На Львівщині триває проект «Школа екологічної грамотності»
Учора, 17 жовтня, завершився у м. Городок II модуль «Школи екологічної грамотності».
Нагадаємо, що «Школа екологічної грамотності» складається з ІІІ модулів:
-перший модуль: «Що означає екологічна грамотність та здоровий спосіб життя? Вплив Людини на навколишнє середовище»;
-другий модуль: «Екологічна ситуація на Львівщині та в Україні загалом; причини розвитку екологічної кризи в Україні та Львівщині зокрема;
Наслідки екологічної кризи в Україні та Львівщині зокрема; вихід з екологічної кризи в Україні та Львівщині зокрема; світовий досвід у вирішенні екологічних проблем;
-третій модуль: «Стан довкілля і безпека людини. Небезпеки в сучасному урбанізованому середовищі; сучасні альтернативні технології утилізації ТПВ».
Зазначимо, що проведення школи дасть змогу учасникам отримати більше знань про екологічну ситуацію в регіоні та Україні загалом, навчитися основних засад охорони навколишнього середовища, сформує систему цінностей, орієнтовану на здоровий спосіб життя та збереження природи.
Організатори: громадська організація «Апостольська Чота», департамент внутрішньої та інформаційної політики Львівської облдержадміністрації в межах конкурсних проектів Обласної програми «Молодь Львівщини» на 2016-2020 роки.
Новини за темою
Забруднення повітря від російських бомбардувань: Міндовкілля розробило спеціальну Методику
4 травня 2022
Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України розробило Методику розрахунку неорганізованих викидів забруднюючих речовин або суміші таких речовин в атмосферне повітря внаслідок виникнення надзвичайних ситуацій та/або під час дії воєнного стану та визначення розмірів завданої шкоди. Документ набрав чинності 29 квітня 2022 року. За допомогою вищезгаданої Методики розраховуватимуться обсяги викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря від російських бомбардувань, а також розмір завданої такими викидами шкоди. “Ця методика є дуже важливою, оскільки дозволить провести компенсаційні платежі – репарації, які здійснюються після завершення війни однією стороною на користь іншої для покриття завданих під час війни втрат і збитків, а також збитків, завданих винуватцями надзвичайних ситуацій в мирний час”, - повідомили у департаменті екології та природних ресурсів Львівської ОВА.
Департамент екології та природних ресурсів видав висновки оцінки впливу на довкілля для 13 об’єктів
2 травня 2022
Упродовж березня – квітня департамент екології та природних ресурсів Львівської ОВА видав висновки з оцінки впливу на довкілля для реалізації 13 об’єктів. Зокрема, у Львівському, Самбірському, Червоноградському районах. «Висновки про оцінку впливу на довкілля, які видає департамент, спрямовані на попередження та запобігання шкоді довкіллю, забезпечення екологічної безпеки, охорони довкілля, раціонального використання і відтворення природних ресурсів. Відтак, департамент видав висновки з оцінки впливу на довкілля для об’єктів видобувної промисловості, руслорегулювання і берегоукріплення та будівництва і реконструкції промислових об’єктів». – Зазначив заступник голови Львівської ОВА Юрій Бучко. Як наголосив Юрій Бучко, згідно зі ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля», така процедура є обов’язковою у процесі прийняття рішень про провадження господарської діяльності. Також ця процедура сприяє тому, що підприємства в області використовують новітні та безпечні технології у сфері охорони довкілля. У департаменті екології та природних ресурсів повідомили, що зараз активно консультують підприємства, які розташовані у зоні активних бойових дій та планують переїхати у Львівську область, щодо наявності природоохоронних документів дозвільного характеру.
«Підготовлений – значить захищений»: працівники Львівської ОДА пройшли тренінг з першої домедичної допомоги
14 квітня 2022
Працівники управління туризму та курортів Львівської ОВА пройшли сертифікований тренінг з першої домедичної допомоги. Навчання провели фахівці Львівського обласного центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф. Інструктор тактичної медицини Віктор Гончарук, який під час військової служби у Нацгвардії України, допомагав рятувати людей в АТО, а зараз працює старшим братом медичної підстанції 6 і є анестезистом бригади аеромобільної евакуації, каже, що у його практиці доволі часто траплялися випадки, коли люди помирали, через не надання допомоги до приїзду швидкої. «Швидкість доїзду бригад екстреної медичної допомоги і реагування як правило є в межах десяти інколи і більше хвилин. Відповідно людина, котра надає домедичну допомогу може виграти цей час для постраждалого, забезпечити його виживання до приїзду медиків, котрі матимуть вже набагато більше шансів врятувати цю особу», - каже Віктор. Зі слів фахівця, до навиків першої домедичної допомоги відносять: визначення стану пацієнта і необхідності надання йому реанімаційних заходів, надання реанімаційних заходів, в що буде входити компресія грудної клітки і забезпечення прохідності дихальних шляхів, штучна вентиляція легень, а також обов‘язково - зупинка кровотеч. Слід зазначити, що кровотечі під час воєнних дій є найбільш частою причиною смертності. Вміння спинити кровотечу є важливим і в цивільному житті. Як мінімум має бути навик зупинки кровотечі шляхом прямого тиску на рану та накладання тугої пов‘язки. Віктор Гончарук побажав присутнім, щоб ці знання їм ніколи в житті не знадобилися, але наголосив, що краще все знати та вміти. «Кажуть, підготовлений – значить захищений! Ми пройшли всі базові пункти надання домедичної допомоги. Вдячні фахівцям Львівського обласного центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф за новий досвід, а «Гранд Готелю» за місце проведення тренінгу. Хочу додати також, що подібні курси загартовують командний дух, тож заохочую інших проходити навчання», - зазначила керівниця управління туризму та курортів Львівської ОВА Наталя Табака.
«На Львівщині, на жаль, немає системної роботи європейських гуманітарних організацій», - Максим Козицький
15 березня 2022
Сьогодні начальник Львівської ОВА Максим Козицький зустрівся із Комісаром ЄС з питань навколишнього середовища, океанів та рибальства Віргініюсом Сінкявічюсом та в.о Міністра захисту довкілля та природних ресурсів України Русланом Стрільцем. Очільник області розповів про ключові напрями роботи в області під час війни, зокрема про допомогу внутрішньо переміщеним особам, гуманітарні вантажі та співпрацю з країнами ЄС. “Майже мільйон осіб вже перетнули кордон з Польщею через Львівщину. За ці тижні війни Львів став гуманітарним хабом. Ми і надалі готові допомагати внутрішньо переміщеним. Багато гуманітарної допомоги ми отримуємо через Польщу та від місцевих мешканців. За що я висловлюю вдячність партнерам”, - зазначив Максим Козицький. Начальник Львівської ОВА акцентував, що на сьогодні в області немає системної роботи європейських гуманітарних організацій. “Робота волонтерів, місцевих підприємців та військової адміністрації зараз замінює роботу гуманітарних організацій. Ми формуємо від 12 до 20 вагонів гуманітарної допомоги, яку відправляємо у різні міста. Але, де є такі організації, як “Червоний Хрест”, ООН, ОБСЄ, Рада Європи та інші? Я не бачу жодної організації системного характеру, яка б надавала допомогу у гарячих точках чи тут. Де є європейські світові організації щодо співпраці з біженцями, роботи гуманітарного конвою? Ми готові та відкриті до співпраці та скоординованої діяльності. Зможемо посприяти щодо вивчення логістики, культурних особливостей регіону та допоможемо в інших питаннях, які виникатимуть під час роботи. Ми забезпечимо житлом, транспортом, харчуванням. Наголошу, що гарним прикладом є відкриття поблизу Львова польового госпіталю у співпраці з організацією “Сумка Самарянина”. У цьому мобільному пункті допомогу отримуватимуть переселенці та військові”, - наголосив очільник області Максим Козицький зазначив, що ОВА спільно з представниками Державної служби надзвичайних ситуацій розгорнула 80 палаток для обігріву та стільки ж пунктів роздачі їжі. Щодня військова адміністрація, волонтери та приватний бізнес готують 25 тисяч порцій їжі. В області працює 7 гуманітарних штабів. На Головному залізничному вокзалі розгорнули штаб медико-психологічної допомоги. За добу близько 150 осіб звертаються і отримують як консультацію психолога, так і необхідне лікування. У цих напрямах роботи важливою була б також допомога та активна участь гуманітарних організацій теж. Окрім цього, керівник області підкреслив, що з перших днів війни Львівщина забезпечила житлом майже 400 тисяч переселенців. Але жодна європейська громадська організація не долучилась до допомоги людям, які змушені покинути рідні домівки. “Четвертий тиждень війни, багато організацій приїжджали до мене у перші дні бойових дій, обіцяли допомогу. Але ми чомусь не бачимо їхньої активної роботи зараз”, - підкреслив Максим Козицький. У відповідь комісар ЄС з питань навколишнього середовища, океанів та рибальства Віргініюс Сінкявічюс наголосив, що обов’язково поспілкується з президентом “Червоного Хреста”, а також пропрацює питання щодо можливості активізації роботи інших гуманітарних місій.
Олександр Кулепін відзначив подяками волонтерів «Дія»-центрів
23 лютого 2022
Сьогодні заступник голови Львівської ОДА Олександр Кулепін відзначив подяками волонтерів, які працювали на локаціях «Дія»-центрів на території Львівщини. Наприкінці минулого року українці почали активно вакцинуватися проти коронавірусу і, відповідно, генерувати у «Дії» COVID-сертифікати. Аби допомогти людям з отриманням документу, Міністерство цифрової трансформації запустило по всій Україні пункти Команди підтримки «Дії». У них волонтери допомагали встановити застосунок, авторизуватися, замовити сертифікат про вакцинацію, а якщо він не генерується – підказати, в чому можлива проблема тощо. Подяки Олександр Кулепін вручив 28 волонтерам зі Львова, Дрогобича та Золочева за активну громадянську позицію та за допомогу у забезпеченні роботи пунктів підтримки «Дії». «Хочу вам всім подякувати! Коли ми ініціювали цей проєкт, було важко без ресурсу, без фінансів змотивувати людей допомогти один одному. Якщо це у вас був перший досвід волонтерства, сподіваюся ви його продовжите і далі будете волонтерити. І що надалі це вас змотивує, можливо почати свою кар’єру на публічній службі, а, можливо, працюючи в приватній сфері, реалізуючись у різних напрямках, не забувати про волонтерство», - зазначив заступник голови Львівської ОДА. У центрах підтримки працювали студенти-волонтери, які пройшли онлайн-навчання від Міністерства цифрової трансформації. У разі виникнення нестандартних питань, волонтери мали прямий зв’язок з технічною підтримкою «Дії», що дозволяло надати кваліфіковану допомогу всім охочим. На території Львова працювали дві команди в пунктах підтримки у Центрі Довженка та МолоДвіж-Центрі. Також отримати допомогу мешканці Львівщини могли загалом у понад трьох десятках ЦНАПів області. Станом на зараз пункти підтримки «Дії» у Львові з 1 січня 2022 року припинили своє функціонування, але отримати консультацію можна зателефонувавши за номером телефону: 0676739308. Участь у волонтерських проєктах - нагода спробувати себе у роботі, покращити навики комунікації, здобути нові знайомства та отримати перспективу працевлаштування. Так, як розповів начальник управління цифрового розвитку Львівської ОДА Максим Столярчук, волонтери «Дія»-центрів дуже відповідально поставилися до виконання своїх завдань, тож отримали запрошення пройти офіційне стажування в управлінні. Читайте також: завдяки «Дії» можна подати/отримати документи в електронному вигляді у музеях Львівщини.
Кримські дні на Львівщині: біля Львівської ОДА підняли український та кримськотатарський прапори
22 лютого 2022
Упродовж 22-24 лютого у Львові проходять «Кримські дні» з нагоди відзначення сьогодні Дня спротиву окупації Автономної Республіки Крим та м. Севастополя. День, який увійшов в історію України як «День Кримського опору». Заходи організовують з ініціативи Представництва Президента України в АР Крим спільно з партнерами. У цей день вісім років тому у Сімферополі відбулось найбільше зібрання на підтримку цілісності та єдності України. Участь у мітингу тоді взяли не тільки кримські татари, а й представники різних національностей, що відстоювали територіальну цілісність України і висловлювали протест проти кремлівської інтервенції в Криму. День спротиву запровадили у 2020 році згідно з Указом Президента України Володимира Зеленського. Тож біля Львівської ОДА урочисто підняли Державний прапор України та кримськотатарський прапор. У заході взяли участь голова Львівської ОДА Максим Козицький, заступник голови Іван Собко, представники обласної, районної та міської влади, громадськості кримськотатарської спільноти та ЗМІ. «Буквально 5 днів тому з окупованого Криму надійшла ще одна тривожна новина. Затримали делегата Курултаю кримськотатарського народу Едема Дудакова. Його звинувачують у розпалюванні ворожнечі. Приводом став коментар у соцмережах, якому п’ять років. 15 людей, які прийшли під стіни суду, щоб підтримати Едема Дудакова, також затримали. Методи Росії за 8 років не змінилися. Але змінилися ми. Змужніли. Згуртувалися. І ми працюємо над цим на різних рівнях. Львівщина прийняла понад три тисячі вимушених переселенців з Криму. Як очільник області я тримаю на особистому контролі, щоб їм допомогли з житлом, оплатою комунальних послуг, роботою. Щоб їхні діти отримували якісну освіту і все необхідне», - зазначив голова Львівської ОДА. «Сьогодні ми розпочинаємо Кримські дні у Львові. Події останнього тижня дають підстави говорити про символічнісь таких подій. Я хотів, щоб проводячи такі події, ми відчували та розуміли символічність часу. Часу, коли символи вшановують не лише те, що відбулося, а й стають доровказами для наших дій, для нашого майбутнього, для нашого шляху до спільної єдності. Я впевнений, що в майбутньому ми проведемо братерські дні Львова в Криму», - сказав Халіл Халілов, голова кримськотатарського культурного центру «Кримський дім у Львові». Програма «Кримські дні у Львові» включає відкриття фотовиставки Муміне Салієвої «Народжені після арешту» у Центрі Шептицького, читання листів політв’язнів у книгарні Старого Лева, тематичні дискусії. З повним переліком заходів Програми можна ознайомитися за посиланням. Нагадаємо, що сьогодні також відбудеться зустріч керівництва Львівської ОДА з представниками Постійного Представника Президента України в Автономній Республіці Крим, кримськотатарського культурного центру та громадської організації. Про підсумки зустрічі розповідатимуть на прес-конференції у Львівській ОДА сьогодні. Більше достовірної інформації про стан справ на Львівщині читайте на телеграм-каналі голови ЛОДА Максима Козицького.
Зміни у фінансуванні інвестиційних проєктів з місцевих бюджетів: у ЛОДА роз’яснили основні нововведення
14 лютого 2022
Минулого року до Бюджетного кодексу України внесли зміни до положень про фінансування інвестиційних проєктів з місцевих бюджетів, які вступили в дію з січня 2022 року. Про головні нововведення розповіли на брифінгу у Львівській ОДА. Як розповів профільний заступник голови Львівської ОДА Іван Собко, зміни слід враховувати у роботі головам громад і їх заступникам, головам бюджетних комісій, головним бухгалтерам, керівникам управлінь економіки, які ведуть капітальні видатки. «Минулого року ми стикалися з такими проблемами і питаннями, як неправильна назва проєкту, вид робіт, неправильно запроєктовано відповідний об’єкт, який потім потребував змін у назві, видах робіт, у КВЕДі, що у свою чергу потребувало рішень сесій облради. Тож тепер, коли вступили в силу нові положення Бюджетного кодексу, закликаємо ознайомитися з ними, а в разі необхідності додаткових роз’яснень – звертатися до департаменту фінансів Львівської ОДА. Цього року з державного бюджету місцевим бюджетам Львівщини передбачено кошти на розвиток інфраструктури, екологічні проєкти, проєкти, пов’язані з питною водою, проєкти Державного фонду регіонального розвитку, в обласному бюджеті є ряд обласних програм, які містять інфраструктурну складову», - зазначив Іван Собко. Зокрема, в новій редакції Бюджетного кодексу України, яка вступила в дію з 01.01.2022 року, виключено частину 5 статті 71 щодо обов’язкового розподілу за об’єктами коштів бюджету розвитку щодо здійснення заходів на будівництво, реконструкцію і реставрацію, капітальний ремонт об’єктів виробничої, комунікаційної та соціальної інфраструктури за рішенням місцевої ради при затвердженні місцевих бюджетів та при внесенні змін до них. Водночас, частину 2 статті 76 Кодексу доповнено положенням, відповідно до якого рішенням про місцевий бюджет також повинні визначатися обсяги капітальних вкладень у розрізі інвестиційних проектів. «Це означає, що капітальний ремонт планується в складі кошторисних видатків бюджетних установ. Якщо необхідно проводити капітальний ремонт за межами обласного бюджету, тобто, на території територіальної громади, то такі видатки не можуть проводитися за кошти обласного бюджету, вони можуть проводитися в складі обласних цільових програм (серед таких програм – програма регіонального розвитку, де можуть передбачатися видатки у складі обласної програми)», - пояснив заступник директора департаменту фінансів Львівської ОДА Іван Нос. Листом Міністерство фінансів України від15.06.2021 № 05120-08-6/19321 надано роз’яснення, що з 2022 року у рішенні про місцевий бюджет слід відображати капітальні вкладення місцевого бюджету, що спрямовуються на створення (будівництво), реконструкцію, технічне переоснащення основних засобів в розрізі інвестиційних проектів. Також, пунктом 5 постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» визначено, що державні капітальні вкладення не дозволяється спрямовувати на проведення усіх видів ремонтних робіт. Крім цього, наказом від 22.09.2021 № 513 Міністерства фінансів України внесено зміни до типової класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету, які вводяться в дію з 2022 року і згідно яких до КВКМ 7300 „Будівництво та регіональний розвиток” відносяться видатки по будівництву, а саме: будівництво, реконструкція і реставрація об’єктів, виробничої, комунікаційної та соціальної інфраструктури за рахунок власних коштів місцевих бюджетів, а капітальні видатки, заплановані на капітальний ремонт, мають відображатися по відповідному коду тимчасової класифікації видатків місцевих бюджетів з урахуванням галузевої ознаки, до якої належать такі установи та заклади. Слід також відмітити, що обласний бюджет є окремим місцевим бюджетом і видатки капітального характеру повинні спрямовуватись в першу чергу на покращення діяльності підприємств та установ обласної комунальної власності. Окрім того, нагадаємо, що капітальні видатки фінансуються з бюджету розвитку обласного бюджету, джерелом наповнення якого є надходження коштів від продажу майна, від надходження позик, раніше виданих з відповідних місцевих бюджетів, передача коштів із загального та спеціального фонду.
Відтепер кожна громада Львівщини ознайомлена з процесом проведення електронних земельних аукціонів
10 лютого 2022
Відбувся онлайн-тренінг для територіальних громад Львівщини на тему: «Виставлення вільних земельних ділянок сільськогосподарського призначення на земельні торги. Робота системи електронних аукціонів Прозорро. Продажі». Тренінг організували за сприянням Мінагрополітики, департаменту агропромислового розвитку Львівської облдержадміністрації. Від початку 2022 року на території Львівщини виставили більше сотні земельних ділянок щодо продажу прав оренди в електронній торговій системі «Прозорро.Продажі». «За результатами онлайн-аукціонів продано прав оренди більше ніж на 30 земельних ділянок. Розмір річної плати за користування такими ділянками за результатами торгів становить 4484,3 тис. грн, який орендарі сплачуватимуть щорічно до бюджетів місцевих рад. Можна стверджувати, що такі аукціони мають свої переваги, а саме - швидкі та значні надходження до місцевих бюджетів, а це своєю чергою - додаткові фінанси для вирішення соціальних та економічних питань територіальних громад. Проте, аналізуючи проведення торгів ми виявили, що з 73 громад Львівщини активними щодо оголошення торгів є лише 14. Відтак, проведення таких онлайн-тренінгів покращить навички представників громад щодо користування торговою системою «Прозорро.Продажі», - зазначила директорка департаменту агропромислового розвитку ЛОДА Тетяна Гетьман. Учасники заходу отримали вичерпну інформацію про ключові законодавчі зміни щодо оренди комунальної землі сільськогосподарського призначення, кроків підготовки лоту, а саме: обмеження, особливості, формування стартової ціни тощо. «Декілька порад організаторам аукціонів: описувати інформацію про земельну ділянку необхідно повно і розширено, а також завантажити мінімум 3 фотографії земельної ділянки. Документи потрібно завантажувати із коректними назвами, до прикладу «Витяг із ДЗК», замість «Файл 1», уникати помилок, вказуючи інформацію про лот. Також вартує зазначати актуальні контактні дані та постійно комунікувати з потенційними учасниками. Це сприятиме швидкому поданню оголошення про лот та якісному проведенню аукціону в цілому», - наголосив проєктний менеджер ДП «Прозорро. Продажі» Владислав Уривський. В межах заходу представники акредитованих майданчиків ПП «Фірма «СОМГІЗ», ТСБ "Галконтракт" наочно продемонстрували процеси реєстрації організаторів торгів на акредитованих майданчиках та безпосереднього розміщення інформації про лот в електронній системі. «Висококваліфіковані сертифіковані спеціалісти нашого майданчика фахово супроводять дії громад щодо розміщення актуальної та необхідної інформації в офіційних оголошеннях на проведення електронних торгів у формі аукціону з урахуванням галузевої специфіки об'єктів продажу, максимально оперативно допоможуть розв'язати нагальні питання та нададуть всебічну підтримку замовникам та споживачам для максимізації обсягів і цін продажу», - зазначила, представниця акредитованого майданчика ПП «Фірма «СОМГІЗ» Людмила Балух. Своєю чергою, за словами віцепрезидента ТСБ «Галконтракт» Олексія Лапіди, головна мета таких воркшопів - донести до представників громад, що нова процедура проведення земельних торгів максимально зручна, відкрита та прозора і що громади завжди можуть розраховувати на повну підтримку з боку ДП та майданчиків на всіх етапах організації таких торгів. З матеріалами заходу: презентаціями та записом онлайн-тренінгу можна ознайомитись за посиланням.
Департамент агропромислового розвитку ЛОДА запрошує на роботу
10 лютого 2022
Департамент агропромислового розвитку Львівської обласної державної адміністрації оголошує конкурс на зайняття посади державної служби категорії «Б» - заступника директора департаменту - начальника управління продовольства та розвитку сільських територій департаменту агропромислового розвитку облдержадміністрації. Для участі у конкурсі кандидат повинен подати наступні документи: (Особа, яка бажає взяти участь у доборі з призначення на вакантну посаду, подає таку інформацію через Єдиний портал вакансій державної служби (career.gov.ua) 1. Заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 246 (зі змінами). 2. Резюме за формою згідно з додатком 21 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, в якому обов’язково зазначається така інформація: прізвище, ім’я, по батькові кандидата; реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України; підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти; відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах у відповідній сфері, та на керівних посадах. 3. Заява, в якій повідомляється, що до особи не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надається згода на проходження перевірки і на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону. Подання додатків до заяви не є обов’язковим. 4. Копія державного сертифіката про рівень володіння державною мовою (витяг з Реєстру державних сертифікатів про рівень володіння державною мовою), що підтверджує рівень володіння державною мовою, визначений Національною комісією зі стандартів державної мови. Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, може додати до заяви про участь у конкурсі іншу інформацію, у тому числі інформацію про підтвердження досвіду роботи, про попередні результати тестування тощо. Додаткові (необов’язкові) документи: Заява щодо забезпечення розумним пристосуванням за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби. Кваліфікаційні вимоги: Вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра. Досвід роботи на посадах державної служби категорії «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років. Вільне володіння державною мовою. Строк подання документів: до 16.00 год. 21.02.2022. Документи подавати через Єдиний портал вакансій державної служби. Місце, час і дата проведення конкурсу: м. Львів, проспект В. Чорновола, 4, 9-й поверх, каб.163, 24.02.2022 об 10 год. 00 хв. З умовами проведення конкурсу на зайняття вакантної посади та основними вимогами до кандидатів можна ознайомитися на єдиному порталі вакансій державної служби Національного агентства України з питань державної служби. Детальна інформація – за посиланням: https://career.gov.ua/site/view-vacantion?id=124569
Інститути громадянського суспільства запрошують на тренінг «Як знайти себе у світі постійних змін»
9 лютого 2022
23 лютого 2022 року для представників інститутів громадянського суспільства проведуть одноденний тренінг про особистісну мотивацію, ресурсність та розвиток. «У кожної людини є певні погляди, принципи, яких вона прагне дотримуватися все життя. У постійному мінливому світі тільки той знаходить своє місце в житті, хто безперервно змінюється сам, вдосконалює свої сили та здібності, стає творцем власної долі. На тренінгу ми поговоримо про зміни та їх користь в житті людини, емоційну рівновагу та шляхи її досягнення, ресурсність людини та розуміння її істинної мотивації. Часто ми приділяємо багато часу нашим зовнішнім змінам – час приділити та внутрішнім», – розповідає тренерка, член УАТА, коуч ECF, бізнес тренер, віце-президент Агенції Європейських Інновацій Наталя Костюк. Як зазначив директор департаменту комунікацій та внутрішньої політики облдержадміністрації Дмитро Посипанко, проведення тренінгу дасть можливість покращити та вдосконалити свої вміння, розвинути особисті внутрішні ресурси та навчитись долати бар’єри, як зовнішні, так і внутрішні. Кількість місць обмежена. Для участі необхідно заповнити анкету за посиланням. Реєстрація триватиме до 21 лютого 2022 року. Інформацію про місце та час проведення тренінгу буде повідомлено додатково. Організатор заходу – департамент комунікацій та внутрішньої політики облдержадміністрації.
Працівники Львівської ОДА отримали бустерну дозу вакцини від коронавірусу
28 січня 2022
Мобільна бригада провела вакцинацію бустерною дозою працівників Львівської облдержадміністрації. Зокрема, бустерну дозу сьогодні отримали 69 працівників. ''Фактична чисельність працівників адміністрації та її структурних підрозділів становить 647 осіб з них вакциновано 99.2% (642 людини). Решта 0.8% - це працівники, які нещодавно перехворіли на ковід або мають протипокази до вакцинації. Загалом 615 співробітників ОДА вакциновано двома дозами'', - розповів т.в.о. керівника апарату Львівської ОДА, начальник адміністративного управління апарату Львівської ОДА Володимир Скірка. ''Дуже важливо, що працівники адміністрації розуміють важливість вакцинації саме бустерними дозами вакцини. Лише бустерними можна досягнути максимальної опірності імунітету від захворювання на коронавірусну хворобу. Тому рекомендованою є така вакцинація всім, хто пройшов повний курс вакцинації, понад три місяці тому. Гарну ініціативу показують директори департаментів, які власним прикладом мотивують працівників до отримання бустерних доз'', - зазначив регіональний координатор з питань вакцинації від коронавірусної інфекції на Львівщині Олег Когут.
Про основні аспекти реєстрації статутів релігійних громад розповіли на зустрічі з представниками релігійних організацій Львівщини
25 січня 2022
Проблемні питання, які найчастіше виникають при підготовці документів для реєстрації статутів релігійних громад, обговорили сьогодні на нараді за участі керівників релігійних об`єднань Львівщини та представників відділу релігій та національностей департаменту з питань культури, національностей та релігій Львівської ОДА. Представникам об`єднань представили презентацію з покроковою інструкцією подання та підготоки документів на реєстрацію статутів та статутів у новій редакції. Як зазначив заступник голови Львівської ОДА Іван Собко, керівництво адміністрації та профільний департамент зацікавлені у конструктивній співпраці з кожним керівником, і подальші подібні зустрічі покликані вирішувати поточні проблемні питання у підготовці документів для реєстрації релігійних громад та надання відповідних консультацій спеціалістами департаменту. «Станом на сьогодні ми налагодили добру і чітку співпрацю. Реєстрацію документів департамент проводить максимально швидко, упродовж кількох днів, не зважаючи на те, що законодавством передбачено для цього місячний, а подекуди і тримісячний термін. Звернутися до департаменту за консультацією, допомогою з приводу підготовки/отримання документів можна кожного робочого дня. Просимо усі пропозиції та зауваження готувати письмово чи інформувати про це працівників департаменту, якщо є така необхідність. Реєстрації статутів релігійних організацій не є обов`язковою, проте є вкрай важливою, адже після реєстрації громада набуває всіх прав юридичної особи – може брати участь у грантах, програмах, спрямованих на дофінансування та розвиток релігійної організації», - підкреслив Іван Собко. Представникам релігійних об`єднань наголосили на наступних пунктах, зокрема, первинної реєстрації статутів релігійних громад: - юридичну адресу громади слід прописувати згідно з новим адміністративно-територіальним поділом області, який тепер включає сім районів та об’єднані територіальні громади; - у протоколі загальних зборів обов’язково необхідно прописати такі пункти, як обрання голови і секретаря зборів, про найменування організації, про прийняття статуту, обрання місцезнаходження, обрання керівника. Ці дані державний реєстратор вносить в Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Окрім того, релігійним громадам, які були зареєстровані до 2013 року, але не внесені в Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, не потрібно реєструвати новий статут. У департаменті вони заповнюють відповідну заяву, подають копію діючого статуту та довідку з управління статистики про присвоєння коду ЄДРПОУ. Ці документи має подавати керівник організації, який також повинен мати з собою паспорт та ідентифікаційний код платника податків. Подавати документи на реєстрацію можна не лише безпосередньо у департаменті, а й через ЦНАПи. Водночас у департаменті наголошують, що зміни до діючих статутів департамент не проводить. Внесення будь яких змін проводиться через реєстрацію нової редакції статуту релігійної організації. «Нагадаємо, що державними реєстраторами статутів релігійних громад є відповідні працівники відділу релігій та національностей департаменту з питань культури, національностей та релігій. До них можна звертатися за консультацією з приводу підготовки документів до реєстрації. Ми намагаємося максимально полегшити бюрократичні моменти та спростити порядок подання та отримання документів заявниками. Але якщо є певні вимога в законодавстві, які необхідно виконувати, ми мусимо їх дотримуватися», - зазначила заступниця директорки департаменту Тетяна Плугатор. Зазначимо, що станом на 01.01.2022 у Львівський області діють 3296 релігійних громад.