«Купуй Галицьке! Вироблено на Львівщині!»: обсяг реалізації продукції місцевих товаровиробників зріс на 9%
В області підбили підсумки акції «Купуй Галицьке! Вироблено на Львівщині!». Відтак, як розповіли сьогодні, 12 лютого, в межах прес-конференції, за підсумками п’яти місяців обсяг реалізації продукції, виробленої місцевими товаровиробниками, у торгових мережах зріс в середньому на 9%. Реалізація товарів місцевих виробників збільшилась як у вартісних, так і у кількісних показниках.
«Усіх мешканців та гостей області ми закликаємо звернути увагу на продукти вироблені на території Львівщини. Ствердно говоримо, що це якісна продукція. За пів року акція «Купуй Галицьке! Вироблено на Львівщині!» показала хорошу динаміку. Це плюс 9%. По окремих групах товарів це збільшення обсягу до 20%. Це як правило товари споживчого вжитку, продукти харчування тощо», - заначив перший заступник голови Львівської ОДА Василь Лозинський.
У межах акції продовольчі товари, які вироблені в області, промаркували спеціальним брендовим логотипом «Купуй Галицьке! Вироблено на Львівщині!». Такі логотипи покупці могли бачити у 190 магазинах та супермаркетах торгових мереж: ТзОВ «Альянс Маркет» (мережі «Арсен»), ТзОВ ТВК «Львівхолод» (мережі «Рукавичка»), ТзОВ «Рітейл Україна» (мережі «Свій маркет»), ТзОВ «РСП Шувар», мережі «Фуршет», ТОВ «АШАН УКРАЇНА ГІПЕРМАРКЕТ», ТОВ «АТБ-маркет».
За спостереженням торгових мереж, покупці позитивно відреагували на акцію та активно до неї долучалися. Відтак, суттєво збільшили об’єми продаж за час проведення акції: ПрАТ «Компанія Ензим», СП «ГАЛКА» ЛТД, ТОВ «Карпатські мінеральні води», ТОВ «Радехівський цукор», ПрАТ «Концерн Хлібпром», ТОВ «Кормотех», ТМ «Просто добрий хліб», ПП «ОЛІЯР», ТОВ «Кондитерська фабрика Ярич», ТМ «Світоч», ТзОВ «Віденська кава», ПрАТ «Стрийський хлібокомбінат».
«Ця акція була цікава як нам, так і нашим клієнтам. Вона також збігається з концепцією наших гіпермаркетів, а це підтримка локальних виробників та фермерів»,- зазначила керуюча гіпермаркетом «Ашан Чорновола» Тетяна Герасимова.
«У межах акції у нас було близько тисячі артикулів, які ми виділяли спеціальним лого «Купуй Галицьке! Вироблено на Львівщині!». Вони були яскравими і одразу помітні для наших клієнтів. На нашу думку, основна мета цього проекту виховати в наших мешканців любов, гордість, повагу до виробництва свого краю, дізнатись про якісь нові бренди, маловідомі. Також були відгуки від клієнтів, їм це цікаво, вони помічали акцію. Ми надалі підтримуватимемо цей проект», - зазначила керуюча гіпермаркетом «Ашан Південний» Ірина Фостяк.
«Акція дає унікальну можливість споживачеві обрати найкращу продукцію, також це великий крок для самих мереж, адже вони допомагають місцевим виробникам продавати більше і таким чином розвиватись», - наголосила маркетолог ПП «Оліяр»Анна Жук.
«У своїх комунікаціях ми завжди наголошуємо на походження, походження з Галичини, з Львівщини. Продукція збирається з фермерських господарств, виробництво відбувається також на Львівщині. Продукція львівського виробника може бути модною, популярною по всій Україні»,- розповіла прес-секретар ТОВ «Молочна компанія «Галичина» Євгенія Слободянюк.
Акцію департамент економічної політики Львівської ОДА разом із торговельними мережами проводить вже вдруге і планує продовжити й надалі. Також цю ідею у Львівщини вже переймають інші області.
«Акція має на меті популяризувати нашого львівського товаровиробника, підняти рівень впізнаваності торгових марок, масштабувати виробничі потужності наших львівських товаровиробників, збільшити кількість робочих місць та надходження до бюджетів усіх рівнів, в тому числі місцевих»,- зазначив заступник директора департаменту економічної політики Львівської ОДА Орест Гринів.
«Ми за здорову конкуренцію і це правильно. Але ми горді тим, що в нас є чудові товаровиробники, які показують прекрасні результати і ми маємо їх підтримувати»,- підсумував Василь Лозинський.