтня подати запити на фінансування природоохоронних заходів
20 жовтня 2020
Сьогодні, 20 жовтня, відбулась нарада з головами райдержадміністрацій та міськими головами міст обласного значення у режимі відеоконференції під керівництвом першого заступника голови Львівської ОДА Андрія Годика. У межах заходу директор департаменту екології та природних ресурсів Руслан Гречаник зазначив, що триває прийом запитів на фінансування природоохоронних заходів з обласного фонду охорони навколишнього природного середовища у 2021 році. За його словами, головними напрямками фінансування у наступному році визначили: -Будівництво, реконструкція очисних споруд; -Будівництво, реконструкція та облаштування полігонів твердих побутових відходів; -Рекультивація полігонів ТПВ, відпрацьованих сміттєзвалищ; -Розширення, розвиток територій та об`єктів природно-заповідного фонду, запобігання їх знищенню чи пошкодженню; -Берегоукріплюючі та руслорегулюючі заходи для захисту від підтоплення; -Залучення коштів міжнародної технічної допомоги та іноземних інвестицій. “Прийом запитів на фінансування природоохоронних заходів триває до 30 жовтня. На сьогодні райони подали лише 10 запитів. Тому прохання активізувати роботу у цьому напрямі. Також забезпечте подачу заявок на отримання міжнародної технічної допомоги, грантових коштів на реалізацію заходів", - зазначив Руслан Гречаник. Також Андрій Годик акцентував, що до 3 листопада продовжили конкурсний відбір проектів регіонального розвитку, що фінансуватимуться за кошти ЄС. Оксана Буй
Роботу в системі ProZorro розглянули на нараді із головами РДА
18 серпня 2020
Моніторинг роботи розпорядників бюджетних коштів у системі «Прозоро» сьогодні розглянули під час Zoom-наради з головами райдержадміністрацій та міськими головами міст обласного значення. Нарада відбулась під головуванням очільника області Максима Козицького. Нещодавно вийшла нова редакція закону, що змінила тип закупівлі на більш спрощений, відтак доручення голови ОДА переглянули та адаптували під нове законодавство. «Відповідальні на місцях люди знають, що департамент економіки Львівської ОДА ще у 2018 році створив систему моніторингу. Зараз ми її модернізуємо, аби вона була більш автоматизованою, а аналітика стала якіснішою і оперативною», - розповів в.о. директора департаменту економічної політики Степан Куйбіда. За його словами, це дозволить мінімізувати недоліки у роботі із системою закупівель. Окрім того, фахівці департаменту готові організувати виїзні навчання для представників районів, аби детально розповісти про можливі помилки у роботі з системою. Увагу представників районів також акцентували на неприпустимості завищення стартової вартості послуг, що подекуди на 300% вища від ринкової. «Подібні зловживання є предметом звернення до аудиторської служби, а при потребі – і до правоохоронних органів. Аналіз закупівель за півроку показав значний брак прозорості процесу закупівель. Економія бюджетних коштів – основне завдання цього процесу, тому якщо економії нема, значить щось не так», - наголосив перший заступник голови Львівської ОДА Андрій Годик. За словами голови Львівської ОДА Максима Козицького економію державних коштів можна досягти шляхом залучення більшої кількості учасників на тендери та при забезпеченні прозорих умов закупівель для усіх учасників процесу. Під час наради також зосередили увагу на необхідності ширшого інформування суб’єктів господарювання про тендери та можливість участі в них.